Nové Clio dostane elektromotor i autonomní řízení

Podle posledních zpráv se nová generace Renaultu Clio dočká velmi zajímavých vlastností, ať už mluvíme o autonomním řízení, nebo o elektromotoru a velmi luxusním interiéru. Na trh se dostane nejspíše v roce 2019.

Stávající model Clia je ve výrobě od roku 2012 a to znamená jediné. Je nejvyšší čas přinést na trh adekvátní náhradu. Tou by v tomto případě měla být další generace, která se na trh dostane nejspíš za dva roky.

A podle slov viceprezidenta společnosti Renault Jeana-Christophe Kuglera se můžeme tešit na elektrickou verzi oblíbeného hatchbacku. Bohužel nám též současný předseda Renaultu pan Kugler neprozradil, jaký konkrétní motor má v Cliu být. Nicméně z předchozích zpráv víme, že by mohlo nové Clio převzít hybridní technologii ze Scenicu. Kompletní PHEV Clio ale nejspíš nebude, hodně by to ovlivnilo jeho cenu.

Renaultu Kadjar prvky R.S. sluší. O výkonném SUV prý Francouzi přemýšlí

Renaultu Kadjar prvky R.S. sluší. O výkonném SUV prý Francouzi přemýšlí

Další lákadlo má přijít v podobě autonomního řízení na úrovni 2. To znamená, že vůz bude mít kontrolu nad brzdami, plynem a řízením, ale bude u toho vyžadovat i zapojení řidiče. I to je však velmi uvolňující na dlouhých cestách.

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Frankfurt živě: Mégane R.S. představen! Fanoušky potěší manuální převodovkou

Podtrženo, sečteno, nové Clio bude "zelené", bude se samo řídit a k tomu všemu nesmíme zapomenout na velmi kvalitní infotainment, kompatibilitu s telefony, prémiový interiér a design, který bude odpovídat současnému Renaultu Megane. Motory dostane nejspíš velmi podobné těm současným

Většina informací z článku vychází z tohoto zdroje.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků