Nové diesely pro Renault Mégane a Scénic

Francouzská automobilka Renault rozšíří nabídku naftových agregátů pro vozy Mégane a Scénic. Top verze z nové nabídky, motor 1.9 dCi s filtrem pevných částic, disponuje výkonem 96 kW (130 k); maximální kroutící moment 300 Nm nastupuje od 2 000 ot. Mégane s tímto agregátem zrychlí z nuly na stovku za 9,0 s, Scénic s šestistupňovým manuálem zvládne stovku za 9,6 s. Nejvyšší rychlost obou vozů atakuje hranici 200 km/h. Renault u modelu Mégane udává průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, Scénic má 6,0 l/100 km.

Dalším naftovým motorem je čtyřválec 1.5 dCi se systémem piezoelektrického vstřikování paliva, který je vyladěn na dvě výkonnostní varianty: základní má výkon 63 kW/86 k a udávaná spotřeba u Méganu je 4,5 l/100 km (Scénic má 4,7 l/100 km). Silnější verze 1.5 dCi má výkon 78 kW (106 k) a Mégane si z nádrže vezme 4,5 l/100 km nafty, Scénic 5,1 l/100 km. Oba motory splňují emisní normu Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků