Nové Maserati Grecale zná datum premiéry. Pod kapotou čekáme i twin-turbo V6

9 komentářů

goes
23. září • 10:03

to bude prima G.rcale. mase to taky pohnojilo jen jak se da. Totalni rezignace na auta.

JK
23. září • 13:08

Mase i Alfa jedou naopak pořád svoje i když dělají SUV. Stelvio je nejzábavnější nepraktická krabice a Levante vypadá prostě nejlíp jak jen to jde co se těch škatulí týče. Je to umění možného vyždímáno do mrtě. Bohužel trend ukazuje, že není zájem o řidičská auta obecně. BMW se dneska neprodává kvůli nějakému pocitu z náramně vybrané zatáčky, ale protože "status". Což je něco, co dnešní Alfa nebo Mase pro omladinu na instáči prostě nemá. Můžou sekat nejlepší ridičská auta na světě, ale pokud k nim nezačnou válcovat marketing, tak budou mít spoustu krásných aut do tomboly a do muzea. Alfa postavila nejzábavnější sedan i SUV dnešní doby, ale není jim to nic platné, na salonech se na nich střádá prach zatímco se každej druhej start-upista fotí s bakelitovou Teslou 3. Doba je jinde a pánové Nuvolari a spol už jsou dneska pro marketing asi jako vzpomínka na 30.letou válku. Navíc při všech dnešních asistentech, omezeních, automatech dneska málokdo umí opravdu řídit, aby si něco takového uměl užít a tak se dneska za sportovní a "zábavné" načiní považuje i Kodiaq RS. Takže "rezignace na auta", je prostě jen přirozená reakce na trh. Tak jako Porsche vytáhlo z bahna nejhnusnější a nejhorší auto, které kdy vyrobili - Cayene, tak to zkouší i další úzkoprofilově stavěné značky. Mercedes to pochopil už dávno a tak prodává víc modelů aut, než Samsung telefonů. Že je to divná realita? Ano je, ale ani já, ani vy ty značky koupí jednoho modelu za 5+ let nevytrhnem. Tedy buďme rádi, že v době, kdy se jede "kupředu levá" globálně, se dá ješptě pořád koupit Maserati s V6 Twin byť SUV. Až bude všechno vypadat jak Prius, nebo Tesla Y, to bude teprve ta pravá skáza osobní individuální dopravy.

goes
23. září • 13:29

Marne premyslim co je treba na ghibli s vahou 2050 kg a vykonem 400 koni a delkou 5 metru zabavneho. Nic.

Ffff
23. září • 13:49

Ano nesedlo ti

goes
23. září • 14:27

naopak, sedlo mi vyborne. Jen na rozdil od diskuterskych teoretiku nemusim mit ruzove bryle a nedela mi problem popsat realitu. A to, ze to tak vidi dost podobne i jini, co to zkusili hovori opet prodeje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
23. září • 15:03

Ok. Mě to sedlo taky

goes
23. září • 15:54

tak bud rad

Benzíňák
23. září • 11:54

? Vidím designově krásné auto v originální modré barvě, která se k tomu velmi hodí. Nádherný interiér. V6 twinturbo na dnešní dobu paráda. Jestli bude mít motor opět jedinečný zvuk, tak si to své zákazníky najde. Jestli ne, tak to bude z obav o spolehlivost vozů.Co konkrétně se ti nelíbí?

goes
23. září • 13:07

Motor zadny zvuk nema. Ten dela vyfuk. Ja vidim dalsi auto ktere si nikdo realne nekoupi a mase bude dale paberkovat na 10% toho co porad rika ze proda. Realne nedokazali nemcum vzit jedineho zakaznika coz byla strtegie po nastupu ghibli a dalsich modelu. Par lidi si to zkusilo. Zjistilo ze to ani zajimave nejede. Ani neni zadna miznost undividualizace. Ani to moc palubne nefunguje. A jedine co tam je tak je ten vyfuk. Ale to je kapku malo za ty penize.
Takze se zase vratili k nemcum. To je realita bez ohledu na to zda se ki neco libi nebo ne

Doporučujeme

Články odjinud