Ducati Scrambler je kompletně přepracovaný stroj, který je lehčí, ovladatelnější a technicky vyspělejší. Ducati

Ducati Scrambler je kompletně přepracovaný stroj, který je lehčí, ovladatelnější a technicky vyspělejší. | Ducati

Motocykl mezigeneračně zhubnul 4 kg a těžiště se podařilo posunout blíže k silnici. Zásluhu na tom má upravený mřížový rám a 2,5 kg ušetřila nová konstrukce motoru s kompaktnější osmilamelovou spojkou. Ducati

Motocykl mezigeneračně zhubnul 4 kg a těžiště se podařilo posunout blíže k silnici. Zásluhu na tom má upravený mřížový rám a 2,5 kg ušetřila nová konstrukce motoru s kompaktnější osmilamelovou spojkou. | Ducati

Při jízdě jezdec ocení větší úhel natočení širokých řídítek a progresivní řízení plynu Ride by Wire umožňující aplikovat širší možnosti kontroly trakce. Ta má dvě mapy pro jízdu na suché i mokré silnici, kdy Scramblera trochu zkrotí. Ducati

Při jízdě jezdec ocení větší úhel natočení širokých řídítek a progresivní řízení plynu Ride by Wire umožňující aplikovat širší možnosti kontroly trakce. Ta má dvě mapy pro jízdu na suché i mokré silnici, kdy Scramblera trochu zkrotí. | Ducati

Vzduchem chlazený dvouválec Desmodue má standardně 73 koní, ale prodává se také verze omezená na 35 kW pro držitele skupiny A2. Ducati

Vzduchem chlazený dvouválec Desmodue má standardně 73 koní, ale prodává se také verze omezená na 35 kW pro držitele skupiny A2. | Ducati

Dokonalý přehled o jízdních datech přináší 4,3palcový TFT displej. Digitální nadšenci si mohou připlatit i za multimediální set obsahující správu hudby a hovorů při spárování s telefonem. Ducati

Dokonalý přehled o jízdních datech přináší 4,3palcový TFT displej. Digitální nadšenci si mohou připlatit i za multimediální set obsahující správu hudby a hovorů při spárování s telefonem. | Ducati

Co se týče designu, má Scrambler nové full LED přední světlo v typickém „X“ designu. Toto písmeno se objevuje na dalších dílech karoserie, přičemž většina krytů včetně blatníků je vyměnitelná za jinou barevnou sadu. Ducati

Co se týče designu, má Scrambler nové full LED přední světlo v typickém „X“ designu. Toto písmeno se objevuje na dalších dílech karoserie, přičemž většina krytů včetně blatníků je vyměnitelná za jinou barevnou sadu. | Ducati

Ducati Scrambler Icon vyniká níže posazenými řídítky posunutými blíže k jezdci. Užší sedlo má aerodynamický tvar a úpravu doplňují boční panely pod sedlem se speciální grafikou. Ducati

Ducati Scrambler Icon vyniká níže posazenými řídítky posunutými blíže k jezdci. Užší sedlo má aerodynamický tvar a úpravu doplňují boční panely pod sedlem se speciální grafikou. | Ducati

Ducati Scrambler Full Throttle je nejsportovnější verzí inspirovanou americkými soutěžemi na prašné ploché dráze. Ducati

Ducati Scrambler Full Throttle je nejsportovnější verzí inspirovanou americkými soutěžemi na prašné ploché dráze. | Ducati

Do třetice přichází Ducati Scrambler Nightshift v klasickém designu. Exteriér je hodně podobný verzi Full Throttle, vyniká ale tmavým koženým sedlem ve stylu Café Raceru. Ducati

Do třetice přichází Ducati Scrambler Nightshift v klasickém designu. Exteriér je hodně podobný verzi Full Throttle, vyniká ale tmavým koženým sedlem ve stylu Café Raceru. | Ducati

Motocykl mezigeneračně zhubnul 4 kg a těžiště se podařilo posunout blíže k silnici. Zásluhu na tom má upravený mřížový rám a 2,5 kg ušetřila nová konstrukce motoru s kompaktnější osmilamelovou spojkou. Ducati
Při jízdě jezdec ocení větší úhel natočení širokých řídítek a progresivní řízení plynu Ride by Wire umožňující aplikovat širší možnosti kontroly trakce. Ta má dvě mapy pro jízdu na suché i mokré silnici, kdy Scramblera trochu zkrotí. Ducati
Vzduchem chlazený dvouválec Desmodue má standardně 73 koní, ale prodává se také verze omezená na 35 kW pro držitele skupiny A2. Ducati
Dokonalý přehled o jízdních datech přináší 4,3palcový TFT displej. Digitální nadšenci si mohou připlatit i za multimediální set obsahující správu hudby a hovorů při spárování s telefonem. Ducati
9
Fotogalerie

Nové Ducati Scrambler je kompletně přepracovaný stroj. Má tři exkluzivní verze a balík příslušenství

Ducati se rozhodlo model Scrambler posunout na zcela novou technickou úroveň. Zároveň potěší širokými možnostmi personalizace.

Když potřebujete přepsat dějiny zavedeného modelu, chce to pořádný technologický skok. A právě touto cestou se vydala Ducati při vývoji nové generace Scrambleru. Výsledkem je kompletně přepracovaný stroj, který je lehčí, ovladatelnější a technicky vyspělejší. Na atraktivitě přidává výběr ze třech tematických verzí i rozsáhlý katalog doplňků.

Ducati Scrambler prezentuje ideální kombinaci zábavného vyžití s každodenní použitelností. Motocykl mezigeneračně zhubnul 4 kg a těžiště se podařilo posunout blíže k silnici. Zásluhu na tom má upravený mřížový rám a 2,5 kg ušetřila nová konstrukce motoru s kompaktnější osmilamelovou spojkou. Spolu s řadicím bubnem uloženým na ložiskách je ovládání motocyklu hladší včetně řazení. Kompaktnější soustava navíc jezdci přidává více místa na nohy. Podvozek prošel kompletním přeladěním, kdy se tlumič kyvné vidlice přesunul blíže ke středu kola. Zadní má průměr 17 palců, vpředu je o palec větší.

Při jízdě jezdec ocení větší úhel natočení širokých řídítek a progresivní řízení plynu Ride by Wire umožňující aplikovat širší možnosti kontroly trakce. Ta má dvě mapy pro jízdu na suché i mokré silnici, kdy Scrambler trochu zkrotí. Cornering ABS je ve standardní výbavě. Nová technologie otevřela brány příplatkovému Quick Shiftu nahoru i dolů. Vzduchem chlazený dvouválec Desmodue má standardně 73 koní, ale prodává se také verze omezená na 35 kW pro držitele skupiny A2.

Dokonalý přehled o jízdních datech přináší 4,3palcový TFT displej. Digitální nadšenci si mohou připlatit i za multimediální set obsahující správu hudby a hovorů při spárování s telefonem.

Co se týče designu, má Scrambler nové full LED přední světlo v typickém „X“ designu. Toto písmeno se objevuje na dalších dílech karoserie, přičemž většina krytů včetně blatníků je vyměnitelná za jinou barevnou sadu.

Ducati Scrambler Icon vyniká níže posazenými řídítky posunutými blíže k jezdci. Užší sedlo má aerodynamický tvar a úpravu doplňují boční panely pod sedlem se speciální grafikou. Se zaměřením na styl přináší v rámci doplňkových sad šest nových barev.

Ducati Scrambler Full Throttle je nejsportovnější verzí inspirovanou americkými soutěžemi na prašné ploché dráze. Číslice 62 na boku odkazuje na rok premiéry prvního Scrambleru. Edice dále přidává ochranný plát pod motorem, sportovní potah sedadla a speciální červeno-šedý odstín doplněný černými akcenty. Přední nárazník je kratší, zadní naopak zmizel úplně. Edice Full Throttle se ještě může pochlubit LED směrovkami Ducati Performance, homologovaným tlumičem výfuku Termignoni a Quick Shiftem.

Do třetice přichází Ducati Scrambler Nightshift v klasickém designu. Exteriér je hodně podobný verzi Full Throttle, vyniká ale tmavým koženým sedlem ve stylu Café Raceru.

Všechny verze Ducati Scrambler se začnou prodávat od března příštího roku. Pokud máte volné večery, můžete si otevřít bohaté katalogy s příslušenstvím zahrnujícím tři alternativní výfuky, různá sedla, stupačky, víčka nádrží, brašny, zpětná zrcátka a oblečení na dlouhé cesty i stylové jízdy po městě.

Doporučujeme

Články odjinud