Nové Lamborghini Countach na dalších fotkách. Motor V12 potvrzen, ostré linie také

Pokud máme správné informace, na kompletní odhalení už nebudeme čekat dlouho.

Na začátku týdne Lamborghini oznámilo návrat modelu Countach v moderní podobě a nyní italská značka pokračuje na vlně upoutávek. Po snímku vozu pod plachtou jsou už oficiálně prezentovány i první fotky detailů exteriéru nástupce ikonického superauta. Novinka vznikne k oslavám 50. výročí modelu – Countach se poprvé objevil ve formě studie v roce 1971.

Také Lamborghini míří do nové třídy v Le Mans. Uniknout si ale nenechá ani Daytonu

Také Lamborghini míří do nové třídy v Le Mans. Uniknout si ale nenechá ani Daytonu

Špičatá příď s výrazným splitterem, velké boční otvory přístupu vzduchu k motoru a rovněž samotný motor V12 pod kaskádovitým prosklením, tohle všechno nám zatím automobilka odhaluje. V každém případě bude chtít Lamborghini navázat ostrými liniemi karoserie na typický klínovitý design Countache.  

K pohonnému ústrojí se už nicméně objevily první neoficiální detaily. Potvrzení motoru V12 jako u originálu tedy potěší, dle údajného označení Countach LPI 800-4 bychom se však měli dočkat hybridní výpomoci. Zkratka LPI znamená „Longitudinale Posteriore Ibrido“ a použita byla dříve u konceptu Asterion s plug-in hybridním pohonem. Čísla 800-4 by pak odkazovala na stádo 800 koní (588 kW) a pohon všech kol.

Bude stát majlant. Lamborghini Miura s nelakovanou karoserií míří do aukce

Bude stát majlant. Lamborghini Miura s nelakovanou karoserií míří do aukce

S velkou pravděpodobností se má nakonec jednat o limitovanou sérii oslavující výročí modelu pro nejváženější zákazníky automobilky. Poslední nepotvrzenou informací je oficiální premiéra, které bychom se měli dočkat už 15. srpna během automobilového týdne v kalifornském Monterey.

Galerie doplněna o neoficiální render Countach 50 od ARC design.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI: Boží chatka na kolech za super peníze

VW Caddy Maxi California 2.0 TDI DSG

Základními lidskými potřebami je mít kde se vyspat, zůstat v teple a najíst se. S Californií to jde snadno a každý den jinde.

24.  10.  2021 | Richard Herbich | 16 příspěvků
Za volantem Chevrolet Corvette C1: Je to kousavá mrcha, nebo pohodlné GT?

Chevrolet Corvette C1

Chevrolet Corvette 1. generace je skutečná kráska. Po nastartování ale vymění něžnost za získání respektu širokého okolí. Je třeba se této nespoutané elegance bát?

23.  10.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Mercedes-Benz EQA 250: Zlatíčko do zásuvky jen pro holky? Tak to pozor!

Mercedes-Benz EQA 250

Nejlevnější model rodiny EQ automobilky Mercedes-Benz působí spíše jako auto pro holky. Byla by ale škoda ho takhle povrchně škatulkovat. Obzvláště, když jeho vlastnosti ocení i chlapáci.

22.  10.  2021 | Jan Mička | 6 příspěvků