Stalo se zvykem, že vrcholné třídy supersportů dostávají i karosářské varianty bez střechy. Neminulo to ani  Ferrari SF90 Stradale , které se poprvé představilo v polovině loňského roku jako první plug-in hybrid značky. Zdroj: Ferrari

Stalo se zvykem, že vrcholné třídy supersportů dostávají i karosářské varianty bez střechy. Neminulo to ani Ferrari SF90 Stradale, které se poprvé představilo v polovině loňského roku jako první plug-in hybrid značky. | Zdroj: Ferrari

Novinka Spider byla právě odhalena a je připravena korzovat po Hollywood Hills, Miami Beach, Monaku i Champs-Élysées. Zdroj: Ferrari

Novinka Spider byla právě odhalena a je připravena korzovat po Hollywood Hills, Miami Beach, Monaku i Champs-Élysées. | Zdroj: Ferrari

Pevná střecha vozu se složí za čtrnáct sekund a celý proces se dá uskutečnit i za jízdy v nízkých rychlostech. Větší použití hliníku pak pomohlo s celkovou hmotností, kdy se oproti standardnímu systému RHT ušetřilo 40 kg. Zdroj: Ferrari

Pevná střecha vozu se složí za čtrnáct sekund a celý proces se dá uskutečnit i za jízdy v nízkých rychlostech. Větší použití hliníku pak pomohlo s celkovou hmotností, kdy se oproti standardnímu systému RHT ušetřilo 40 kg. | Zdroj: Ferrari

SF90 Spider má ve standardu i vysouvací zadní okno při stažené střeše. Je to také první plug-in hybridní supersportovní roadster vůbec. Zdroj: Ferrari

SF90 Spider má ve standardu i vysouvací zadní okno při stažené střeše. Je to také první plug-in hybridní supersportovní roadster vůbec. | Zdroj: Ferrari

O pohon se stará ten samý dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, kterému jsou k ruce tři elektromotory. Výsledný výkon je díky tomu 986 koní a točivý moment činí 800 N.m.  Zdroj: Ferrari

O pohon se stará ten samý dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, kterému jsou k ruce tři elektromotory. Výsledný výkon je díky tomu 986 koní a točivý moment činí 800 N.m.  | Zdroj: Ferrari

Díky paketu Assetto Fiorano se pak hmotnost vozu udrží na 1670 kg, takže je jen o 100 kg těžší než kupé Stradale. Zdroj: Ferrari

Díky paketu Assetto Fiorano se pak hmotnost vozu udrží na 1670 kg, takže je jen o 100 kg těžší než kupé Stradale. | Zdroj: Ferrari

Díky dobrému sladěné pohonu s těžší karoserií dokáže i Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 340 km/h. Zdroj: Ferrari

Díky dobrému sladěné pohonu s těžší karoserií dokáže i Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 340 km/h. | Zdroj: Ferrari

Dynamické rozdíly mezi oběma verzemi najdete až ve vyšších rychlostech, kdy Spider o pár desetin pokulhává třeba při sprintu na dvoustovku. Zdroj: Ferrari

Dynamické rozdíly mezi oběma verzemi najdete až ve vyšších rychlostech, kdy Spider o pár desetin pokulhává třeba při sprintu na dvoustovku. | Zdroj: Ferrari

Evropské země se nového vozu dočkají ve druhém čtvrtletí příštího roku. Stejně jako u SF90 Stradale nebude ani tento vůz nějak omezený a vznikne jich tak tolik, kolik se jich objedná. Cena však zatím nebyla zveřejněna. Zdroj: Ferrari

Evropské země se nového vozu dočkají ve druhém čtvrtletí příštího roku. Stejně jako u SF90 Stradale nebude ani tento vůz nějak omezený a vznikne jich tak tolik, kolik se jich objedná. Cena však zatím nebyla zveřejněna. | Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

Novinka Spider byla právě odhalena a je připravena korzovat po Hollywood Hills, Miami Beach, Monaku i Champs-Élysées. Zdroj: Ferrari
Pevná střecha vozu se složí za čtrnáct sekund a celý proces se dá uskutečnit i za jízdy v nízkých rychlostech. Větší použití hliníku pak pomohlo s celkovou hmotností, kdy se oproti standardnímu systému RHT ušetřilo 40 kg. Zdroj: Ferrari
SF90 Spider má ve standardu i vysouvací zadní okno při stažené střeše. Je to také první plug-in hybridní supersportovní roadster vůbec. Zdroj: Ferrari
O pohon se stará ten samý dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, kterému jsou k ruce tři elektromotory. Výsledný výkon je díky tomu 986 koní a točivý moment činí 800 N.m.  Zdroj: Ferrari
11
Fotogalerie

Nové Ferrari SF90 Spider oficiálně: První svého druhu nabídne 999 koní a 800 N.m

Ferrari SF90 Stradale shodilo střechu. Vznikl tak první plug-in hybridní Spider se vzpínajícím se koňem ve znaku.

Stalo se zvykem, že vrcholné třídy supersportů dostávají i karosářské varianty bez střechy. Neminulo to ani Ferrari SF90 Stradale, které se poprvé představilo v polovině loňského roku jako první plug-in hybrid značky. Novinka Spider byla právě odhalena a je připravena korzovat po Hollywood Hills, Miami Beach, Monaku i Champs-Élysées.

Pevná střecha vozu se složí za čtrnáct sekund a celý proces lze uskutečnit i za jízdy v nízkých rychlostech. Větší použití hliníku pak pomohlo s celkovou hmotností, kdy se oproti standardnímu systému RHT ušetřilo 40 kg. SF90 Spider má ve standardu i vysouvací zadní okno při stažené střeše. Je to také první plug-in hybridní supersportovní roadster vůbec.

Díky paketu Assetto Fiorano se pak hmotnost vozu udrží na 1670 kg, takže je jen o 100 kg těžší než kupé Stradale. O pohon se stará ten samý dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, kterému jsou k ruce tři elektromotory. Výsledný výkon je díky tomu  735 kW (999 koní) a točivý moment činí 800 N.m. 

Díky dobrému sladění pohonu s těžší karoserií dokáže i Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 340 km/h. Dynamické rozdíly mezi oběma verzemi najdete až ve vyšších rychlostech, kdy Spider o pár desetin pokulhává třeba při sprintu na dvoustovku.

Evropské země se nového vozu dočkají ve druhém čtvrtletí příštího roku. Stejně jako u SF90 Stradale nebude ani tento vůz nějak omezený a vznikne jich tak tolik, kolik se jich objedná. Cena však zatím nebyla zveřejněna.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud