Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Před pár dny Ferrari představilo svou raketu určenou výhradně pro závodní okruhy. Řádně vyladěné LaFerrari nabídne 1050 koní a vylepšenou aerodynamiku. Dnes můžeme dřívější fakta doplnit o další velmi zajímavé informace. Italská novinka totiž zná svou cenu i dostupnost.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Cena tohoto exempláře byla stanovena na 2,2 milionu eur, což je v přepočtu necelých 61 milionů korun. Dohromady automobilka vyrobí 32 kusů, přičemž je celá série navzdory vysoké pořizovací ceně už teď rozprodaná.

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ferrari FXX K kombinuje vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l s elektromotorem. Spalovací jednotka má nové vačkové hřídele, mechanická zdvihátka ventilů, jiné sací i výfukové potrubí. Oba motory pak nabízí oproti základnímu LaFerrari vyšší výkon. Údaje týkající se maximální rychlosti a zrychlení ale automobilka prozatím nezveřejnila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků