Uvidíme, ako dopadne čo škodovácke harakiri...:-DJaponci už na podobnú taktiku doplatili pred 10 rokmi. Zrušili kombíky v nižšej strednej triede a mysleli si, že ľudia budú kupovať (predražené) MPV-ka. Stalo sa ale len to, že tým, čo tieto kombíky nemali, klesol trhový podiel. Pred pár rokmi bola k dispozícii prehľadná štatistika. Ľudia nie sú blbí - prečo by mali priplácať 3x viac oproti kombíku za pár centimetrov na výšku?A podobne som zvedavý aj na ten Spaceback. Pred tým, než sa Rapid začal predávať, marketingoví špecialisti predpokladali, že Spaceback sa bude predávať 4x lepšie ako liftback. Nedávno som ale čítal nejaký článok o tom, že tento pomer je presne opačný.Liftback je pre menšiu rodinu plnohodnotné auto, s ktorým sa bez problémov dá absolvovať aj zahraničná dovolenka. Spaceback je skôr auto do mesta.Neviem si moc dobre predstaviť, že niekto si namiesto Rapidu liftback kúpi predraženú fabiu "na chúdách"... Ja za tým osobne vidím len nenažranosť Škody a snahu za každú cenu zvyšovať marže a zisky.
Pokud nebudu řešit, jestli takové auto vůbec kupovat, tak osobně bych raději bral spaceback. U známých mají obě verze, otec liftback, syn spaceback. Kufr u spacebacku je dostatečně velký, 415 l, pokud nechceš každý víkend stěhovat celý byt, a zdá se mi to auto kompaktnější, praktičtější a rozdíl v délce 180 mm je poznat i při manévrování ta těsných parkovištích. Pokud se stane to, co zatím vím, tak by si měl nový Rapid polepšit i ve kvalitě a myslím si, že plně nahradí Fabii kombi.Na dovolenou létám letadlem, z ježdění autem a bydlení v kempech jsem již dávno vyrostl. Chci si dovolenou s manželkou užít, a ne abychom se ještě starali o vařeni...
Vidím to podobně, jen na dovolenou nelétám, bo chci i tu cestu přežít, a mám celkem dlouhé nohy čemuž sedačky v letadle nesvědčí... včera jsem kokal na nové éra pro Wings, a ty mají dokonce ještě méně prostoru- kvůli více sedačkám :(
je snad problem si objednat mista kde mas pred nohama vice mista, nekolik takovych mist se v letadle totiz vetsinou nachazi, vetsinou se takovym mistum rika business class, prvni trida a nebo v dobytci tride jsou takova sedadla ve stredni casti letadla
Kdo by taky lítal v dobytčáku? ;-)
vypujceno od uzivatele Emel na auto.cz, cisla za 2015-2016"FABIA 117.397, 107.997FABIA Combi 75 479, 72.614==========================FABIA celkem 192.876, 180.611RAPID 31.715, 30.270RAPID Spaceback 52.975, 49.207==========================RAPID celkem 84.690, 79.477"
Navrhoval bych redakci, aby ve světle předchozích titulků u tohoto článku titulek změnila na: "ODHALENO! Škoda bude mít vlastní Konu!" :-DViz: https://www.autorevue.cz/hyundai-bude-mit-svuj-vla... ...
Práce pro Palmex ... před prvním vyprávní Kodiaq, po první vyprání Karoq, a po druhém Fabiaq, no a po třetím Citogq.... ty auta se od sebe liší asi jako martojšky... jak vidno, za Kabáně ještě budou čerpat dlouho....
Citycock....
Na te vizualizaci na pristrojove desce je zobrazena prave pripravovana studie a ne seriovy model. Nevytvarejte zavadejici informace v nadpisu clanku...
Dobrý den,nemáte pravdu. Auto na přístrojové desce má prokazatelně menší kola (koncept má 20"), klaské kliky dveří a vnější zpětná zrcátka a stavbu karoserie jako Seat Arona, ze kterého bude nová Škodovka vycházet.Hezký den,Honza
To je bohuzel spekulativni. Podobu showcaru vsak nemuzete plne brat z poskytnutych ilistrativnich disproporcnich skic (s velkymi koly) - ty jsou pouze ideove a vytvorene pro media na "efekt". Fyzicka podoba showcaru se obvykle lisi v proporcich. Nemuzete tedy s jistotou tvrdit ze je tam vyobrazen seriovy model...
Nechcete článek přejmenovat, pane Míčko, jak napsal níže Kachniak? Bylo by to fér....
Dobrý den, už bych na to raději nesahal ;-)
By ma zaujímalo prečo majú designéri tak patologickú potrebu kresliť na svoje skice absolútne nerealistické kolesá.B-]
1. Lebo je to kchuuuul 2. Lebo hlinik vyzera lepsie ako guma
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.