Nové BMW X7 má české ceny. Základ vyjde na skoro 2,2 milionu korun

Prausik  |  06. 11. 2018 08:05

Ledvinky ma teda masivni. Stejne jako predni celo Ale jinak zajimavy stroj, uvidime jak se to chytne a zda to nebude mit nejake problem s motorem. Impozantne to ale ale rozhodne pusobi. Neco jak ve sve dobe prichod Q7.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  06. 11. 2018 08:25

No, ehmmm, první Q7 byla proti téhle obludnosti štíhlá krásná baletka....

Odpovědět  |   | 
hovna autorevue  |  08. 11. 2018 23:13

NIC UŽ TU NENÍ JEN URÁŽKY,HOVNA A ŽUMPA..

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2018 08:34

Ideál mechanika při výměně rozvodů, klesnou servisní náklady :)

Odpovědět  |   | 
Jahoda  |  06. 11. 2018 10:07

Krasny stroj. Bohuzel je treba kupovat auta co nejvetsi a nejtezsi. Protoze se na silnici vyrojilo plno nebezpecnych Hovnajistu nebo jinych drogove zavislych za volantem a tak, tak aby byla rodina chranena.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  06. 11. 2018 15:06

Tak si kup 815 Tatru ty inteligente.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:25

pretoze je debil. Stoji to za reakciu?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 11. 2018 20:14

Zastřel se, blbečku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:21

co ak to myslel ako ironiu.
A ak ano, na Vas zbrojak to nevidim...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 11. 2018 08:37

Stejně to nechápu, německá města si stěžují, že auta jsou čím dál větší a při parkování, (Golf prý narostl do šířky o 12 cm)které naopak ubývá, zabírají velký prostor, a na druhé straně výrobci chrlí takového mastodonty... Vždyť už to má rozměry jako malý náklaďák a ten do města vesměs nesmí...A netvrďte mi, že se to bude prohánět hlavně po vesnicích..

Odpovědět  |   | 
jarda  |  06. 11. 2018 08:39

Nicmene ve srovnavacim testu by s prehledem zvitezila Skoda Karoq!!!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 11. 2018 09:18

Cekal jsem, kdy vyskoci prvni radobyvtipny blbecek.

Odpovědět  |   | 
geIos  |  06. 11. 2018 09:19

No vidis, a jsi tu.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  06. 11. 2018 19:59

A další.

Odpovědět  |   | 
geIos  |  06. 11. 2018 09:19

Nepochybne, vzdyt tohle je prece bavorsky Kodiaq! Jak jste tohle mohli opomenout zminit?

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  06. 11. 2018 10:02

Samozrejme! Praotcem a pravzorem veskerych SUV sveta je Skoda Kodiaq!

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  06. 11. 2018 12:33

praotsem sycene, ale etalónem samozhřejmně anó.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  06. 11. 2018 17:41

Nezvítězila.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 11. 2018 09:42

Takove krabicoidni, divne

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 11. 2018 11:16

To je vole hnusná zhovadilost. To navrhl nějaký čínský debil pro svoje obrovské soudruhy, ne?

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 11. 2018 16:04

Pro obrovské soudruhy s neobrovskymi penisy 😄

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 11. 2018 11:47

Technicky nezaujimave, velkostou bizarne, dizaj neexistujuci...

Odpovědět  |   | 
tom  |  06. 11. 2018 12:02

Tak hlavně laserové světlomety. Ze to oslnuje vubec nevadi, hlavně ze je z ty vysoký krabice alespoň neco videt...

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 11. 2018 12:30

Design se fakt nepovedl. Range Rover je zhruba stejně velký a vypadá dobře, takže je vidět, že to jde. Na druhou stranu BMW to má se svými ledvinkami těžké, malé by vypadaly blbě, velké vypadají ještě hůř

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  06. 11. 2018 13:45

rozmyslam co dizajnovo hnusnejsie ma napadne, ale vsetka cest, tu ani SsangYong Rodius v danom ohlade nema nijaku sancu...

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  06. 11. 2018 14:11

Design, který začalo razit BMW je na míle daleko tomu proč jsem si jeho vozy dříve kupoval. Nenáviděný Bangle uměl vytvořit určitě osobité auto, které budilo vášně, tohle je mohutná obluda bez nápadu, nudný již dnes zastaralý design, s disproporční karosérií, i když povedeným interiérem, notně ošklivější než konkurence od Mercedesu a Audi. ale kupte si to.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  06. 11. 2018 17:59

Tohle diskutované BMW je a bude všude nepřehlédnutelné a provokativní. A o to v tomto případě jde. Své kupce si proto rozhodně najde. A proč ne, ať si každý koupí, co chce a co se mu líbí, hlavně aby byl spokojen. Hummer je (byl) ještě ošklivější a přece si svoji "klientelu" získal.
Jen mne tak napadlo, jestli se někdy v budoucnosti objeví BMW X99, které bude ještě větší, větší než autobus. Věřím, že to v Mnichově dokážou navrhnut a vyrobit...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 11. 2018 20:16

Vůči téhle zrůdě je Hummer dokonalá kráska. Nehledě na to, že design Hummeru je účelový, efektivní, ale tou účelovostí nádherný. Tohle je jen opulentní zrůdnost pro lidi bez špetky soudnosti.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 11. 2018 10:35

myslím, že ty píšeš o H1 (souhlas), a pisatel nad tebou o H2 (a to má sakra pravdu, to je kolotočářská kreatura pro debílky)

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  07. 11. 2018 14:07

Z dříve osobité automobilky míří BMW z Evropy kamsi do Asie, k podivné a zvláštní klientele, kterou rajcuje podivnost a obludnost, nová trojka je skvělé auto a i na BMW pohledné, ačkoliv má BMW neskutečně propracovaný zákaznický systém, skvělé služby jeho vozy působí stále stejně a progrese se jaksi nedostavuje, značka přešlapuje na místě, Audi, MB ač jsou v mnoha ohledech horší a i lepší jsou prostě více cool, zvláště u Audi jeho nové Q8 cítíte každou utracenou korunu, nádherné a svěží auto s neskutečnou dynamikou a neskutečným interiérem i exterirérem, no a X7? Nezlobte se, ale tohle se lidem okolo Hyodonka a Habiba opravdu nepovedlo, ostatně celé jejich období je smutné a nedobré. Zlatý Bangle, nyní může design vrátit na výslunní pouze Josef Kabaň, který ze Škodovek opět udělal krásná auta, které si člověk nepotřebuje, ale chce koupit. A tak by to mělo být a u BMW dvojnásob. I když je o úspěchu této stvůry v podstatě předem rozhodnuto.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 11. 2018 17:24

Ale ale. Nestaci snad to, ze majitel si to moze kupit? /ironia/

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  07. 11. 2018 18:06

Na "Rallye blondýna Tesco" po obrubnících ideální vůz!

Odpovědět  |   | 
sss  |  07. 11. 2018 22:35

hnusoba jak svina

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 8 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A