Nové Camaro konečně bez maskování (spy photos)

Ačkoli se nový Chevrolet Camaro oficiálně představí světu až za rok, přinášíme vám špionážní fotografie vozu téměř bez maskování již nyní. Automobilka si zvolila pro suché testy domácí silnice, poslední sada fotografií ale pochází překvapivě z Německa.

Tip: Špionážní fotografie ze zimního testování naleznete zde, fotky produkční verze pak zde.

Pro toho, kdo americké vozy příliš nesleduje připomeňme, že jde o legendární sporťák, který se po dlouhé době vrací a jeho fanoušci jásají již od spatření prvních fotografií konceptu. Camaro bude pro pohon využívat velký osmiválec o objemu 6,0 litru a výkonu cca 400 koní, který dokáže odpojit v případě potřeby hned čtyři válce pro úsporu paliva.

Výkon motoru bude putovat pochopitelně výhradně na zadní kola, která budou disponovat nezávislým zavěšením. Pochopitelně nebude chybět ani zadní samosvorný diferenciál pro jednodušší pálení pneumatik a je třeba říci, že hodně velkých – v nabídce budou kola o průměru 21-22 palců. Klasické coupé pak doplní ještě verze convertible (cabrio) v na přelomu let 2010 a 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Poslední úlovek z Německa
 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nové Camaro při suchých testech bez maskování

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků