Nádherná šestiválcová střela představuje paletu laků i různé kombinace čalounění uvnitř. V konfigurátoru nejde šlápnout vedle!
Šarmantní GT si nyní konečně můžeme prohlédnout v barvách, které dělají jeho elegantním tvarům čest. Maserati nám naservírovalo velkou dávku fotografií, na nichž prezentuje laky Rosso GranTurismo, Giallo Corse, Copper Glance, Blu Nobile a také speciální verzi Primaserie ve světle šedém provedení s rudými doplňky.
Připomeňme si, že GranTurismo je již nyní v prodeji ve verzích Modena a Trofeo. Obě pohání dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec Nettuno, naladěný na 365 kW (490 k) a 600 Nm, nebo 410 kW (550 k) a 650 Nm. S nimi cestovní verze Modena zrychlí na 100 km/h za 3,9 sekundy a ostřejší Trofeo již za 3,5 sekundy.
Italská novinka má už také svůj oficiální ceník. Základní verze Modena je k dostání za 150.041 eur bez DPH, tedy necelých 3,6 milionu korun. Trofeo koupíte v přepočtu za 4,4 milionu. Na cenovku elektrického provedení Folgore zatím ještě čekáme.
Model na baterie pohání tři elektromotory s celkovým výkonem 560 kW (761 k) a točivým momentem až 1350 Nm. Krátkodobě by ze sebe ale měl vydolovat až 610 kW (829 k). Na 100 km/h zrychlí navzdory hmotnosti 2260 kg již za 2,7 sekundy a zvládá až 320 km/h. Trakční akumulátor má brutto kapacitu 92,5 kWh, nabíjet se dá až 270 kW.