Nové Lamborghini Huracan: Stahovací střecha a 321 km/h

Nové Lamborginhi Huracan RWD Spyder si zachovává úctyhodný vzhled a výkon. Nejvýraznější novinkou je stahovací střecha, která z vozu zmizí za 17 sekund.

Novinka z dílny italské automobilky byla představena na LA Auto Show. Luxusní sportovní vůz s pohonem zadních kol váží 1 509 kilogramů, což znamená že je o 119 kg těžší než kupé LP 580-2, ale o 86 kg lehčí než model LP 610-4 Spyder s pohonem obou náprav.

Novinka disponuje stahovací střechou, která z vozu zmizí za pouhých 17 sekund a to i při rychlosti do 50 km/h. Zaujmou také data o pohonné jednotce. 5,2litrový desetiválec nabídne výkon 426 kW a točivý moment 540 Nm. Z klidu na stovku zrychlí toto Lamborghini za 3,6 sekundy a maximální rychlost se může vyšplhat až na 321 km/h.

Lamborghini Centenario Roadster vás vyjde na 65 milionů i s daní

Lamborghini Centenario Roadster vás vyjde na 65 milionů i s daní

Silný agregát spolupracuje se sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou LDF. Řidič si tak může vybrat mezi automatickým režimem a manuálním řazením pomocí páček za volantem. Speciální edice pneumatik Pirelli PZero pro Huracan doplňuje 19" kola Kari s ocelovými brzdami uvnitř.

Pomocí tlačítek na volantu lze ovládat také systém inteligentního řízení (Adaptive Network). Řidiči krom jiného umožňuje výběr ze tří jízdních režimů - Strada, Sport a Corsa. Nejzajímavějším je samozřejmě ten druhý. Veškeré informace se pak zobrazí na 12,3" displeji na přístrojové desce. Lamborghini zatím neprozradilo cenu a ani to, kdy bude vůz pro zájemce dostupný.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků