Nové BMW Z4 už téměř nemá co skrývat. Konečně ukázalo i interiér

Oficiální představení nového BMW Z4 je na spadnutí a na veřejnost nyní unikla další várka fotografií. Detailněji si můžeme prohlédnout zadní proporce vozu a rovněž nechybí nakouknutí do interiéru.

Odhalenou příď vozu jsme už měli možnost vidět nedávno, nové fotky se ovšem zaměřují spíše na zadní partie roadsteru a jeho interiér. Aby se navíc Z4 co nejvíce přiblížila staršímu konceptu, na uniklých prezentačních fotografiích je dokonce zbarvená v podobném oranžovo-měděném odstínu.

V nejvýkonnější verzi M40i bude Z4 vypadat o něco agresivněji. Vzadu tak nechybí dvojice hranatých koncovek výfuku ve společnosti menšího difuzoru. Příplatková budou určitě nová litá kola, pod nimiž se skrývají modře lakované brzdiče – patrně z programu BMW M Performance. Podobně jako u konceptu zůstaly na místě štíhlé OLED svítilny a výrazná odtrhová hrana na víku kufru.

Nové BMW 3 poprvé oficiálně! Silnější čtyřválec ještě sériové BMW nemělo

Nové BMW 3 poprvé oficiálně! Silnější čtyřválec ještě sériové BMW nemělo

Hlavním odhalením je v tuto chvíli ovšem interiér, který ukazuje tříramenný sportovní volant, digitální přístrojový štít a na řidiče situovanou obrazovku infotainment systému. Středový panel ukazuje přihrádku pro bezdrátové nabíjení telefonu, USB konektor, menší odkládací prostor a samozřejmě volič automatické osmistupňové převodovky – manuální skříň podle všeho nebude u Z4 k dostání.

Jak už víme, vrcholnou verzi M40i bude pohánět přeplňovaný řadový benzinový šestiválec o objemu tří litrů. U něj se neoficiálně hovoří o výkonu zhruba 283 kW (380 koní). Očekávejme tak zrychlení roadsteru z 0-100 km/h za zhruba 4,5 sekundy a maximální rychlost 250 km/h. Model řady M performance pak dostane snížený podvozek, adaptivní tlumiče, elektronicky řízený zadní diferenciál či posílenou brzdovou soustavu.

BMW X7 si prošlo testy v extrémních podmínkách. Co o něm zatím víme?

BMW X7 si prošlo testy v extrémních podmínkách. Co o něm zatím víme?

V nabídce se určitě objeví také slabší verze, například přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, jehož výkon by měl činit 192 koní (143 kW) a točivý moment 320 Nm. Motory BMW přitom využije i nová Toyota Supra, která bude se Z4 sdílet i celkovou platformu a elektroniku.

Oficiální představení nového BMW Z4 proběhne 23. srpna v rámci přehlídky automobilové krásy Concours d’Elegance v kalifornském Pebble Beach. Více informací o technice se dozvíme poté.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků