Nevím proč tu autor používá označení B7, když na fotkách je model B6 ! !
No u Číňanů se dali výsledky očekávat, ale co Jaguar? Ty čtyři hvězdy jsou v dané třídě docela propadák.
Dneska v jakekoliv tride nedosahnout peti hvezd je ostuda, ale u takovehleho auta dvojita. Podobny propadak EuroNCAP nepamatuje od doby kdy podobne neslavne dopadla pred lety BMW E60. Ovsem zatimco nova petka uz ma bezpecnych pet hvezd, tak Indove to nezmakli tentokrat.
Nejde mi do hlavy, jak ty testy probíhají, protože: " test ochrany krční páteře při nárazu zezadu, jenž se odehrává na zvláštní stolici, nemohl být proveden, neboť sedadla ze zkoušených vozů Landwind byla po předešlých zkouškách zničena..." To se používají stejná sedadla? "Z výše uvedeného jistě nepřekvapí, že náraz do sloupu komisaři EuroNCAP raději ani nepovolili" Není to náhodou proto, že si Číňan vedl nad očekávání lépe, než se čekalo, a že by dostal byť jen třeba dvě nebo tři hvězdy a dostal by se tak při přepočtu ceny na počet hvězd daleko před německá a francouzská auta? Pro ty, kdo se mnou nesouhlasí, podívejte se, co se před pěti lety hodnotilo, a kolik hvězd se tehdy dávalo a zároveň se podívejte, jak auta dopadla po provedených testech. To byla destrukce. V porovnání s tím opravdu čínské MPV uspělo. Řada z těch aut ještě na silnicích jezdí a prodávají se v nezměněné podobě.
Jak jinak, goebbelsovske bludy pro evropske hlupce. V tisku probehnou panicke clanky o katastrofalnim vysledku, ze se Landwindu zapocitavaji body jen ze dvou testu misto ze 4 uz nikdo zduraznovat nebude a stado ma zase o cem cintat u piva. Nehlede na cim dal tim vetsi nesmyslnost celeho ENCAP, kdy je zrejma snaha automobilek optimalizovat vysledky pro laboratorni narazy stejnym zpusobem, jako se optimalizuje "papirova" spotreba. Dokud tomu ofce veri, je vse vcajku.
Vyhodnoceni je zcela irelevantni. Staci se podivat na ty vysledky figurin a je zrejme, ze to auto ma bezpecnost na urovni devadesatych let. Naraz, ktery v EU aute znamena odreninu je tady proste smrt. On i fakt, ze auto ma jenom nejzakladnejsi airbagy celkem ukazuje jak dulezita je pro Cinany bezpecnost.
Ten číňan má stejný počet airbagů jako Octavia Tour a další levná auta.
Aktualni Octavia OII tour ? :-D To asi ne. A jina se uz nedelaA tahle cinska sracka se teprve chysta do prodeje :-P
Ano, současná Octavia Tour má v základu pouze airbag řidiče a spolujezdce. Boční airbagy jsou pouze za příplatek (10.900,- Kč) resp. boční a hlavové za 20.900,- Kč.www.skoda-auto.cz ...
"On i fakt, ze auto ma jenom nejzakladnejsi airbagy celkem ukazuje jak dulezita je pro Cinany bezpecnost."Ta veta je naprosto nesmyslna. Cinan vyrabi to, co si mysli, ze proda. Prodeje ukazi, jak je bezpecnost dulezita pro Evropany.
Nevim kolik hvezd mela Skoda Octavia II pred faceliftem, ale par lidi to srolovalo do rulicky a vylezli jenom s odreninami, takze hvezdicky jsou pro novinare. Pro nas normalni smrtelniky radeji volim vyzkousene pancerovani kabiny.BTW: Kamarada sejmula po zavedeni bodu (jel predpisovych 130 mistobezpecnych 145) dodavka (ten kreten mu narval do zadniho narazniku kdyz se cpal do rychleho pruhu). Vystrelil ho na D1 ve 130 km/h mezi stromy mimo dalnici. Hasici pak porad hledali polomrtveho ridice z jeho auta a nemohli pochopit, ze krome poradneho soku a dvou modrin muvubec nic neni (auto stare 14dni slo rovnou do srotu a v takovem stavu,ze nikdo neveril, ze to slo prezit)
OII pred faceliftem ma 4 hvezdicky, stejne jako po faceliftu.
Btw. dnes by to uz nestacilo zrejme ani na ty ctyri.
Čímž víceméně potvrzuješ, jakou hodnotu ony hvězdičky mají... Co by tě dříve papírově(možná i fakticky) zachránilo, dnes by papírově propadlo. Jako kdyby se snad bouralo jinak, nebo co...
Taky mi to prijde trochu nefer. Chapu ze NCAP musi bojovat za evropskou produkci jenz mela donedavna jistotu ze 'na hvezdicky' cinany porazi. Zda se ale ze evropske automobilky technologicky naskok ztraci.Na druhou stranu, od cinskych automobilek jsem cekal daleko nizsi ceny nez to co ukazali v poslednich 2 letech. I kdyby nahodou o cinskem voze uvazoval stejne bych si jej neporidil.
Teď se opravdu prokázalo, jak je to s "novou" generací Passatu :-P 3-[
Ako im to mohlo prejsť ? Nemá náhodou ten facelift iný tvar nárazníku, svetiel, hrany na kapote = iný výsledok pri zrážke chodca ?
si to vystihol, tiez ma to napadlo. VW to tentokrat vazne prehnal
VW přehnal co? Uvidíš, jak se to bude dobře prodávat. Ostatní budou prodeje opět jen závidět.
kupa takeho auta je hazard so zivotom, take auto si kupi len idiot. Ked niekto nema prachy na auto, nech si kupi z bazaru alebo novu Thaliu, len nie Cinana preboha :-)
A co ty mas za auto, kdyz si tak vyskakujes? Mas Escalade? Na vesnicich jezdi stale dost S120L. Kdo na tom bude hur pri srazce Landwind CV9 vs. S120L?
ja mam Scirocco s 5 hviezdickami :-)) tak jasne, radsej Cinana s 2 hviezdickami ako Skodu 120 bez hviezdiciek :-) Ale za cenu Cinana podla mna kupis aj bezpecnejsie auto, az taky super lacny nebude, zeby pri pohlade na jeho cenu ludia zabudli na bezpecnost
120ka ma misto hvezdicek krizky...zato plny pocet ;-)
Každý má svobodné právo si vybrat jaké auto si koupí, tak jaké zakazování?!? Člověk má svou zodpovědnost a pokud tím neohrožuje společnost, tak at se třeba zabije...
"Stejným ziskem byl obdarován také Volkswagen Amarok, jenž si ale odvezl vůbec nejlepší hodnocení při ochraně chodců, jakého se v dějinách EuroNCAP kdy podařilo dosáhnout."Stačí letmý pohľad do tabuľky a vidno, že to nie je pravda.
Máte pravdu, děkujeme Vám za upozornění. Kolega měl zřejmě pŕi zpracování výsledků slabší chvilku, je poněkud náročnější shrnout tolik výsledků naráz a neztratit orientaci. Opraveno.
Je to ještě trochu jinak, ve skutečnosti Amarok skutečně dosáhl nejlepšího výsledku při ochraně chodců v dějinách, ale pouze v kategorii pick-upů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.