Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Před pár dny Ferrari představilo svou raketu určenou výhradně pro závodní okruhy. Řádně vyladěné LaFerrari nabídne 1050 koní a vylepšenou aerodynamiku. Dnes můžeme dřívější fakta doplnit o další velmi zajímavé informace. Italská novinka totiž zná svou cenu i dostupnost.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Cena tohoto exempláře byla stanovena na 2,2 milionu eur, což je v přepočtu necelých 61 milionů korun. Dohromady automobilka vyrobí 32 kusů, přičemž je celá série navzdory vysoké pořizovací ceně už teď rozprodaná.

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ferrari FXX K kombinuje vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l s elektromotorem. Spalovací jednotka má nové vačkové hřídele, mechanická zdvihátka ventilů, jiné sací i výfukové potrubí. Oba motory pak nabízí oproti základnímu LaFerrari vyšší výkon. Údaje týkající se maximální rychlosti a zrychlení ale automobilka prozatím nezveřejnila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků