Nové logo pro modely Fabia a Roomster, Škoda uhlazuje design

Ať se podíváte na jakoukoli automobilovou značku, všechny jsou už nějakou dobu jako posedlé svými logy. Obecným trendem je, že je zvětšují. Třeba takový Mercedes-Benz - jeho trojcípá hvězda je dnes už opravdu „zu groß“.
Nové logo pro modely Fabia a Roomster, Škoda uhlazuje design

A pozadu nezůstává ani mladoboleslavská automobilka, která právě představila nové logo pro  Fabii a Roomster. Oba modely ponesou aktuální logo vozů značky Škoda a poprvé také nápis Škoda.

Nové logo značky je umístěno na několika místech na voze i v interiéru: například na kapotě, na zádi, na krytech středu kol z lehké slitiny, na volantu, na krytu motoru a i na klíčích k vozu.

Klepněte pro větší obrázek
Fabia a Roomster poprvé ponesou na zádi také nápis ŠKODA.

Automobilka mění své logo postupně u všech stávajících modelových řad. Děje se tak podle Škody „v rámci osvěžení firemního designu“. Nový „Corporate Design“ byl poprvé představen v roce 2011 na ženevském autosalonu.

Prvním modelem s modernizovaným logem byl nový vůz kategorie mini Škoda Citigo. Nové logo nese rovněž kompaktní model Škoda Rapid, představený v roce 2012.

Okřídlený šíp

Designéři omezili prvky loga jen na to podstatné. Okřídlený šíp je vyveden v chromu na matně černém pozadí lemovaném jemnou chromovou linkou. Dřívější vavřínový věnec a integrovaný nápis Škoda nejsou u nového loga použity.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků