Nové BMW Z4 je venku: předčasně, leč zcela

27 komentářů

Alfred
23. prosince • 10:45

Na oficialnim tiskovem portalu BMW zverejnili o nove Z4 informace 13.12. Tento clanek je z 15.12...

buh
15. prosince • 18:42

porad psat o uniku informaci?
tohle jeste na nekoho funguje?:-/:-(:-/:-(:-(:-/

Petr
15. prosince • 15:55

Toto je pan auto ... designove rozhodne krok ku predu. A tech 200 kilo navic? Svete div se! Vzdyt to ted ma hardtop plachta je jak pirko ale kusy zeleza proste neco vazit budou, krom toho s pevnou strechou to je hezci a ja uz sem psal tak je to proste hezci.

slaine
15. prosince • 17:43

Hezčí možná, ale jezdit to bude jak autobus. Kouzlo Z4ky bylo v jízdních vlastnostech. Dneska už jen málo aut umí nabídnout opravdu dobré jízdní vlastnosti, takže ztrátu každého z nich dost oželím, i když vím, že drtivá většina majitelů/majitelek Z4ek o pojmu "sportovní jízdní vlastnosti" nikdy ani neslyšela.Jinak hardtop je výmluva, určitě ten mechanismus neváží 200kg. Podle mě neváží ani polovinu.
Chápal bych zvýšení hmotnosti tak o 50kg (a i to by bylo za volantem hooodně znát), ale 200kg? To je prostě šílené.

Petr
15. prosince • 22:37

Mno, ted to bude vazit zhruba stejne jako Z8 a to je teprve maisterstich. A jak jezdi? Baaaajecne. Je fakt ze v tom je petilitrovej osmival se ctyristama konikama, ale myslim ze aji ta nova Z4 bude mit co do sebe, taky tech 200kg nema na svedomi jenom ta stracha, dyt to auto celkem dost povyrostlo, uz nevypada jako takej bobanek ... na muze bejt rada jedna...

slaine
16. prosince • 0:28

Z8 jsem tedy neměl tu čest nikdy osedlat, ale podle tvrzení všech, kteří tu možnost měli, má jízdní vlastnosti právě na poměry značky prechmizerné.

Petr
16. prosince • 17:47

Ja pouze jako spolujezdec, take sem sedel v M5 E39 (tedy stejny motor) a v M3 E46 a rozhodne nemuzu ric ze by si ta Z8 vedla prachmizerne, byl to super zazitek a navic, ono to je spis reprezentativni auto a navic dnes kdyz uz se davno nevyrabi.
Krasnej veteran z nej jednou bude.

remus
15. prosince • 19:45

Odkud víte jak to bude jezdit smím-li se zeptat? Už jste v tom jel? Já myslím, že ne...tak své soudy nechte až budete mít faktické argumenty...

slaine
16. prosince • 0:21

To je prosté, milý Watsone - když naložíte Lotusu Elise nad přední nápravu betonový blok (bloček :-D ) o hmotnosti dvou metráků, stane se povážlivě nedotáčivým.Samozřejmě přeháním, je to z velké části otázka rozložení hmotnosti, ale těch 200kg navíc, to je prostě hmota, která tě bude táhnout ven ze zatáčky. S tím nic neudělají a nejlepší inženýři z Mnichova. Je to zkrátka hmotnost, která mávnutím kouzelného proutku změní lehké sportovní auto pro fajnšmekry v pozerkáru pro lidi, kterým je srdečně volné, jak se to auto řídí, protože všechno, co vědí o řízení, se dozvěděli v autoškole. Howgh. B-]

Pepe
16. prosince • 11:31

Porad nejak zapominas, ze BMW ma snad jedine idealni rozlozeni hmotnosti mezi napravy ....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
slaine
16. prosince • 19:21

Tak jediné určitě ne. A hlavně - zdaleka ne každé. 330i (podle mě nejlepší trojka, která se dá aktuálně koupit) víceméně ano, ale tebou zmiňovnané 330xd určitě ne. ;-)

Pepe
22. prosince • 19:31

Ano xd neni nejlepsi BMW...je jen nejlepsi ctyrkolka pro ridice ...tot vse co jsem chtel rict.

buh
15. prosince • 18:45

asi jsi nikdy nesedl v BMW.
BMW jsou luxusni tezka auta a jizdni vlastnosti maji i tak proti jinym naprosto skvele!!!

slaine
16. prosince • 0:25

Otázka je, jak definuješ to "jiným". A taky kam BMW směřuje. Názorně předvedu na dvou pravdivých tvrzeních (jedno z nich jsem si s dovolením vypůjčil od tebe):1: BMW byla sportovní lehká auta a jízdní vlastnosti měla proti čemukoli za stejné peníze naprosto skvělé.2: BMW jsou luxusní těžká auta a jízdní vlastnosti mají i tak proti Passatu naprosto skvělé.Vnímáš ty jemné nuance? ;-)

Pepe
16. prosince • 11:28

Hele promin ale blabolis... sedni si do faceliftovane 3er a srovnej si to s Audi A4, MB C nebo Lexus ... poznas hned co je nejlepsi, pokud nemas jalove ruce a nezajima te vice velikost kufru a diody ve svetlech...Mel jsem moznost vyzkouset ted zbrusu novou 330xd a jakkoli jsem se bal tezkeho dieslu a pohonu vsech kol, tak to auto je o tridu vyse jizdnimi vlastnostmi nez quattro od Audi ... coz rikam otevrene jako byvaly majitel posledni A6.Casy tunovych aut jsou pryc ... pro me je dulezite, ze po narazu diky pridanemu vybaveni krom toho, ze si zaridim i preziju ... kdybys vyhazel z auta airbagy, klimu, elektriku na sedadlech a podobne veci, tak shodis i 200kg...chci bez toho bejt? NE!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majk
20. prosince • 12:27

Neviem ako 3er po facelifte, ale v porovnani pred fl a novej C-kl vychádza u mna lepsie C kl.

Pepe
22. prosince • 11:01

Nove Cecko vypada velmi dobre ...uvnitr docela take ...bohuzel to kazi nijak moc povedene motory (neberu bestie od AMG) ...Cecko je limo ...pohodlna ale sportovni krev necekat. Je to proste o preferencich

slaine
16. prosince • 19:12

Hele promiň, neblábolím. V trojce po FL jsem ještě neseděl, ale předFL znám velmi dobře. Pokud je porovnáváš s aktuální A6kou, tak se z hlediska sportovních vlastností není čemu divit. Řídit A6ku je jako hrát na playstationu. Problém je, že Audi přesně ví, kam patří - na dálnice. V životě jsem neřídil auto, které by bylo ve dvousetkilometrové rychlosti na dálnici tak uvolněné, jako A6. Ale aktuální A4 v tomhle taky nezaostává.BMW taky přesně vědělo, kam patří - do zatáček. Problém je, že tohle už dneska pomalu přestává platit. Aktuální BMW není v zatáčce tak dobré, jako e46. A to je aktuální trojka ještě celkem dobrá (i když 330xd... ehm... ne), obávám se, že příští už to zabije úplně. BMW se snaží udělat ze svých aut "audiny", tedy luxusní dálniční koráby. Jenže na to prostě nemá - jsou moc tvrdý (hlavně na runflatech), neizolujou tak dobře hluk, interiérem se na Audi vůbec nechytaj. Měli by se držet svýho "kopyta", toho, v čem vždycky byli nejlepší. Tedy dělat sportovní, tak trochu spartánské sedany zaměřené na řidiče. Já bych si moc přál, aby to tak bylo. Jenže když vidím, co aktuálně produkují za nesmyslné obludy (X6, chystané X5 M) a jak tloustnou (200kg navíc u Z4?! 200kg!!!), tak prostě ztrácím naději. Šlapou po svých kořenech - a to by mohlo znamenat i dost nepříjemné zakopunutí. Znalci mi dají za pravdu, protože vědí, že i takhle silný sportovní brand může velmi snadno upadnou - viz Alfa Romeo na konci osmdesátých let.

Pepe
22. prosince • 10:59

Asi jsme se nepochopili proste...omlouvam se. Souhlasim...Audi na dalnici je naprosto v pohode ... jsem zamereny trosku sportovneji a obcas, kdyz je moznost tak si zablbnu na okreskach. Mas 100pro pravdu ... mam starsi kupe 330ci, ktere uz prodat nehodlam a je skutecne lepsi na blbnuti a okresky nez cokoli z rady 3er krom M samo:) ... e46 M3 je pro me stale nejlepsi auto, co si lze za podobne penize poridit. S interierem souhlasim ...audi ma rozhodne lepsi...respektive melo...kdyz se mrknes na nove modely X5,X6 a 7er, tak dojde k tomu, ze zapracovali tak, ze jsou na zcela srovantelne urovni. 5er soucasna nebo 3er se moc nechyta. Z4 a jeji nadvaha...vis, je otazka jak v Mnichove zapracovali ... rozlozeni vahy, naladeni podvozku a podobne. Myslim, ze se nemusime bat, ze by Z4 nebyl nejlepe ovladatelny roadster ve sve tride. Doby e30 M3 EVO nebo e34 M5 (mimochodem i dnes uzasnych aut) jsou uz holt pryc:(

klasik
15. prosince • 14:20

Ups, aj video "omylom" uniklo? http://www.youtube.com/watch?v=_jlacP_LcXc&e
Urcite za tie uniknute materialy vyhodia... :-D

klasik
15. prosince • 14:20

niekoho vyhodia...

slaine
15. prosince • 14:01

Sbohem, jízdní vlastnosti. :-(

JFK
15. prosince • 10:32

nezáživnost a nuda, minimální invence proti předchozí řadě

mabosk
15. prosince • 10:31

Na prvy pohlad velmi pekne, uz sa tesim na skusobnu jazdu

lamal
15. prosince • 9:24

Pekne auto, moc moc

anicka.balounova
15. prosince • 8:51

hehe na to uz nikoho nenachytate ze unikly informace.
rika se tomu dvoji reklama a proto jsem vas clanek necetla mukake!

Permon
15. prosince • 9:22

... a ted jsi nam to vsem nandala :-O

Doporučujeme

Články odjinud