S transformací automobilového průmyslu se mění i zaměření externích úpravců. Místo výkonu se dal Brabus na aerodynamiku.
S nástupem elektromobility přijdou nezávislí úpravci o podstatnou část portfolia. Jde o mnohastránkové katalogy s díly pro spalovací motory, protože elektrický pohon takové rozpětí možností nenabízí. Brabus ale dokazuje, že se bez konvenční techniky obejde a přijetí efektivity jako nového měřítka není až tak problematické.
Nový směr prezentuje Mercedes-Benz EQS 450 4Matic, na němž Brabus odvedl více práce, než se na první pohled zdá. Zaujmou jednodílná kola speciálně navržená pro EQS. V základu mají průměr 20 palců, ovšem k ovšem k testům v aerodynamickém tunelu si úpravce vybral o dva palce větší sadu obutou do pneumatik o rozměrech 255/35 ZR22 vpředu a 295/30 ZR22 vzadu. Ta ještě umocňuje dojem z nově naprogramovaného vzduchového odpružení, které přineslo snížení 15 mm v předu a 20 mm vzadu.
Teprve potom si všimneme aerodynamických prvků karoserie z karbonu v lesklém nebo matném provedení. Přední část dostala nový spoiler a rámečky bočních otvorů v nárazníku. V zadní části usměrňuje proudící vzduch nástavce před zadními lemy a nový difuzor v nárazníku. Výsledkem je zdokonalení o 7,2 procenta oproti sériovému vozu s koeficientem odporu vzduchu Cd 0,20. V praxi to znamená o 7 procent delší dojezd při rychlostech mezi 100 až 140 km/h.
V interiéru Burabus na nic extra neupozorňuje, i tak se můžete spolehnou na nepřeberné množství různých materiálů a barev, která běžně nabízí. To samé platí i o velurových kobercích do kufru, dekorativním obložení a pedálech z karbonu nebo hliníku. Zkrátka, i když už nejde o funkčnost, fantazii se meze nekladou.