Nové kabrio od Mercedesu zřejmě ponese název CLR

Současná generace modelu Mercedes-Benz C se pravděpodobně zapíše mezi prodejně nejúspěšnější vozy této Stuttgartské automobilky. Není se tedy co divit, že vedle verzí sedan, kombi a hatchback (model CLC), by se měla již brzy objevit i otevřená verze, kterou chce automobilka opět vzbudit zájem především u mladé generace a částečně tak setřít svůj status „aut pro důchodce“.

Nový model zřejmě ponese název CLR a bude disponovat klasickou soft-topovou střechu. V zájmu zachování co nejnižší ceny tak zřejmě připadá v úvahu pouze použití standardní plátěné střechy. Uvnitř modelu CLR se najde místo pro čtyři lidi, přičemž v porovnání se sedanem zde neočekáváme žádné převratné změny v prostornosti interiéru, jelikož vůz bude mít stejný rozvor náprav.
Co se týče designu, automobilka jej nemá proč nějak zásadně měnit a tak je téměř jisté, že nové kabrio z přední i zadní části své příbuzné nezapře. Nový design se totiž ukazuje jako velice povedený, o čemž svědčí především stoupající prodejní čísla. Na druhé straně ale třeba brát na zřetel, že automobilka se o tomto voze vyjadřuje zatím jen v náznacích, a tak není nic oficiálně potvrzeno. Již dávno však představitelé automobilky avizovali, že hledají vhodného kandidáta, kterým by zatopili nejen modelu BMW 3er Cabrio, ale i jeho menšímu příbuznému z řady 1.
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků