Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Před pár dny Ferrari představilo svou raketu určenou výhradně pro závodní okruhy. Řádně vyladěné LaFerrari nabídne 1050 koní a vylepšenou aerodynamiku. Dnes můžeme dřívější fakta doplnit o další velmi zajímavé informace. Italská novinka totiž zná svou cenu i dostupnost.

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Cena tohoto exempláře byla stanovena na 2,2 milionu eur, což je v přepočtu necelých 61 milionů korun. Dohromady automobilka vyrobí 32 kusů, přičemž je celá série navzdory vysoké pořizovací ceně už teď rozprodaná.

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ferrari FXX K kombinuje vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l s elektromotorem. Spalovací jednotka má nové vačkové hřídele, mechanická zdvihátka ventilů, jiné sací i výfukové potrubí. Oba motory pak nabízí oproti základnímu LaFerrari vyšší výkon. Údaje týkající se maximální rychlosti a zrychlení ale automobilka prozatím nezveřejnila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků