Nové kolo crashtestů plné zklamání: Duster tři hvězdy, Punto nula!

Jig  |  13. 12. 2017 15:30

Ty testy jsou jen marketing
- viz opakování testu golfu dokud to nedopadlo dobře
- nebo stržení hvězdiček u punta za absenci "line assist" ... mám ho v německé premiovce a hodnotím to jako zbytečnost, protože to funguje tak v 60-70% případů max. Tedy spolehnout se na to rozhodně nedá

Odpovědět  |   | 
GR8  |  13. 12. 2017 16:30

Souhlas.Mám tytéž systémy v prémii a je to k ničemu. Stačí jen drobné ušpinění či mlha a okamžitě mi to hlásí nefunkčnost toho a onoho systému. Jediné co oceňuji je kolizní brzda. Jinak vše ostatní funguje napůl. Spíš mě to otravuje. Nicméně to je klasický vývoj automobilového průmyslu. Automobilky zadávají většinou externím firmám vývoj těchto fičurin jen proto, aby jakože nabídly něco nového. Něco navíc. Později se dostávají systémy i do levnější produkce.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  13. 12. 2017 21:09

Tak nevím jaké premiovky máte, já mám jenom Tigi 2 a u něj např. lane assist funguje bez problému. I když jej využívám jenom občas při delších přejezdech na dálnicích. A front assist je super funkce, tak rychlý řidič nemůže být.

Odpovědět  |   | 
miro  |  13. 12. 2017 17:09

Přesto bych raději při střetu vozidel raději seděl v Dacii Duster (3 body), než v Toyotě Yaris (5 bodů).Ono totiž při střetu aut nejvíc záleží na velikosti a váze vozidel.Tank by měl asi taky hodnocení 0.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  13. 12. 2017 17:22

No to já bych asi raději seděl v té Toyotě, protože je taky možný, že tím Dusterem projede jako nůž máslem...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 12. 2017 17:38

Vyzerá to tak, že Kórejci sa raketovým tempom derú medzi svetovú elitu v automobiloch. Už nielen dizajnom a výkonnými modelmi, ale aj bezpečnosťou.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  13. 12. 2017 18:01

Tak u prémiových modelů, což pro Kiu Stinger je, bych to očekával. To by nemělo být jenom takové korejské lechtátko...

Odpovědět  |   | 
Miko  |  13. 12. 2017 21:12

njn, pozri si testy noveho Tiguana a Hyundai Tucson. Tiguan len SKORO dorovnal Tucson v bezpecnosti. Na strane vodica test s presahom radsej ani netestovali ;)

Odpovědět  |   | 
Miko  |  13. 12. 2017 21:20
Radim  |  13. 12. 2017 17:59

Já myslím, že sledovat hvězdičky mělo smysl když se ještě hodnotila pevnost karoserie, deformační zóny a konstrukční řešení..teď, když hodnotí kolik nesmyslných asistentů jsem si nakoupil tak je jasné že auto v základu za 250 nemůže konkurovat autu za 1,5 mil..a pak se stejně příjde na to, že auta jsou nachystaná na metodiku testů, stejně jako pneumatiky pro testy mají speciální směs...když dnes popovezu dítě 2 km bez sedačky tak jsem skoro vrah..moje generace přitom strávila dětské jízdy téměř výhradně zasunuta mezi přední sedačky škody 120, žiguláku apod...a žijeme..neříkám že je to správně ale myslím, že je potřeba zachovat zdravej rozum..

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 12. 2017 15:38

To jsme třeba jezdili se Š100 s letními diagonálkami v zimě pod Tatrami. Jenže v té noční vánici jsem nepotkal auto v protisměru a mohl jsem jet jak v Británii, protože sundat na okamžik nohu z plynu znamenalo zastavit a zmrznout. V dnešním provozu přezouvám i v mé nížině za zimáky jen proto, že je mají všichni v kolnách a nemohu si dovolit delší brzdnou dráhu než ostatní.
K tématu. Hvězdičky jsou dnes k ničemu. Podstata je co vydrží karosérie z čela i boku.

Odpovědět  |   | 
vfbvdfbdf  |  20. 12. 2017 21:39

Ale za komárů jezdilo výrazně miň aut, jezdila pomaleji a byla lehčí ... .

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 12. 2017 19:09

horší ochrana chodců a méně pokročilé asistenty... No a doma, takto...vsetko OK?

Odpovědět  |   | 
Homer  |  13. 12. 2017 19:51

Tak Duster je na tom s bezpecnosti stejne jako Ford C-max, kdysi prebornik v bezpecnosti. Nepocitam do toho asistenty.

Odpovědět  |   | 
kosto  |  14. 12. 2017 12:27

Preco vysledky Dusteru nie su uvedene v tabulke?

Odpovědět  |   | 
audax  |  15. 12. 2017 14:00

to by už potom nemohli považovať duster za totálnu haraburdu a museli by uznať,že existujú aj horšie autá

Odpovědět  |   | 
PV  |  14. 12. 2017 15:10

Yaris se zlomeným A sloupkem má 83 bodů (5 hvězd)? Nechci vědět co by udělala větší rána..

Odpovědět  |   | 
vfbvdfbdf  |  20. 12. 2017 21:36

tak že takové punto je ok co se týká bezpečnosti posádku ale nemá elektronická kur-ítka a tak dopadlo špatně.

Odpovědět  |   | 
Miki  |  11. 12. 2018 08:31

Všichni cpou do aut různý asistenty a pak se divím, že po silnicích jezdí lidi co neumějí ani normálně zaparkovat natož jezdit

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A