Nové kolo crashtestů plné zklamání: Duster tři hvězdy, Punto nula!

19 komentářů

Miki
11. prosince • 8:31

Všichni cpou do aut různý asistenty a pak se divím, že po silnicích jezdí lidi co neumějí ani normálně zaparkovat natož jezdit

vfbvdfbdf
20. prosince • 21:36

tak že takové punto je ok co se týká bezpečnosti posádku ale nemá elektronická kur-ítka a tak dopadlo špatně.:-/

PV
14. prosince • 15:10

Yaris se zlomeným A sloupkem má 83 bodů (5 hvězd)? Nechci vědět co by udělala větší rána..

kosto
14. prosince • 12:27

Preco vysledky Dusteru nie su uvedene v tabulke?

audax
15. prosince • 14:00

to by už potom nemohli považovať duster za totálnu haraburdu a museli by uznať,že existujú aj horšie autá

Homer
13. prosince • 19:51

Tak Duster je na tom s bezpecnosti stejne jako Ford C-max, kdysi prebornik v bezpecnosti. Nepocitam do toho asistenty.

Antiautomat
13. prosince • 19:09

horší ochrana chodců a méně pokročilé asistenty...
No a doma, takto...vsetko OK? :-D

Radim
13. prosince • 17:59

Já myslím, že sledovat hvězdičky mělo smysl když se ještě hodnotila pevnost karoserie, deformační zóny a konstrukční řešení..teď, když hodnotí kolik nesmyslných asistentů jsem si nakoupil tak je jasné že auto v základu za 250 nemůže konkurovat autu za 1,5 mil..a pak se stejně příjde na to, že auta jsou nachystaná na metodiku testů, stejně jako pneumatiky pro testy mají speciální směs...když dnes popovezu dítě 2 km bez sedačky tak jsem skoro vrah..moje generace přitom strávila dětské jízdy téměř výhradně zasunuta mezi přední sedačky škody 120, žiguláku apod...a žijeme..neříkám že je to správně ale myslím, že je potřeba zachovat zdravej rozum..

vfbvdfbdf
20. prosince • 21:39

Ale za komárů jezdilo výrazně miň aut, jezdila pomaleji a byla lehčí ... .

Pavel
14. prosince • 15:38

To jsme třeba jezdili se Š100 s letními diagonálkami v zimě pod Tatrami. Jenže v té noční vánici jsem nepotkal auto v protisměru a mohl jsem jet jak v Británii, protože sundat na okamžik nohu z plynu znamenalo zastavit a zmrznout. V dnešním provozu přezouvám i v mé nížině za zimáky jen proto, že je mají všichni v kolnách a nemohu si dovolit delší brzdnou dráhu než ostatní.
K tématu. Hvězdičky jsou dnes k ničemu. Podstata je co vydrží karosérie z čela i boku.

josephko
13. prosince • 17:38

Vyzerá to tak, že Kórejci sa raketovým tempom derú medzi svetovú elitu v automobiloch. Už nielen dizajnom a výkonnými modelmi, ale aj bezpečnosťou.

Alík
13. prosince • 18:01

Tak u prémiových modelů, což pro Kiu Stinger je, bych to očekával. To by nemělo být jenom takové korejské lechtátko...

Miko
13. prosince • 21:12

njn, pozri si testy noveho Tiguana a Hyundai Tucson. Tiguan len SKORO dorovnal Tucson v bezpecnosti. Na strane vodica test s presahom radsej ani netestovali ;)

miro
13. prosince • 17:09

Přesto bych raději při střetu vozidel raději seděl v Dacii Duster (3 body), než v Toyotě Yaris (5 bodů).Ono totiž při střetu aut nejvíc záleží na velikosti a váze vozidel.Tank by měl asi taky hodnocení 0.

Neurotic
13. prosince • 17:22

No to já bych asi raději seděl v té Toyotě, protože je taky možný, že tím Dusterem projede jako nůž máslem...

Jig
13. prosince • 15:30

Ty testy jsou jen marketing
- viz opakování testu golfu dokud to nedopadlo dobře
- nebo stržení hvězdiček u punta za absenci "line assist" ... mám ho v německé premiovce a hodnotím to jako zbytečnost, protože to funguje tak v 60-70% případů max. Tedy spolehnout se na to rozhodně nedá

GR8
13. prosince • 16:30

Souhlas.Mám tytéž systémy v prémii a je to k ničemu. Stačí jen drobné ušpinění či mlha a okamžitě mi to hlásí nefunkčnost toho a onoho systému. Jediné co oceňuji je kolizní brzda. Jinak vše ostatní funguje napůl. Spíš mě to otravuje. Nicméně to je klasický vývoj automobilového průmyslu. Automobilky zadávají většinou externím firmám vývoj těchto fičurin jen proto, aby jakože nabídly něco nového. Něco navíc. Později se dostávají systémy i do levnější produkce.

JirkaX
13. prosince • 21:09

Tak nevím jaké premiovky máte, já mám jenom Tigi 2 a u něj např. lane assist funguje bez problému. I když jej využívám jenom občas při delších přejezdech na dálnicích. A front assist je super funkce, tak rychlý řidič nemůže být.

Doporučujeme

Články odjinud