Nissan 390Z? No pokud by byla dodržena současná logika, kdy označení značí objem motoru, tak bysme to měli krásných 3,9L. Ale něco mi říká, že je to utopie a dočkáme se otubeného dvoulitru, načež to auto to zabije. Kdo alespoň jednou Zetko řídil, tak ví, že charakter toho vozu dělá především bestiální atmo V6.
Souhlas. Jsem cerstvym majitelem 350Z a i kdyz motor nema nijak zajimavou vykonnostni krivku a omezovac je take pomerne nizko (6500), tak zvuk ktery z motoru a vyfuku jde pri vyssich je skutecne navykovy👌 Clovek slysi a citi, ze neco velkeho deje.
Zetor je super kára. Měl jsem 370Z GT edition, ale po 4 letech mi přišla slabá a než se dohrabala na 100 tak jsem málem usnul. Jinak auto super, charakter, motor návykovej. Spomínám se slzou v oku. B-]
Za co jsi měnil? Ono je pak docela těžký přejít na něco silnějšího, aby v tom ale člověk nenechal celé jmeni...
Došetřuju na vette. Ale je to těžký. EU verze předražený, dovoz zase prakticky bez záruky. Servis taky nic moc, pojišťovna se taky cuká. Jo zetko má super poměr cena výkon. Pak už to leze do peněz a každej kůň dost finančně bolí. To auto bylo skvělý, ale na dnešní svět je prostě pomalý. Když se mě statně držel megane rs tak muselo jít...
Jooo, to seš ty, my jsme si snad už jednou psali. Já právě mám Vette C6 a byl to obrovský skok ze Zetka. Má zátah jako bejk, je to úplně jiná liga. Jen oproti Zetku budeš možná zklamanej z otáček. Je to Amerika a ta prostě točivá není a vše se děje v nízkých otáčkách. Na normálních silnicích prakticky nemáš šanci motor vytočit do 6500, protože když podržíš dvojku do redzone, tak máš 130km/h. :-D Ale je to úžasný pocit, surová hovězí síla V8.
Je to možný. Já si nic nepamatuju :-)Právě proto že vette je obrovskej skok ze zetka ji chci. Jinak bych si nechal zetora. No musím se v nějaké nejdřív projet. Peníze už brzo budou tak to začnu řešit. A právě proto že V8 je V8 ji chci o to víc. Asi nebudeš mít cestu na Vyškov, že bych se koukl? :-)Silnice jsou plný mustangu, ale vette aby člověk pohledal. :-)
Největší rozdíl je v krouticím momentu, toho má oproti Zetku na rozdávání a je to opravdu znát- zadupe do sedaček neskutečným způsobem. V8 je super, kdo jednou okusí, těžko pak chce něco jiného. V běžném provozu pracuje v rozmezí 900-1700rpm, víc opravdu není třeba, kopec nekopec jede to furt a zároveň to má pořád sílu. Stačí když lehce na 1500rpm polechtáš čtyřku a během chvilky tam je stovka- nepochopíš kde se ta síla prostě bere. Je to opravdu obrovskej rozdíl a kdo si v tom nezkusí projet, tak vůbec netuší o čem atmo V8 jsou. Dneska ráno jsem koukal na dlouhodobou spotřebu a jsem na 12,4L a to nejezdím dálnice.Určitě se v nějaké svez, stojí to za to a je to fakt zážitek. Co ti z vlastní zkušenosti doporučím, nevím jak přesně to má C7, ale pokud budeš mít na výběr, tak ber Z51 Package. U C6 má Z51 větší kotouče, chladiče motorového a převodového oleje, jiné převodové poměry a hlavně tužší pružiny a stabilizátory. Moc dobře jsem to nepochopil, ale Vette jakožto sportovní vůz má bez Z51 neuvěřitelně komfortní podvozek skoro jako rodinný sedan. Do zatáček se naklání hodně a sportovní výkony trpí. Já mám na svý C6 Z51 a je to opravdu znát. Dokonce i v tý Z51 mi přijde, že je stále oproti Zetku dost komfortní, ale už se to dá. Jak sám víš, tak Vette má kompozitový listový pera na nápravách a těžko se nahrazují za tužší, nebo respektive jsou, ale u nás vůbec a v USA za to chtěj neskutečný nesmysl.Projížděl jsem tamtudy v červenci, když jsem jel na dovolenou na Slovensko, teď nic v plánu nemám. Působím v Liberci, tak kdybys sem měl cestu, tak se ozvi a rád ti ji ukážu. Tady na mě kontakt petr.dostal89@gmail.comJoooo, Corvette je u nás hodně málo. Nebo respektive jsou, ale mají je starší ročníky a ty je mají v garáži a v létě jednou za tři týdny je projedou. Já Vette používám jako daily car a naprostá spokojenost. Jen se připrav na obdiv okolí- děti ti mávají, chlapi ukazují palce a ženy na první pohled dělají, že je to vůbec nezajímá, ale ve zpětným zrcátku vždycky vidíš, jak se pak otočí. :D
Máš mail.:-D
Počkej časem, si ho zamiluješ ještě víc. Máš verzi před faceliftem, že? Já měl facelift s vq35de hr a tam byl omezovač až na 7500 rpm a to už byl fakt rachot. Jinak souhlas, motor nemá bůh ví jakou vykonovou špičku (jako většina atmo v6) ale ten sametový pozvolný náběh výkonu napříč otáčkovym polem je dokonalý. Úplně úžasně šel dávkovat plyn, auto dělalo přesně to, co člověk chtěl a do toho úžasný zvuk motoru, kdy člověk slyší jak sání, tak i výfuk. Dávej si pozor na hladinu oleje, jinak se drbne na klice. Jinak se nemáš čeho bát. S tím autem jsou fakt nevšední zážitky.
VQ35DE je starší než VQ35HR, ne?Jinak VQ37VHR mi nebere mezi výměnami (menim každých 5000km) ani deci oleje, vůbec nechápu...
Jop, myslel jsem to stejně jako ty, ale blbě jsem to napsal. 350Z mělo VQ35DE, pak VQ35DE Rev-up a poslední VQ35HR. Ty motory jsou fakt úžasný, škoda, že jim doba nepřeje...
Ano, reakce na plyn je skvela. Proto zboznuju atmosfericke motory a proto jsem i koupil 350z. Chtel jsem totiz dat turbo do sve mx5, ale bal jsem se, ze prijdu o bezprostredni reakci na plyn. Tak jsem mx5 prodal a vytezek + penize vyhrazene na turbo pouzil na nakup 350z🙈
Opět stejná barva. Když vidím salony Mazda a auta na silnici mám pocit, že u Mazdy nakoupili cisterny s touto barvou a teď ji musí spotřebovat. Nabídka barev u Mazdy je opravdu bídná.
Lenže ich červená je skutočne najlepšia nielen z tích farieb čo oni ponúkajú. U tích zvyšných vybrali také podivne odtiene, takže nakoniec všetci skončia u červenej.
Tak já jsem třeba na červenou ujetej ;-) a všechna nová auta jsem si kupoval v červené - takže i Mazdu 3. Ještě jsem přemýšlel o modré, ale Mazda momentálně nemá modrou, jakou bych si představoval... Tmavou jsem teď viděl na nové CX-5 a na tu když nesvítí sluníčko, vypadá skoro jako černá. Pak mají nějakou světlou, ale ta mě také neoslovila. Obecně je to teď s barvami na autech bída - všechno je to 50 odstínů šedi a tu a tam nějaká tmavě modrá... :-(
Já skončil u černé. U nás doma je totiž červená zakázaná barva. Není vůbec pravda, že Mazda má chudou nabídku barev. Lidi jsou ale stádo a chtějí přesně to, co vidí v reklamě.
Podle mně navíc 2/3 lidí co nekoupí červenou, tak berou jinou barvu aby měli změnu a nebo neměli to co všichni. Chce to ještě aspoň další dvě atraktivní barvy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.