Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe | Zdroj: Naran

Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran
Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran
Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran
Naran Hyper Coupe Zdroj: Naran
13
Fotogalerie

Nové britské hyper-kupé Naran zkusí oslovit boháče na Salon Privé. Má přes 1000 koní

Vysnil si ho podnikatel v letecké dopravě, nyní se představuje jako hotový prototyp na prestižní akci.

Zajímavá čtyřmístná novinka se chystá do paláce Blenheim na přehlídku luxusních vozů Salon Privé. Oficiální premiéra sice proběhla již před několika měsíci, nyní si ale vůz můžeme prohlédnout z více úhlů a s kompletními technickými parametry. Jmenuje se Hyper Coupé, na což má díky výkonu svého pětilitrového osmiválce s dvěma turby nárok – motor je uložen vpředu uprostřed a disponuje 781 kW a 1036 Nm. Zrychlení na stovku mu zabere méně než tři sekundy, na 160 km/h se dostane za 4,5 sekundy a rychlostí přes 320 km/h upaluje již za 16,5 sekundy.

Standardně půjde o čtyřkolku, ale budoucí majitelé budou moci odpojit přední kola a pořádně se sklouznout. Karoserii navrhl Jowyn Wong, jehož designérské studio WYN Design má zkušenosti s vozy De Tomaso P72 nebo Apollo Intensa Emozione. Měla by generovat až 1377 kilogramů přítlaku.

Máme zde také tlumiče stavitelné ve čtyřech směrech, 390mm karbon-keramické kotouče o průměru 390 mm (původně navržené pro závodní kategorii GT3) a kola s prvky z uhlíkových vláken. Cena se má pohybovat okolo dvou milionů euro (zhruba 50 milionů korun) a vzniknout by mělo jen 39 kusů. Zájemci mohou již nyní skládat zálohu 350.000 euro – tedy zhruba 9 milionů korun.

Doporučujeme

Články odjinud