Nové ceny pro Volkswagen Passat CC

Model Passat CC, sedan a současně kupé, je nyní možné díky vývoji kurzu koruny získat již od 746 500 Kč za model s motorem 1,8 TSI/118 kW. Nejsilnější Passat CC s motorem 3,6 V6/220 kW a pohonem 4Motion pak vyjde na 996 400 Kč. Podle zástupců dovozce tím byla úroveň cen naprosto srovnána na úroveň sousedních zemí.

Tip: Přečtěte si první test Passatu CC s motorem 3,6 V6.

Passat CC, který je nabízen ve dvou výbavových verzích, míří do prémiového segmentu střední třídy. Jeho sériová výbava zahrnuje takové prvky, jako jsou sedmnáctipalcová hliníková kola s pneumatikami širokými 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), nově navržený tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů.

Vůz je nabízen výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common-rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat CC

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků