Nové Clio dostane elektromotor i autonomní řízení

Podle posledních zpráv se nová generace Renaultu Clio dočká velmi zajímavých vlastností, ať už mluvíme o autonomním řízení, nebo o elektromotoru a velmi luxusním interiéru. Na trh se dostane nejspíše v roce 2019.

Stávající model Clia je ve výrobě od roku 2012 a to znamená jediné. Je nejvyšší čas přinést na trh adekvátní náhradu. Tou by v tomto případě měla být další generace, která se na trh dostane nejspíš za dva roky.

A podle slov viceprezidenta společnosti Renault Jeana-Christophe Kuglera se můžeme tešit na elektrickou verzi oblíbeného hatchbacku. Bohužel nám též současný předseda Renaultu pan Kugler neprozradil, jaký konkrétní motor má v Cliu být. Nicméně z předchozích zpráv víme, že by mohlo nové Clio převzít hybridní technologii ze Scenicu. Kompletní PHEV Clio ale nejspíš nebude, hodně by to ovlivnilo jeho cenu.

Renaultu Kadjar prvky R.S. sluší. O výkonném SUV prý Francouzi přemýšlí

Renaultu Kadjar prvky R.S. sluší. O výkonném SUV prý Francouzi přemýšlí

Další lákadlo má přijít v podobě autonomního řízení na úrovni 2. To znamená, že vůz bude mít kontrolu nad brzdami, plynem a řízením, ale bude u toho vyžadovat i zapojení řidiče. I to je však velmi uvolňující na dlouhých cestách.

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Podtrženo, sečteno, nové Clio bude "zelené", bude se samo řídit a k tomu všemu nesmíme zapomenout na velmi kvalitní infotainment, kompatibilitu s telefony, prémiový interiér a design, který bude odpovídat současnému Renaultu Megane. Motory dostane nejspíš velmi podobné těm současným

Většina informací z článku vychází z tohoto zdroje.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků