Nové Daihatsu Charade je zde. Ve skutečnosti jde o Yaris.

Již v půli února jsme vás informovali o tom, že automobilka Daihatsu oznámila definitivní konec aktivit v Evropě. K němu by mělo dojít na počátku roku 2013 a její strádající nabídku na Starém kontinentě má ještě oživit nová generace kompaktního modelu Daihatsu Charade. Pokud vám připojený snímek připomíná výběhovou generaci Toyoty Yaris, máte naprostou pravdu. Připomeňme, že zcela nový Toyota Yaris již byla představena v Japonsku a my se na ni můžeme těšit již za týden v Ženevě.

O pohon Daihatsu Charade se bude starat výhradně zážehový čtyřválec 1,33 l s výkonem 99 koní (73 kW) doplněný šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením, nebo příplatkovým „automatem“. Dodávat se bude ve dvou výbavových stupních a cena má být v porovnání s Yarisem nižší. Nejde však ani tak o rozšíření stávající palety modelů Daihatsu, ale spíše o udržení prodejů na přijatelné úrovni. Během loňského roku se evropským dealerům Daihatsu totiž podařilo prodat jen 19 300 nových vozů.

Klepněte pro větší obrázek 
Nové Daihatsu Charade není ničím jiným než výběhovou generací Toyoty Yaris


 

bazar

Daihatsu Terios 1,3
Rok výroby: 2005
Stav: 100 466 km
Cena: 100 000 Kč
Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků