Nové Maserati MC20 oficiálně: Italové opět předvedli, že mají velmi silný hlas!

balda  |  10. 09. 2020 09:00

být to: ...a hmotnost pod 1000 kilogramů, bylo by to zajímavé

Odpovědět  |   | 
goes  |  10. 09. 2020 10:03

Krasa... uz jen vymyslet modely, ktere by nekdo kupoval. Supersport to nevytrhne a prodeje beznych modelu je asi 10x za plany

Odpovědět  |   | 
puk123  |  10. 09. 2020 10:31

To už bude na vedení nového koncernu. Možná přijde nějaké dvojče nebo trojče od Pažoutu nebo DS. Jestli to spáchá stejná parta, která vymodelovala tenhle supersport, může na to být hezký pohled.

Odpovědět  |   | 
goes  |  10. 09. 2020 11:40

Jenze tento sportak je uprimne sed mezi stejnymi dvaceti... sundej trojzubce a nema to nic z mase... ale to je asi jedno, par kusu toho prodaji

Odpovědět  |   | 
puk123  |  10. 09. 2020 12:08

To máš, jak s hezkou ženskou, taky na ní není nic nového, ale je tam všeho akorát, dohromady to krásně ladí a není tam nic špatně. Mase nepotřebuje zaujmout nějakým kachním zobákem nebo hustokřídlem, když mu stačí jen vytetovat trojzubce. Nějaké extravagance by taky neprodali více. To mají přesně Italové v krvi. Podívej se na Fiat UNO. Je na něm něco zvláštního? Je na něm něco typického pro dřívější Fiaty? Je na něm něco, co by u jiných značek nebylo? A přesto je to stále pohledné auto, které se výborně prodávalo.

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 09. 2020 01:37

sám jsi šeď,neotravuj tu svými ubohými názory a masťi ráno na 6 do fabriky...

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  10. 09. 2020 10:21

A Lambo môže mat problém.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  10. 09. 2020 12:11

Nevidim dôvod na problemy Lamba. Majú viac než jeden model a hlavne Urus sa myslím predava lepšie ako čakali.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  10. 09. 2020 16:05

Auto krásné, ale s ohledem na značku mi tam poněkud nesedí ten oturbený třílitr V6...

Odpovědět  |   | 
K+H  |  10. 09. 2020 19:44

Jj, supersport si zaslouží 8 a více hrnků. Zbytečně se tak řadí k podprůměrňákům typu Ford GT nebo Honda NSX.

Odpovědět  |   | 

Na počtu šálků nezáleží, supersporty nejsou o sametovosti běhu, ale o zátahu. To natlakované šestivály zvládají excelentně.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  10. 09. 2020 19:53

Třeba si za to řeknou nějaký 2-3 míče, pak je šestiválec asi OK.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  11. 09. 2020 14:26

a nebo tak.

Odpovědět  |   | 
jaryn  |  11. 09. 2020 14:36

Tipuju cca 5 mil.

Odpovědět  |   | 

Prostě paráda! Jen si říkám, kolik potenciálních majitelů je podobné nátury jako byl jistý Hermann Göring, znamý milovník neřízeného luxusu a operního umění...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro