Nové Infiniti ESQ je starý Nissan Juke pro Čínu

Na čínský trh míří malý crossover Infiniti ESQ, který není ničím jiným než přeznačkovaným předfaceliftovým Nissanem Juke v úpravě Nismo. K pohonu používá přeplňovanou šestnáctistovku s výkonem okolo 200 koní, která sílu posílá na všechna kola přes převodovku CVT.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Dokonce i uvnitř je všechno převzaté z Nissanu Juke, tedy i trochu neergonomický centrální displej s nastavením jízdních režimů a zobrazením palubního počítače. Vlastně jen volant dostal nové logo Infiniti.

Infiniti se nijak netají tím, že model ESQ je součástí plánů pro upevnění pozice značky na důležitém čínském trhu. Luxusní divize Nissanu tu meziročně prodala o 130 % více aut a s dalšími zisky jí určitě pomůžou modely Q50L a crossovery QX50, QX60 a QX70. Model ESQ se na jiné trhy napodívá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků