Nové kolo crashtestů plné zklamání: Duster tři hvězdy, Punto nula!

Jig  |  13. 12. 2017 15:30

Ty testy jsou jen marketing
- viz opakování testu golfu dokud to nedopadlo dobře
- nebo stržení hvězdiček u punta za absenci "line assist" ... mám ho v německé premiovce a hodnotím to jako zbytečnost, protože to funguje tak v 60-70% případů max. Tedy spolehnout se na to rozhodně nedá

Odpovědět  |   | 
GR8  |  13. 12. 2017 16:30

Souhlas.Mám tytéž systémy v prémii a je to k ničemu. Stačí jen drobné ušpinění či mlha a okamžitě mi to hlásí nefunkčnost toho a onoho systému. Jediné co oceňuji je kolizní brzda. Jinak vše ostatní funguje napůl. Spíš mě to otravuje. Nicméně to je klasický vývoj automobilového průmyslu. Automobilky zadávají většinou externím firmám vývoj těchto fičurin jen proto, aby jakože nabídly něco nového. Něco navíc. Později se dostávají systémy i do levnější produkce.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  13. 12. 2017 21:09

Tak nevím jaké premiovky máte, já mám jenom Tigi 2 a u něj např. lane assist funguje bez problému. I když jej využívám jenom občas při delších přejezdech na dálnicích. A front assist je super funkce, tak rychlý řidič nemůže být.

Odpovědět  |   | 
miro  |  13. 12. 2017 17:09

Přesto bych raději při střetu vozidel raději seděl v Dacii Duster (3 body), než v Toyotě Yaris (5 bodů).Ono totiž při střetu aut nejvíc záleží na velikosti a váze vozidel.Tank by měl asi taky hodnocení 0.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 12. 2017 17:22

No to já bych asi raději seděl v té Toyotě, protože je taky možný, že tím Dusterem projede jako nůž máslem...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 12. 2017 17:38

Vyzerá to tak, že Kórejci sa raketovým tempom derú medzi svetovú elitu v automobiloch. Už nielen dizajnom a výkonnými modelmi, ale aj bezpečnosťou.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  13. 12. 2017 18:01

Tak u prémiových modelů, což pro Kiu Stinger je, bych to očekával. To by nemělo být jenom takové korejské lechtátko...

Odpovědět  |   | 
Miko  |  13. 12. 2017 21:12

njn, pozri si testy noveho Tiguana a Hyundai Tucson. Tiguan len SKORO dorovnal Tucson v bezpecnosti. Na strane vodica test s presahom radsej ani netestovali ;)

Odpovědět  |   | 
Miko  |  13. 12. 2017 21:20
Radim  |  13. 12. 2017 17:59

Já myslím, že sledovat hvězdičky mělo smysl když se ještě hodnotila pevnost karoserie, deformační zóny a konstrukční řešení..teď, když hodnotí kolik nesmyslných asistentů jsem si nakoupil tak je jasné že auto v základu za 250 nemůže konkurovat autu za 1,5 mil..a pak se stejně příjde na to, že auta jsou nachystaná na metodiku testů, stejně jako pneumatiky pro testy mají speciální směs...když dnes popovezu dítě 2 km bez sedačky tak jsem skoro vrah..moje generace přitom strávila dětské jízdy téměř výhradně zasunuta mezi přední sedačky škody 120, žiguláku apod...a žijeme..neříkám že je to správně ale myslím, že je potřeba zachovat zdravej rozum..

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 12. 2017 15:38

To jsme třeba jezdili se Š100 s letními diagonálkami v zimě pod Tatrami. Jenže v té noční vánici jsem nepotkal auto v protisměru a mohl jsem jet jak v Británii, protože sundat na okamžik nohu z plynu znamenalo zastavit a zmrznout. V dnešním provozu přezouvám i v mé nížině za zimáky jen proto, že je mají všichni v kolnách a nemohu si dovolit delší brzdnou dráhu než ostatní.
K tématu. Hvězdičky jsou dnes k ničemu. Podstata je co vydrží karosérie z čela i boku.

Odpovědět  |   | 
vfbvdfbdf  |  20. 12. 2017 21:39

Ale za komárů jezdilo výrazně miň aut, jezdila pomaleji a byla lehčí ... .

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 12. 2017 19:09

horší ochrana chodců a méně pokročilé asistenty... No a doma, takto...vsetko OK?

Odpovědět  |   | 
Homer  |  13. 12. 2017 19:51

Tak Duster je na tom s bezpecnosti stejne jako Ford C-max, kdysi prebornik v bezpecnosti. Nepocitam do toho asistenty.

Odpovědět  |   | 
kosto  |  14. 12. 2017 12:27

Preco vysledky Dusteru nie su uvedene v tabulke?

Odpovědět  |   | 
audax  |  15. 12. 2017 14:00

to by už potom nemohli považovať duster za totálnu haraburdu a museli by uznať,že existujú aj horšie autá

Odpovědět  |   | 
PV  |  14. 12. 2017 15:10

Yaris se zlomeným A sloupkem má 83 bodů (5 hvězd)? Nechci vědět co by udělala větší rána..

Odpovědět  |   | 
vfbvdfbdf  |  20. 12. 2017 21:36

tak že takové punto je ok co se týká bezpečnosti posádku ale nemá elektronická kur-ítka a tak dopadlo špatně.

Odpovědět  |   | 
Miki  |  11. 12. 2018 08:31

Všichni cpou do aut různý asistenty a pak se divím, že po silnicích jezdí lidi co neumějí ani normálně zaparkovat natož jezdit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta