Nové Camaro zajelo Nürburgring za 8:20

Nový Chevrolet Camaro jsme vám oficiálně představili již před několika dny. Doug Houlihan, zodpovědný za vývoj všech vozů General Motors s pohonem zadních kol, však včera oznámil, že nový Chevrolet Camaro v provedení SS absolvoval kolo na Nürburgringu za 8 minut a 20 sekund. Jde o výsledek příznivý, jenž Camaro pasoval v otázce jízdních výkonů nad BMW M3 (E36) či Porsche 911 GT3 (993). Na druhou stranu se jedná o hodnotu takřka o celou minutu horší, než které dosáhly Chevrolet Corvette ZR1 (7min 26s) nebo Nissan GT-R (7min 29 s). Houlihan potvrdil, že se jednalo o sériové vozidlo s motorem V8 6,2 l L99 o výkonu 422 koní a točivém momentu 533 Nm, jež bylo opatřeno kvalitními pneumatikami a upraveným pérováním a řízením, jež si může objednat i řadový zákazník.

Chevrolet Camaro má ve všech svých verzích stabilizační systém StabiliTrak a provedení SS disponuje navíc aktivním řízením jízdy, jaký má i Corvette. Řidič Camara SS bude moci plně deaktivovat všechny tyto elektronické podpůrné soustavy včetně protiprokluzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků