Nové BMW Z4 oficiálně. M40i má 340 koní, představil ho Jozef Kabaň

32 komentářů

Mariuss
27. srpna • 13:49

Kdyz odhlednu od designu, ktery se mi nelibi...proc to ma tak velke previsy karoserie, hlavne vepredu? BMW byvala vetsinou povestna tim, ze maji predni kola az v rohu karoserie a motor sedel nad nebo i trochu za predni napravou. Predpokladam, ze za to muzou ochranari chodcu... :-(

JH
27. srpna • 8:09

Tak za mňa je design BMW i napriek tomu, že je už veľmi opozerani a práve to má zmeniť Kabáň, ešte stale nad MB. Som dlhoroční fan MB ale dizajnovo sú pre mňa úplne mimo. Bohužiaľ aj MB už ide viac za kvantitou ako kvalitou.

Lorry
26. srpna • 22:12

Je fér říct, že Kabaň se na nové verzi Z4 nepodílel a je také bohužel třeba říct, že stávající design mé obléíbené značky stojí naprosto za pendrek. Můj názor, někoho ten fádní design možná baví, ale mne přijde tuctový, nezajímavý a nenadčasový a taky trochu levný oproti Audi nebo Mercedesu. Smutek

Anti-automat
26. srpna • 10:23

tu sa priam pytaju styri oci, samozrejme nie take ako pro Octavii. Zvysok je pekny ale spredu je to duhovy sprievod.

Lukas
25. srpna • 22:02

Za me se look hodně podobá designu KIA....na první dobrou je to Stinger...jak jezdí nemohu posoudit...:)....je zajímavé jak se "tradiční" evropský design přibližuje celosvětovému mainstreamu.... je to dobře nebo špatně ? :):(

JH
25. srpna • 20:28

Asi sme si nerozumeli :-D ja som mal skôr na mysli jeho automobilové dizajnove kreácie ako obliekanie :-D

JH
25. srpna • 11:09

Uvidíme bzzz, ale myslím, že p.Bangla len tak neprekona. To bol tiež šok pre ortodoxných Bavorov.

bzzz
25. srpna • 13:23

Bangle nosil kravatu, motylka, dopnutou kosili, vestu... Kaban je jasny 'sportovni elegan' z vychodu ;-)

JH
24. srpna • 23:20

Presne tak Karel. Stačí si prečítať aspoň jeden rozhovor s Kabanom. Všade zdôrazňuje, že jeho práca bude vidieť od úplne nových modelov okolo roku 2020. Kvôli tomu ho aj zn.BMW angažovala aby priniesol úplne novú dizajnovu filozofiu značky.

bzzz
25. srpna • 8:49

Tak snad se lidi z BMW neinspiruji jeho odevnim stylem ;-)

Štěpán
24. srpna • 22:29

Pán Kubáň možná umí kreslit auta. Ale když už se nacpu do nějaké automobilky, tak si prohlédnu její předešlé portfólio a respektuji to co dělá jejich auto jejich autem! Tohle je už druhý průser. Nejdřív podělá ledvinky a teď angels eyes. To se neodpouští!!!

Karel.
24. srpna • 23:15

Ty možná umíš psát příspěvky. Ale kdybys něco málo tušil o tom jak dlouho trvá příprava nového modelu auta, tak bys tady neplácal kraviny a věděl bys, že tento model musel být hotový a schválený do výroby dávno před tím, než Kabaň přišel do BMW, takže ten na něm nemohl změnit ani čárku. Jeho práci uvidíš v reálu tak nejdříve za dva roky. Tohle auto dělal Calvin Luk.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-z4-... ...

Jim
24. srpna • 16:45

Poslední MX5 je hnus. To už Fiat 124 spider vypadá líp.

Axel Toronto (xax41)
24. srpna • 18:29

Fiat 124 vypadá opticky o 300 kilo těžší než ta MX5.

bzzz
24. srpna • 16:57

Ten Fiat, ktery postavili na platforme Mazdy a vypada vicemene jako jeji trochu jina karosarska verze? ;-)

_petr_
24. srpna • 18:14

To jsi více méně slepý, sice jsou na společné platformě, ale vnější design se dost výrazně liší.

bzzz
24. srpna • 20:38

Vzdyt jo, predek a zadek jinej... ona zrovna jedna 124 parkuje vedle mne ;-)

jan
24. srpna • 15:24

Takto to vypadá, když začnou automobilky prodávat nejvíc aut v Asii a přizpůsobí se jejich vkusu. Prostě design orientovali na ně. Za mě je to opravdu ošklivé. Třeba mazda MX vedle toho vypadá jako skvost.

bzzz
24. srpna • 16:51

Vetsina Z se posledni roky proda v USA a EU. MX-5 se vyrabi v Hirosime, to je v Japonsku a to je v Asii. Za vyvojem i designem posledni generace MX-5 stoji Japonci a Japonsko je - jak uz vis - v Asii ;-)

rk
24. srpna • 15:21

Líp už bylo:-(

Karel.
24. srpna • 15:00

Obrázek č. 21 koukám, že obšlehli budíky u Peugeota, pěkný grc.

smejkal
24. srpna • 14:27

Zepředu už to nevypadá jako BMW :-/

Fic
24. srpna • 14:06

Jakoby japonci z oka vypadl. Hnus.

Josef
24. srpna • 13:27

Je k zamyšlení, která maska je hezčí a "propracovanější" ;-) (samozřejmě záleží u každého na vkusu, který je individuální...)https://www.autorevue.cz/nove-bmw-z4-oficialne-m40... ...
http://www.kia-stinger.cz/...

smejkal
24. srpna • 14:32

No tak u KIE bych tu splácaninu celkem odpustil, ale u BMW ...? :-O

Cikrt.
24. srpna • 13:21

Předek je prostě odporný, jak ústa boxera, kterému nikdo vymlátil zuby a má černo v tlamě. A ten zadek také nic moc, mě to připomíná nedokonalou kopii Merglu. Minulá generace je výrazně hezčí.

xman
24. srpna • 12:25

Ze předu vážně hodně "vyměklo"... Možná jestli někdy Cruise v MI nahradí ženská, pak by se dalo i použít....

Miina
24. srpna • 12:09

Zadek a interiér hezký. Zepředu je to divný. Snad v reálu hezčí. Každopádně pro holky a teplý kadeřníky ideální vůz

Drahoslav Vejsasa
24. srpna • 11:07

je to takové teplé..pro holky spíše..

Aladin
24. srpna • 9:23

A to ho jen představil nebo se na něm už i podílel?

smejkal
24. srpna • 14:35

No , spíš to vypadá, jako by ho při první jízdě naboural a pak se ho na koleně pokoušel vyklepat :-))

jogurt
25. srpna • 9:30

vzhledem k absenci nepovedeného zadku a kosočtverečných zlomů to Kabaň jistojistě nedělal.

Doporučujeme

Články odjinud