Nové edice Porsche Boxster a Cayman S

Porsche připravilo pro modely s motorem uprostřed nové speciální série. Slibují sportovnější naladění i atraktivnější vzhled.

Edice Boxster RS 60 Spyder a Cayman S Porsche Design Edition 1 jsou beznadějně vyprodány, ale není třeba zoufat. Porsche nyní přispěchalo s novým limitovaným vydáním pro řady Boxster a Cayman. Oba modely mají výkon zvýšený o devět koní, ale hlavní rozdíly proti sériové produkci spočívají ve vzhledu a výbavě.

Porsche Boxster S Porsche Design Edition 2 se vyrábí v barvě Carrara White. Bílé jsou na něm i lité ráfky o rozměru 19 palců, ale podobný odstín prostupuje i do středové konzole a podkresu palubních přístrojů. Šedé jsou pruhy na karosérii a střecha kombinovaná s černou kůží, jež doplňuje bílé schéma.

Cayman S Sport v sobě nese odkaz GT3 Junior. Vůz se dodává alternativně v oranžové a světle zelené barvě a nápis Cayman S je černě vyveden v retrostylu na spodní části dvěří. Černé jsou rovněž ráfky, zpětná zrcátka a většina interiéru. Za příplatek může být vůz lakován i černě, červeně, žlutě, bíle nebo stříbrně. Do standardní výbavy Caymanu S Sport patří také aktivní řízení podvozku Porsche Active Suspension Management (PASM), sportovní výfuk, čalounění Alcantrou, sportovní sedadla, bi-xenonové světlomety či Sports Chrono Pacage, zatímco podvozek poklesl o 15 milimetrů.

Obě série jsou předem početně omezeny. Porsche Boxster S Porsche Design Edition 2 bude vyroben pouze v 500 exemplářů, zatímco Cayman S Sport v sedmi stovkách. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Porsche Boxster S Porsche Design Edition 2

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Cayman S Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků