Nové evropské crash testy přidají vrásky výrobcům SUV. Zásadně změní metodiku

10 komentářů

Anna1
22. května • 20:06

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno Anna69))

Je to kurva
22. května • 21:30

kurvo..

23. května • 10:35

A na žebrotě.

Green
22. května • 9:27

To je taková blbost, že se obávám toho, že se bude líbit. V tom případě ovšem s tou pozitivní diskriminací je zapotřebí začít u tanků, pokračovat s BVP, pak tu máme traktory, kamiony a jiná nákladní auta, dodávky, tramvaje, železniční lokomotivy a autobusy. Teprve pak je čas s.r.á.t se do osobních aut.

Rambo silnic
22. května • 9:38

Ale.. Dané opatření zvýší bezpečnost i suv. Problém nemusí být pouze deformace karoserie, ale velké přetížení při nehodě, které ti urve vnitřní orgány. Danou ohleduplnost tanku je možné nabrat skrz deformační zóny což zmírní přetížení. Nebo jinak tvarovanými bariérami, které vozítko odpinknou bokem bokem, nahoru, atd. Novým testům tleskám.Co do toho taháš lokomotivy? Kolik lokomotiv nabere vůz nešťastnou náhodou? |Téměř vše je způsobené úmyslným ilegálním riskováním na přejezdech.

Green
22. května • 12:12

Prdlajs, dané opatření jenom prodraží větší auta a prohloubí myšlenku rovnostářstvī všude a ve všem. Každý střet v dopravě je způsoben ilegálním riskováním a porušením předpisů stejně jako střet na přejezdu.

Jednabedna
22. května • 21:58

jakym porušením zákona je střet s kancem?

Rambo silnic
22. května • 13:21

Hyundai měl vždy rovnocennou ochranu i pro spolujezdce. Vozy v usa splňují řadu let přísnější iihs a nejsou dražší. Zpřísnění jde ruku v ruce s technologickým pokrokem.

Nothing
22. května • 8:58

Nestíhám se divit....

Jednabedna
22. května • 21:57

Ale to ne, bylo jen otazkou casu, kdy socialni inzenyrstvi podobnou blbost protlačí. Paradoxně a jako obvykle si kálí do vlastního hnízda, protože největší a tedy sociálně kruté SUV mohou klidně část své deformační zóny obětovat, stredni a malé SUV budou v kýblu. Resp. získají o hvězdu méně, což není tragédie , podle EuroNCAP se stejně nikdo nerozhoduje.

Doporučujeme

Články odjinud