Jednou větou...Krásné super auto za dobré peníze :-)
Škoda, že je to len Renault. Keby to bola Fabia alebo Honda či Nissan, bolo by to veľmi zaujímavé auto.
To je právě problém zaujatých troubů, je to renault=shit, je to nissan=supr kára :) - sami nevědí, že v mnoha případech jde o téměř totožné vozy . Jinak sorry, ale srovnávat fábii s tímhle je taky trošku zcestné, fábka kalitou a celkovým zpracováním nemá šanci konkurovat.
Z profilu i w tym kolorze nowe Clio wygląda jak Alfa Romeo 147.
Dekuji, ale ne. Dalsi levne koncernove auto.At je to Skoda,citron, nebo tenhle Vas diamant,...vsechno to je stejny plech v jinem provedeni.V teto cenove kat. si radeji poridim sice jeteho medoura nebo bramboraka, ale muzu tomu alespon rikat auto. Koncern jednoduse zlo. Kdybych si ted za 300 porizoval novy vuz tak premyslim o tom nejmensim zlu a to i30.
Ja by som na tvojom mieste určite kupoval "medoura nebo Bramboraka", ale určite nového nie jazdeného. Len je otázka či naň máš.
Auto je to hezké, to jo, ale kdyby u nás nebyla taková averze na třídveřáky (jsou o poznání lehčí), mohli by mít i více ze segmentu. Třídveřáky mají jen psychologický problém, ale na co by si rodiny (už)bez dětí a důchodci připláceli za pětidvéřák? Ano je nyní snaha srovnat cenu, ale na úkor ceny třídveřáku, který je výrobně i materiálně jednodušší, lehčí i levnější. Jsem odchovaný na třídveřácích počínaje geniálním Trabantem ;-) a až vyletí děti z hnízda a doslouží rodinné auto, tak se vrátíme k menšímu autu.K samotnému Cliu: zadní nakládací hrana je vysoká a kufr propadlý, to je škoda. Dále by se našla určitě slušně početná skupina zákazníků, která by chtěla vyšší podvozek - postačil by jeden palec navíc, konstrukce to jistě zvládne, a s tím bych ještě přidal poctivý plechový kryt pod motor, jako měla třeba Dacia Solenza. Je potřeba se zamyslet nad cílovou skupinou neboť ta právě jezdí na zahrádky a chalupy po polních cestách a nehoní se po dálnicích 160km/h či více.Na druhou stranu má auto hodně odnímatelných a upravitelných dílů, takže radost pro tunery.
třídvéřáky ale ještě lépe kupé mám rád ale když se máš třeba popátý během chvíle připoutat tak bys ty konstruktéry poslal do lomu
myslim že cílová skupina tohoto "růžovoučkého" autíčka s obřím iPadem místo přístrojové desky rozhodně nejsou zahrádkáři ;-)
A kolik aut se s p... iP prodá? A u nás je to zbytečný příplatek, který vydrží v autě do prvního zaparkování na veřejnosti... :-( Víc by se prodalo ve verzi pro zahrádkáře. Když automobilka prezentuje model, tak tam nedá nikdy fotky "social version" ... Ano i níže zmiňovaný bramborák či medvěd se nechlubí základní verzí (jo, a než léta starý káry od zmiňovaných, bych si klidně koupil Clio).
Pětidveřový sedan působí opticky jako třídveřový. Více na: http://www.autorevue.cz/nove-clio-je-tu-zahybe-trhem... asi spis "petidverovy hatchback"
Za rok bude celoplošná sleva 50.000,-a motor 1,2Tce115k,v kombíku super kauf
Jj taky počkam jestli bude kombik.....
Až na tu pí... na středu předku tak je to krásne auto.
Lepsi, nez pi.. za volantem cehokoliv, co prave ridis. B-]
Chcel by to Cli(t)o edicion :-)
Lepší ve znaku než za volantem ;-)
Pokud se Vám nelíbí na autě, třeba si ji dejte na čelo.
myslis ten diamant?
:-D diamant? jste asi nevidel diamant, nebo to byla recese?
Ano, znak automobilky Renault opravdu znázorňuje diamant.
To byl hodně inteligentní příspěvěk. Někdy je opravdu "Mlčeti zlato...", vždyť si o vás lidé pomyslí, že jste omezený hlupák...
A na tu to jezdí že Vám to tak vadí, jo ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.