Nové Camaro zajelo Nürburgring za 8:20

Nové Camaro zajelo Nürburgring za 8:20

Nový Chevrolet Camaro jsme vám oficiálně představili již před několika dny. Doug Houlihan, zodpovědný za vývoj všech vozů General Motors s pohonem zadních kol, však včera oznámil, že nový Chevrolet Camaro v provedení SS absolvoval kolo na Nürburgringu za 8 minut a 20 sekund. Jde o výsledek příznivý, jenž Camaro pasoval v otázce jízdních výkonů nad BMW M3 (E36) či Porsche 911 GT3 (993). Na druhou stranu se jedná o hodnotu takřka o celou minutu horší, než které dosáhly Chevrolet Corvette ZR1 (7min 26s) nebo Nissan GT-R (7min 29 s). Houlihan potvrdil, že se jednalo o sériové vozidlo s motorem V8 6,2 l L99 o výkonu 422 koní a točivém momentu 533 Nm, jež bylo opatřeno kvalitními pneumatikami a upraveným pérováním a řízením, jež si může objednat i řadový zákazník.

Chevrolet Camaro má ve všech svých verzích stabilizační systém StabiliTrak a provedení SS disponuje navíc aktivním řízením jízdy, jaký má i Corvette. Řidič Camara SS bude moci plně deaktivovat všechny tyto elektronické podpůrné soustavy včetně protiprokluzu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Chevrolet Cruze 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 56 781 km
Cena: 152 000 Kč
Chevrolet Cruze 2
Rok výroby: 2011
Stav: 81 629 km
Cena: 165 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2007
Stav: 75 051 km
Cena: 217 000 Kč
Chevrolet Cruze 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 88 795 km
Cena: 190 000 Kč
Chevrolet Orlando 1,8
Rok výroby: 2011
Stav: 96 725 km
Cena: 220 000 Kč
Chevrolet Captiva 2
Rok výroby: 2006
Stav: 81 521 km
Cena: 190 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků