Nové diesely pro Renault Mégane a Scénic

Nové diesely pro Renault Mégane a Scénic

Francouzská automobilka Renault rozšíří nabídku naftových agregátů pro vozy Mégane a Scénic. Top verze z nové nabídky, motor 1.9 dCi s filtrem pevných částic, disponuje výkonem 96 kW (130 k); maximální kroutící moment 300 Nm nastupuje od 2 000 ot. Mégane s tímto agregátem zrychlí z nuly na stovku za 9,0 s, Scénic s šestistupňovým manuálem zvládne stovku za 9,6 s. Nejvyšší rychlost obou vozů atakuje hranici 200 km/h. Renault u modelu Mégane udává průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, Scénic má 6,0 l/100 km.

Dalším naftovým motorem je čtyřválec 1.5 dCi se systémem piezoelektrického vstřikování paliva, který je vyladěn na dvě výkonnostní varianty: základní má výkon 63 kW/86 k a udávaná spotřeba u Méganu je 4,5 l/100 km (Scénic má 4,7 l/100 km). Silnější verze 1.5 dCi má výkon 78 kW (106 k) a Mégane si z nádrže vezme 4,5 l/100 km nafty, Scénic 5,1 l/100 km. Oba motory splňují emisní normu Euro 4.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Scenic 1,5
Rok výroby: 2007
Stav: 156 336 km
Cena: 77 000 Kč
Renault Grand Scenic 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 43 752 km
Cena: 330 000 Kč
Renault Fluence 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 85 652 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 183 281 km
Cena: 45 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 168 583 km
Cena: 51 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků