Ahojmoje horké fotky jsou tady ..http://69chat.clubuživatelské jméno Anna69))
kurvo..
A na žebrotě.
To je taková blbost, že se obávám toho, že se bude líbit. V tom případě ovšem s tou pozitivní diskriminací je zapotřebí začít u tanků, pokračovat s BVP, pak tu máme traktory, kamiony a jiná nákladní auta, dodávky, tramvaje, železniční lokomotivy a autobusy. Teprve pak je čas s.r.á.t se do osobních aut.
Ale.. Dané opatření zvýší bezpečnost i suv. Problém nemusí být pouze deformace karoserie, ale velké přetížení při nehodě, které ti urve vnitřní orgány. Danou ohleduplnost tanku je možné nabrat skrz deformační zóny což zmírní přetížení. Nebo jinak tvarovanými bariérami, které vozítko odpinknou bokem bokem, nahoru, atd. Novým testům tleskám.Co do toho taháš lokomotivy? Kolik lokomotiv nabere vůz nešťastnou náhodou? |Téměř vše je způsobené úmyslným ilegálním riskováním na přejezdech.
Prdlajs, dané opatření jenom prodraží větší auta a prohloubí myšlenku rovnostářstvī všude a ve všem. Každý střet v dopravě je způsoben ilegálním riskováním a porušením předpisů stejně jako střet na přejezdu.
jakym porušením zákona je střet s kancem?
Hyundai měl vždy rovnocennou ochranu i pro spolujezdce. Vozy v usa splňují řadu let přísnější iihs a nejsou dražší. Zpřísnění jde ruku v ruce s technologickým pokrokem.
Nestíhám se divit....
Ale to ne, bylo jen otazkou casu, kdy socialni inzenyrstvi podobnou blbost protlačí. Paradoxně a jako obvykle si kálí do vlastního hnízda, protože největší a tedy sociálně kruté SUV mohou klidně část své deformační zóny obětovat, stredni a malé SUV budou v kýblu. Resp. získají o hvězdu méně, což není tragédie , podle EuroNCAP se stejně nikdo nerozhoduje.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.