myslím, že by to mělo být hlavní kritérium při výběru auta. A přitom nezáleží jestli to je poslední model nebo ojetina. Pětihvězdičkové auto je větší jistota, že neskončíme na vozíčku nebo v horším případě na hřbitově. Já myslím, že lidský život je to nejcenější a chytří kupují jen pětihvězdičkové vozy.
Vy, když si kupujete auto, tak se s ním hned chystáte bourat? U mě jsou při výběru auta jiné aspekty mnohem prioritnější než kolik dostal jaký vůz kolik hvězdiček.Myslím, že řidiči by spíš měli za volatnem přemýšlet a umět předvídat než slepě věřit tomu, že "pětihvězdičkové" auto nás přece zachrání...
jedneho casu porovnavali FIAT 500 a Q 7. A napriek tomu,ze fiatka ma full star,radsej by som sedel v Q7,ktorej nejake hviezdy chybaju.
4 nebo 5*, navíc s rozdílem v kontrolce pásu spolujzdce, to je opravdu fuk. Pokud se ovšem příslušný vozík při testovací ráně zhroutí ve sloupcích A, volant projde až k sedadlu a bagy bouchnou o půl sekundy později, než měly, pak by to příslušný kupující soudruh v úvahu vzít měl. Protože v tomto případě jde o život i když myslíš. Nemyslí však ti kolem tebe. Nebo snad nejezdíš po českých luzích a hájích?
Nesmíš hned všemu věřit. Když napálíš pětihvězdičkovým rendlíkem do nulahvězdičkové tatry 138, tak borec z tatry v pohodě vystoupí a zapálí si retko a bude sledovat, jak tě vynáší v dřevěném fraku. S tatrou jsem to trochu vyhrotil, ale stačí tříhvězdičkové dvouapůltunové SUV ko.
Tak pozor:páč je to Kija,navíc ze slovenska,je to nekritizovatelné-to je info pro zaje..ané čehůny.Tak nás oslovovali soudruzi čobolé na vojně,oni měli komplexy vždy.Klasika.Ke Kiji: docela by mne zajímalo,jak ten plastový návlek bude fixován,aby se nemlel a plnil funkci, tj. aby se pás neprodřel:-):-)No nic,ještě že mé dítě nemusí ráno po příchodu do školy zpívat hymnu.To je větší průser.Nějaká konstr. chybka se odstraní, ale debilní nápad debilních nacionalistů,to je jiné kafčo.:-D
neboj sa nebude ti tvoje dieťa spievať hymnu,ale od Rytmusa ti zaspieva-gadžo,gadžo,gadžo pojebany pridrbany,to je pre teba určite oveľa lepšie ako nejaká štátna hymna.
no to je sila, osemnast rokov po rozdeleni mat este komplexi zo slovakov, a moravu povazovat za slovensko, to je uz hej- uprimne lutujem takychto chudakov
to sis pěkně nasral do vlastního hnízda.....to sis asi popletl s Žilinou a Ceedem :))Venga je opravdu z Nošovic. Jinak ke KII ...je to auto jak každé jiné ...má mouchy a má i výhody....ale podívej se kolem sebe génie, kolik jich poslední dobou jezdí.....nevypovídá to něco? Kdyby to byl korejský šmejd, tak by se to tolik neujalo.A protože se nebudu tajit tím, že Ceeda vlastním, tak ti můžu říct jednu super zkušenost. V servise je zákazník náš pán a ne naopak. Bez keců a bez brblání se o ničem nediskutuje....tomu se říká pro změnu korejský management...to se má škodovka ještě hodně co učit.
Trubko zakomplexovana - Venga se vyrabi v Nosovicich.
tak komplexamy je preplneni tvoj prispevok,tak teraz neviem...podla seba sameho si asi tiez slovak :-D :-P
Venga je z Nošovic na Morave. Nevedel som ze je to na Slovensku.. :-D A za hranola sa hambim rovnako ako vacsina z nas.. Nebojsa..aby sme raz nespievali este vsetci internacionalu :-D
ze IBA podla poctu hviezdiciek sa rozhoduje iba mag0r. :-P
Musíme si v redakci povinně odplivnout před tou "rejží" a pak ještě pro jistotu přidat deset oslavných článečků na škodawágen? Vzpomeňte třeba na slavnej růmstr, kde ulítla baterky, nevystřelily airbagy a automobilka na to reagovala s klidem, že se to časem vymění na servisních prohlídkách. :-/
Je mi to jasne. Od te doby, co mela nejaka Skodovka problemy v crashtestu, se nesmi psat o problemech zadneho jineho auta, aby to nahodou nebylo tendencni. :-O:-D A jinak doma vsichni v poradku?
A četl jsi ty menší písmenka, které tvoří text článku, nebo viděls jenom nadpis?
Co to plácáš? Nevidím v článku žádnou tendenčnost... Že Venga měla potíže je fakt a asi by to lidi měli vědět, aby si to nechali spravit.Že by zrovna na Autorevue pěli ódy na škodovky a odsuzovali cokoli jiného, to bych tedy neřekl. Jestli se v tomhle článku něco kritizuje, tak metodika EuroNCAP, která je válžně čím dál tím potrhlejší...
Není třeba o tom ani psát! všichni majitelé prodaných vozů již dostali pozvání do servisu an jednoduchu opravu....kdy budou pozvaní majitelé roomstrů?
ake problemy mala venga?nadpis typicku bulvarny,vystrasil,ale ochrana dospelych 3 z 6,chodci 2 z 6,bezpecnostne vybavenie 3 z 6(to je brane v serii,mozes si doplatit a bude kludne vyssie),akurat co trosku varuje je ochrana deti 5 z 6(u nas aj v cz to bude brane ako rodinne auto,a preto ta ochrana mala byt vyssia).
Kia Venga ako rodinné auto ??? Možno tak pre bezdetnú rodinu :-)
Vedel si, že Venga má väčší rázvor ako Ochcávka? A 430 litrový kufor v základe? Keď niekto povie o Ochcávii, že je to rodinné auto aj vtedy ťa napadne pochybovať?Áno, aj ja som sa pousmial keď som prvý krát videl reklamu, že „nové rodinné miniMPV”. Potom som si ale niečo o tom aute aj prečítal. Na rozdiel od teba...
Jasně, psychomasáž reklamou má své účinky. A do toho rodinného vozu naložíš ještě kozu, bachyni Květu a sedm pytlů cementu. Prostě skvělé rodinné auto pro MČČ.
U mna bola reklama to posledne co som vobec vnimal. O venge som vedel uz davno predtym ako bola v reklame a hned som isiel do salonu trochu ju popreliezat. Je to fakt taky maly priestorovy zazrak. Kto sa bude len z dialky na nu pozerat cez prsty, na to asi nepride :)Male priestranne auta do mesta su dnes v kurze. Staci sa pozriet smerom na zapad...
Do města nepochybně ano. Rodinné auto ani omylem. Navíc soudruzi z NDR s tím nepochybně nepovezou metrák konzerv leča a vepřového ve vlastní šťávě plus šedesát gambáčů výčepních za hranice všedních dnů na Makarskou "riviéru".:-P
Vzhledem k tomu, jak tebe zmasila reklama Skody je usmevne te videt, jak misto reakci na argumenty hned vyskakujes s nesmyslem o masazi:-D Byl ses na to auto podivat, ty reklamo?
Jojo, detailně. Do rodinného auta to má stejně daleko jako Chorvatsko do ráje dovolených.
no ja som bol pozrieť novú Octaviu 1.2Mpi za 17500eur výbava veškerá žiadna,okna-točim ako hluchy a neviem či sa to dá nazvať ešte auto,vzhľadom k tomu že aby som mohol dať nohu na plyn,musel som ju stočiť do X kvôli stredovému panelu.Podotýkam,že ani vo felicii som nemal taký problém a ani v menších autách Takže možno na nejakých 5 km by som takto vydržal šoférovať,ale potom asi PN-ka by mňa neminula.
ja som Vengu bol pozriet a rodinne auto to rozhodne je. Ked som si sadol sam za seba (180cm) tak sa dali bezproblemov posunut zadne sedadla tak, ze ostal asi 500 litrovy kufor. Samozrejme nemohol som si mierne natiahnut nohy ako je to mozne pri zadnej polohe sedadiel. Ale aj zakladnych 422 litrov sa mi zda uplne do pohody.. nechapem naco niekto potrebuje viac..Pri vsetkom existuje extrem..niekto si pod rodinnym autom predstavuje Sharan alebo Galaxy.. Venga sa priestrannostou vyrovna bez problemov nizsej strednej a s urcitymi kompromismi aj strednej triede.Samozrejme je to auto pre skludnene rodinne typy co sa nechystaju jazdit 150 po okreskach a 200 po dialnici..je to proste pre normalnych, rozumnych vodicov.Co sa tyka toho crash-testu..smolka. Nepochybujem, ze po upravach to auto bude mat 5 hviezd..
LOL. jasně, V základu je kufr 422litrů, ale když se za sebe posadí dvě postavy, každá 180cm, kufr vyroste na 500 litrů. Máš ještě jiný hit z této kategorie?Mimochodem, po úpravách bude mít těch hvězd nepochybně devět. Když s tím vrazíš do stromu, nejen že vylezeš zdráv, ale ještě se ti samy vymění všechny fáče v lékárničce za nové a v nejbližší márnici ožije pět nebožtíků. :))))
Asi už nerozumíš slovensky... V překladu: Posadil se za "sebe" a posunul zadní sedadlo maximálně DOPŘEDU, aby se ještě vešel. Dopředu znamená po směru jízdy (tj. k čumáku auta), ne naopak, to je proti směru. Jinak úprava vedení pásů bude vzhledem k počtu doposud vyrobených kusů poměrně bezbolestnou záležitostí. Nutno navíc ocenit, že to Kia přijala chlapsky a hned udělala svolávačku. Škoda se na to u Roomstera vykašlala. Vzhledem k mým zkušenostem se značkovými servisy se pravděpodobnost, že bude mít servisák zrovna dobrou náladu a úpravu v rámci servisní provede, limitně blíží nule. Pravda, selhání airbagů není takovým průšvihem jako přeřízlý pás. Mimochodem - jeden známý má poměrně čerstvou příhodu. Při havárii v Oktávce mu bouchly airbagy, ale nenapnuly se pásy. Naštěstí to nebylo v nijak vysoké rychlosti.
:-D:-D:-D
no ked su rodinne auta fabie,pola atd,tak venga je 2x rodinne auto.pisem o svk/cz.
Tak jestli Venga něco opravdu není, tak opravdu není rodinným vozem. Rozvor je věcí druhořadou. I na relativně malém rozvoru se dá vykouzlit dost místa a naopak i velký rozvor se dá promrhat.To, že v CZ/SK apod. to de facto bude rodinný vůz, je věcí jinou. A ano, tady může velmi zdatně konkurovat Fabii.Pro ty, co zas naráží na Octavii 1 a pro ty, co seděli ve Venze a mají 180 cm, taky jsem ji byl ze zájmu obhlédnout. Prostorností o málo lepší jak Fabia. Kdo má 180 cm, pohodlně se za sebe posadí i v Octě 1... Nicméně v příčném směru je to pocitově skoro stejně uzoučké, jak Fabia. Navíc na mě velmi negatvně zapůsobila kvalita sezení - sklon volantu jak v autobusu...Navíc teď podle mě opravdu dost závažný konstrukční selhání v podobě nevhodné kombinace kolejnička x bezpečnostní pás. Tohle evidentně měli odhalit již před výrobou a pozměnit. Tohle totiž hraničí s velkou nebezpečností. Když se mi u Fabie/Roomsteru nevystřelí bag, čert to vem - bezpečnostní pás mě zadrží. Ale tady to je opravdu o život. A to mě má uklidnit nějaká přihlouplá plastová násadka??? Pro mě jendoznačně Venga zklamání. A to jsem byl zprvu nadšen, vzhled je totiž na jedničku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.