Nové crash testy: čínský Landwind, Passat B7 ad.

28 komentářů

M
30. listopadu • 14:56

Nevím proč tu autor používá označení B7, když na fotkách je model B6 ! !

Standa
25. listopadu • 16:30

No u Číňanů se dali výsledky očekávat, ale co Jaguar? Ty čtyři hvězdy jsou v dané třídě docela propadák.

Dusan
26. listopadu • 13:12

Dneska v jakekoliv tride nedosahnout peti hvezd je ostuda, ale u takovehleho auta dvojita. Podobny propadak EuroNCAP nepamatuje od doby kdy podobne neslavne dopadla pred lety BMW E60. Ovsem zatimco nova petka uz ma bezpecnych pet hvezd, tak Indove to nezmakli tentokrat.

eMan
25. listopadu • 11:10

Nejde mi do hlavy, jak ty testy probíhají, protože: " test ochrany krční páteře při nárazu zezadu, jenž se odehrává na zvláštní stolici, nemohl být proveden, neboť sedadla ze zkoušených vozů Landwind byla po předešlých zkouškách zničena..." To se používají stejná sedadla?
"Z výše uvedeného jistě nepřekvapí, že náraz do sloupu komisaři EuroNCAP raději ani nepovolili" Není to náhodou proto, že si Číňan vedl nad očekávání lépe, než se čekalo, a že by dostal byť jen třeba dvě nebo tři hvězdy a dostal by se tak při přepočtu ceny na počet hvězd daleko před německá a francouzská auta?
Pro ty, kdo se mnou nesouhlasí, podívejte se, co se před pěti lety hodnotilo, a kolik hvězd se tehdy dávalo a zároveň se podívejte, jak auta dopadla po provedených testech. To byla destrukce. V porovnání s tím opravdu čínské MPV uspělo. Řada z těch aut ještě na silnicích jezdí a prodávají se v nezměněné podobě.

Skyline
25. listopadu • 15:53

Jak jinak, goebbelsovske bludy pro evropske hlupce. V tisku probehnou panicke clanky o katastrofalnim vysledku, ze se Landwindu zapocitavaji body jen ze dvou testu misto ze 4 uz nikdo zduraznovat nebude a stado ma zase o cem cintat u piva. Nehlede na cim dal tim vetsi nesmyslnost celeho ENCAP, kdy je zrejma snaha automobilek optimalizovat vysledky pro laboratorni narazy stejnym zpusobem, jako se optimalizuje "papirova" spotreba. Dokud tomu ofce veri, je vse vcajku.

Dusan
26. listopadu • 13:03

Vyhodnoceni je zcela irelevantni. Staci se podivat na ty vysledky figurin a je zrejme, ze to auto ma bezpecnost na urovni devadesatych let. Naraz, ktery v EU aute znamena odreninu je tady proste smrt. On i fakt, ze auto ma jenom nejzakladnejsi airbagy celkem ukazuje jak dulezita je pro Cinany bezpecnost.

kamil
26. listopadu • 18:44

Ten číňan má stejný počet airbagů jako Octavia Tour a další levná auta.

jack
27. listopadu • 21:56

Aktualni Octavia OII tour ? :-D To asi ne. A jina se uz nedela
A tahle cinska sracka se teprve chysta do prodeje :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kamil
2. prosince • 20:42

Ano, současná Octavia Tour má v základu pouze airbag řidiče a spolujezdce. Boční airbagy jsou pouze za příplatek (10.900,- Kč) resp. boční a hlavové za 20.900,- Kč.
www.skoda-auto.cz ...

Skyline
26. listopadu • 14:05

"On i fakt, ze auto ma jenom nejzakladnejsi airbagy celkem ukazuje jak dulezita je pro Cinany bezpecnost."Ta veta je naprosto nesmyslna. Cinan vyrabi to, co si mysli, ze proda. Prodeje ukazi, jak je bezpecnost dulezita pro Evropany.

CSC
25. listopadu • 20:54

Nevim kolik hvezd mela Skoda Octavia II pred faceliftem, ale par lidi to srolovalo
do rulicky a vylezli jenom s odreninami, takze hvezdicky jsou pro novinare.
Pro nas normalni smrtelniky radeji volim vyzkousene pancerovani kabiny.
BTW: Kamarada sejmula po zavedeni bodu (jel predpisovych 130 misto
bezpecnych 145) dodavka (ten kreten mu narval do zadniho narazniku
kdyz se cpal do rychleho pruhu). Vystrelil ho na D1 ve 130 km/h mezi
stromy mimo dalnici. Hasici pak porad hledali polomrtveho ridice z jeho
auta a nemohli pochopit, ze krome poradneho soku a dvou modrin mu
vubec nic neni (auto stare 14dni slo rovnou do srotu a v takovem stavu,
ze nikdo neveril, ze to slo prezit)

Petr
25. listopadu • 20:59

OII pred faceliftem ma 4 hvezdicky, stejne jako po faceliftu.

Petr
25. listopadu • 21:00

Btw. dnes by to uz nestacilo zrejme ani na ty ctyri.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trent
26. listopadu • 14:17

Čímž víceméně potvrzuješ, jakou hodnotu ony hvězdičky mají... Co by tě dříve papírově(možná i fakticky) zachránilo, dnes by papírově propadlo. Jako kdyby se snad bouralo jinak, nebo co...

Lidoop
25. listopadu • 12:59

Taky mi to prijde trochu nefer. Chapu ze NCAP musi bojovat za evropskou produkci jenz mela donedavna jistotu ze 'na hvezdicky' cinany porazi. Zda se ale ze evropske automobilky technologicky naskok ztraci.Na druhou stranu, od cinskych automobilek jsem cekal daleko nizsi ceny nez to co ukazali v poslednich 2 letech. I kdyby nahodou o cinskem voze uvazoval stejne bych si jej neporidil.

Kryton
25. listopadu • 10:59

Teď se opravdu prokázalo, jak je to s "novou" generací Passatu :-P 3-[

M
30. listopadu • 14:55

Nevím proč tu autor používá označení B7, když na fotkách je model B6 ! !

Diesel
26. listopadu • 19:23

Ako im to mohlo prejsť ? Nemá náhodou ten facelift iný tvar nárazníku, svetiel, hrany na kapote = iný výsledok pri zrážke chodca ?

ObiWanKenobi
25. listopadu • 12:16

si to vystihol, tiez ma to napadlo. VW to tentokrat vazne prehnal

rohYpnol
26. listopadu • 21:29

VW přehnal co? Uvidíš, jak se to bude dobře prodávat. Ostatní budou prodeje opět jen závidět.

ObiWanKenobi
25. listopadu • 9:22

kupa takeho auta je hazard so zivotom, take auto si kupi len idiot. Ked niekto nema prachy na auto, nech si kupi z bazaru alebo novu Thaliu, len nie Cinana preboha :-)

Brouk
25. listopadu • 10:18

A co ty mas za auto, kdyz si tak vyskakujes? Mas Escalade? Na vesnicich jezdi stale dost S120L. Kdo na tom bude hur pri srazce Landwind CV9 vs. S120L?

ObiWanKenobi
25. listopadu • 11:21

ja mam Scirocco s 5 hviezdickami :-)) tak jasne, radsej Cinana s 2 hviezdickami ako Skodu 120 bez hviezdiciek :-) Ale za cenu Cinana podla mna kupis aj bezpecnejsie auto, az taky super lacny nebude, zeby pri pohlade na jeho cenu ludia zabudli na bezpecnost

Jarda
25. listopadu • 16:45

120ka ma misto hvezdicek krizky...zato plny pocet ;-)

jan
25. listopadu • 10:05

Každý má svobodné právo si vybrat jaké auto si koupí, tak jaké zakazování?!? Člověk má svou zodpovědnost a pokud tím neohrožuje společnost, tak at se třeba zabije...

Diesel
25. listopadu • 1:36

"Stejným ziskem byl obdarován také Volkswagen Amarok, jenž si ale odvezl vůbec nejlepší hodnocení při ochraně chodců, jakého se v dějinách EuroNCAP kdy podařilo dosáhnout."Stačí letmý pohľad do tabuľky a vidno, že to nie je pravda.

Pavel Janda
25. listopadu • 1:56

Máte pravdu, děkujeme Vám za upozornění. Kolega měl zřejmě pŕi zpracování výsledků slabší chvilku, je poněkud náročnější shrnout tolik výsledků naráz a neztratit orientaci. Opraveno.

roadmaster
25. listopadu • 11:24

Je to ještě trochu jinak, ve skutečnosti Amarok skutečně dosáhl nejlepšího výsledku při ochraně chodců v dějinách, ale pouze v kategorii pick-upů.

Doporučujeme

Články odjinud