Nové Dacie Logan a Sandero vypadají skvěle! Prohlédněte si úplně první fotky

46 komentářů

MrQuick
29. září • 12:03

Nemůžu si pomoct. Starý sranďéro se mi líbilo víc.

dpcstb
30. září • 12:26

toto nove vyzera super, jedno z najlepsie vyzerajucich aut sucasnosti, problem bude obavam sa interier, pravdepodobne stale vytrhnuty z 90tych rokov

OnlyTruth
10. září • 19:16

dobra konkurencia fabie a scaly kamiq a takychto vozov

Polo
9. září • 13:03

Nevím proč je tady vždycky tolik posměchu Dacii. Jsou to prostě jednoduchý, levný káry, co si na nic nehrajou. Vypadají už docela pěkně a zároveň se člověk nezdráhá hodit do toho na podzim dva pytle spadnýho listí a vyvézt ho.
Dávat jim bídu, že to nejsou prémie jako medvěd nebo rádoby prémie jako VW snad není hodno lidské důstojnosti.

mm
9. září • 6:26

Dacii fandím, snad neumře spolu s celým Renckem. Pro normální lidi v nenormální automobilové době u nás skoro poslední volba (nebo připlatit za i30/ceeed/tipo/megane v základu). Škoda Škody - hraje si cenou na lepší vozy a časké zákazníky má někde u .... viz ceny v EU a názvy nových modelu - snad to nový říďa který je stejně jen loutkou VW změní, ale asi těžko.....

Allamarein
9. září • 8:11

Zajímavé, kdo je to ten "normální člověk"? :-D :-D

Iva Kožíšková
8. září • 17:10

Mně se to líbí. Tedy pohledově. Jen ty motorizace. Nad těmi pláču. Tak si zatím nechám svého Golfa s 1.6 benzínem a 88 kW. A uvidíme, co bude dál.

Jyrka Syrka
8. září • 20:45

Ivo,
budete holt muset víc šlapat na pedál plynu:-))

Petr Vaněk
9. září • 6:23

já myslím, že Iva byl nějaký fór;-)

Mink
9. září • 1:57

Stačí, když si paní Golfa vymění za nějaký se slušnějším motorem, třeba GTI. Ono 1.6 je přecejen takový základ.

10w60
8. září • 20:01

Dacie taky není asi primární náhradou Golfu. Ale buď místo starší neznámé ojetiny nebo naopak pseudoznaček (Hyundaj / Lada / Yugo) docela dobrý. Mi se Dacie poslední dobou začínají i celkem líbit.

Jyrka Syrka
8. září • 14:04

Subjektivně si myslím, že to nevypadá vůbec špatně a Dacia s těmito modely bude škodovce zatápět především v segmentu současných malých holátek./Fabií/
Myslím, že ten jihoafričan ví co dělá a jsem zvědav na novou Fabču.

JK
7. září • 18:12

Na můj vkus už to příliš zfolkvágnovatělo. Vizuálně ten čumák až příliš okazuje na současné trendy u VW. Oni se designéři Renaultu kdesi kdysi nechali slyšet, že Renault má být hravější, organištější, francouzský a Dacia svým zaměřením více funkční, strohá, německá. Ale že to vezmou takhle zgruntu?... Já jsem zatím zklamaný.

Tomas
7. září • 19:05

to mas pravdu, jako dlouholety uzivatel koncernu (ted G7) musim uznat, ze to zlate Sandero by mne v garazi neurazelo. No dobra, v interieru bych to uz videl jinak, ale exterier hezky.

Jan
7. září • 15:12

Design parádní,povedlo se;-),škoda toho kombíku,že nebude,ale to Sandero vezmu jako pracovní auto do firmy,doufám,že bude v slušný výbavě s 1,5DCi do 350000,-B-]

Mink
8. září • 20:09

jj Dacia jde

Lotte
7. září • 14:26

Fabia vytvořená Kabaněm stejně tak první série vytvořený Lucem jsou pěkná a designové velmi nadčasová auta, Dacia míří podobně jako Hyundai na chudší cílovou, která primárně řeší peníze, tohle zákazníci Škodovky neřeší. Jinak objektivně dnes špatné auto prostě nekoupíte.

Pikao
7. září • 19:59

To se pletete. Dacia je uz nad Hjundajem a vypada ze naskoskok bude zvysovat. A to mam radost, hezka prace, bravo Dacia :-)

Mink
9. září • 2:04

Prosím, neotírejte Dacii o nějaký křivý Hundají. Ať si korejci dělají své kvóty na výkaly a sexuální otroctví a odevzdávání psů do restaurací jinde. Za mě jde na Dacii vidět hezký progres a jsem tomu rád. Vlastně jde o výběr technicky, která v Renaultu fungovala, na které si nemusí honit triko ani experiemntovat. Že je to vykoupeno menší propracovaností a menším množstvím izolačních materiálů už je daň za cenu. Za mě je Dacia dobrý a férový počin, ale nikomu nic nenutím.

1933
7. září • 14:53

Mas pravdu, zakaznik Skody cenu neriesi,pretoze ju neplati. Sam mam skodu, ale sluzobnu a neviem kolko stalaV mojom okoli si za cca. posledny rok kupovali nove auto 8 ludia. 2xOpel, 2xKia, 1xHyundai, 1xMitsubishi, 1xPeugeot, 1xRenaultA cuduj sa svete,argument preco nie Skoda bol vzdy podobny. Cena vs. to,co za to dostanem.

Allamarein
7. září • 15:12

Vidíš, a já znám plno lidí, kteří si Škodu bez problémů koupí za své peníze. I ten podnikatel, který ji vykáže na IČ, si na ni musel vydělat. Sám mám jiné auto, ale dovedu pochopit, že někdo tu Octavii nebo Scalu chce.

IKS
7. září • 17:52

Já znám hodně lidí, co už škodofku zase nemaj, nebo možná maj, ale někde na výletě na Ukrajině, nebo ještě dál na východ.
Nedávno jsme se bavil se známou, že už jim ukradli na sídlišti už druhou Fabii. Říkám jí - "Víš, kde je chyba? Ona "Ne".
To je pak těžký, někomu to nedojde za celej život.

king014
8. září • 14:26

a vyklepala tu plachtu pořádně? Tohle se fakt nekrade, moc práce za málo peněz. Octa na rozebrání už také moc nefrčí .

Allamarein
7. září • 18:29

Jasně, a jiná auta se nekradou...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. září • 19:28

Ale méně, vždyť u škodovky stačí zadat VIN- máš to za čelním skle a do týdne máš klíček, u druhých aut jsem nic na netu nenašel.

jenkolemjdoucí
7. září • 23:05

Co to meleš,stačí VIN???Ověřuje se majitel,klíč se navíc musí s autem spárovat jako u všech dnešních aut.Takže jak se dle tebe ty chytráku kradou Škodovky oproti jiným autům?

Allamarein
8. září • 7:38

Před dvaceti lety to tak někde šlo, Péťa asi tehdy přišel o svou vytouženou Škodovku, tak se ho to od té doby drží.

Xixao
7. září • 22:33

Rozved to, prosim.

Allamarein
7. září • 14:21

Tenhle design mě tedy fakt nezaujal. Ale na druhou stranu, jsou to první ukázky, ani ne reálné fotky. Zatím však spíš krok zpět.

Moje jméno
7. září • 12:32

Atmolitr s výkonem sníženým z 55kW na 48kW? Tak to půjde opravdu na dračku... Poslední použitelný atmomotor byla obstarožní 1.2 16V. Tohle považuji za zrůdnost, která už na silnici mimo město nemá co dělat.

Hanz
7. září • 12:52

Stěžujte si u EU. Co Škoda Fabia 3 MPI s výkonem 44kW, to netrápí :-D ?

Alternativa
7. září • 11:58

Je to ovšem trochu jinak, než jak je popisováno v článku. Nová Dacia se na prvních 5 fotkách naopak neschovává vůbec. Fotky 6 až 8 jsou tak tmavé, že není vůbec jasné, co se na nich vlastně schovává. A zbytek, tedy 9 až 18, jsou fotky součaných modelů, takže se o nové Dacie vůbec nejedná ...

Jorge
7. září • 11:07

Ach jo.. nuda.. jakožto majitel Loganu MCV jsem se těšil, že to vyměním za nové, ale.. asi ne.. vypadá to jako Captur, má to malej kufr a sedan nebrat.. Dacia si myslím podřezává už tak nahnilou větev, alespoň v ČR.. pokud nebude kombi, jde Dacia do zapomnění, alespoň u mě.. a to ty rendery vypadaly moc pěkně a oni vytvoří "tohle".. no ještě uvidíme jak bude vypadat "naživo", takhle to je za slabých 3- :(

Stanislav Podřanský
7. září • 10:50

:-D:-D:-D Dyt je to furt stejny...

jenkolemjdoucí
7. září • 23:24

Přesně,stejně hnusný.Chápu,že to za tu cenu musí být co nejjednodušší,z levných materiálů atd,ale proč to musí být hnusný?Hnusný se přece nerovná levný.Vždy když potkám Logan první generace nebo Lodgy tak si říkám co člověka co v tom sedí vedlo k tomu si to koupit.Existuje spousty levných a přesto hezkých aut,proč proboha tohle...

Allamarein
8. září • 7:37

Prosím, ty spousty levných a hezkých aut bych rád viděl. Nových, samozřejmě, v odpovídající ceně i prostoru.

Navi
8. září • 5:06

Myslím si, že i auto Skoda se musela nějak vypracovat a i její některé modely nebyly nic moc na začátku její kariery.
.

IKS
7. září • 18:04

Taky si myslím, že ty designové úpravy nejsou nijak radikální, ale něco dělat asi musej.
Dacia je levné a dobré auto, pro lidi, co maj na dražší ojetinu, ale na drahé nové auto už ne.
Je to jiná volba, mít novou Dacii, místo ojetiny s bambilionem závad.

k22
7. září • 12:22

proto je např. Škoda u nás tak úspěšná, náš zákazník je konzervativní tvor, auto si nechává déle a logicky nechce aby design měl výstřední linie, které rychle zastarají..

Navi
8. září • 5:02

Jo nechá si ho déle, protože nemá na nové, které je drahé, přitom je s podivem kolik lidí vlastní Dacii a jsou spokojeni.

Allamarein
8. září • 7:36

Jistě, protože jediný správný způsob je měnit auto po čtyřech, pěti letech... no jasně.

Stanislav Podřanský
7. září • 13:23

dyzajn napr. u Skodovek teda tezko nekdy zestarne kdyz uz davno zastaralej je...

1933
7. září • 13:34

Náhodou... fabia 2 bola nadčasová. Skareda vtedy a aj teraz

M@tezz
8. září • 7:51

Dobrý pokus. To řekl Rasťo Chvála o Pumě ;-)

šofér
7. září • 15:03

ta sedla :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
7. září • 19:54

nesedla

Doporučujeme

Články odjinud