Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Před pár dny Ferrari představilo svou raketu určenou výhradně pro závodní okruhy. Řádně vyladěné LaFerrari nabídne 1050 koní a vylepšenou aerodynamiku. Dnes můžeme dřívější fakta doplnit o další velmi zajímavé informace. Italská novinka totiž zná svou cenu i dostupnost.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Cena tohoto exempláře byla stanovena na 2,2 milionu eur, což je v přepočtu necelých 61 milionů korun. Dohromady automobilka vyrobí 32 kusů, přičemž je celá série navzdory vysoké pořizovací ceně už teď rozprodaná.

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ferrari FXX K kombinuje vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l s elektromotorem. Spalovací jednotka má nové vačkové hřídele, mechanická zdvihátka ventilů, jiné sací i výfukové potrubí. Oba motory pak nabízí oproti základnímu LaFerrari vyšší výkon. Údaje týkající se maximální rychlosti a zrychlení ale automobilka prozatím nezveřejnila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky