Nové BMW X7 má české ceny. Základ vyjde na skoro 2,2 milionu korun

České zastoupení BMW již spustilo konfigurátor pro nové SUV X7. Konečně tak známe alespoň základní ceny dostupných motorizací.

Největší a nejpřepychovější SUV od BMW se má k prodejcům po celém světě dostat až v březnu příštího roku, už nyní si však mohou nedočkavci hrát s konfigurátorem českého zastoupení. Prezentuje prozatímní cenovou nabídku s dostupnými motory, základní výbavou a možnými příplatky.

Podrobněji jsme se o technice X7 rozepsali během její premiéry. Hodí se však vědět, že 2,5tunové SUV používá už v základu vzduchové odpružení s adaptivními tlumiči, jeho hlavním tahákem jsou standardně tři řady sedadel, trojdílná panoramatická střecha a samozřejmě nálož asistenčních a bezpečnostních systémů. Zatím bude BMW X7 v ČR dostupné se třemi motory, vždy kombinovanými s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou.

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

BMW X7 oficiálně: Je tak obrovské, že bude mít na D1 problém. Váží 2,5 tuny

Podle českého konfigurátoru vyjde nejlevněji naftová varianta xDrive30d s třílitrovým řadovým šestiválcem, výkonem 195 kW (265 koní) a točivým momentem 620 Nm. S tímto motorem startuje X7 na ceně 2.172.300 Kč. K dispozici je přitom i doplňková sportovní automatická převodovka, která je za příplatek 6786 Kč.

Standardně má X7 za tuto cenu nemetalický lak, 20palcová kola, LED světlomety, uvnitř kožené polstrování Vernasca, leštěné dřevěné dekory, ambientní osvětlení, sportovní kožený volant, přední sportovní sedačky s vyhříváním, balíček jízdních a parkovacích asistentů, head-up displej, 12,3palcové displeje infotainmentu a přístrojového štítu, ovládání infotainmentu gesty, bezklíčové odemykání a startování, aktivní klíček vozu s displejem nebo přihrádku pro bezdrátové nabíjení telefonu.

BMW řady 8 Cabrio oficiálně: Plátěnou střechu složí za 15 vteřin

BMW řady 8 Cabrio oficiálně: Plátěnou střechu složí za 15 vteřin

U jediné dostupné benzinové verze xDrive40i se základní cena zvyšuje na 2.230.800 Kč. Používá přeplňovaný řadový šestiválec o objemu tří litrů, výkonu 250 kW (340 koní) a točivém momentu 450 Nm. Doplňkový sportovní automat je opět příplatkem 6786 Kč. Standardní výbava se od levnějšího dieselu neliší.

Nejdražší je poté vrcholná naftová varianta M50d využívající třílitrový šestiválec se čtveřicí turbodmychadel, výkonem 294 kW (400 koní) a točivým momentem 760 Nm. Sportovněji laděná automatická převodovka je zde standardem a základní cena vozu činí 2.837.900 Kč. Ke standardní výbavě zde přibývají aerodynamické M nárazníky a nižší prahy, 21palcová litá kola, sportovní výfuk a diferenciál a rovněž sportovní brzdiče v modré barvě.

BMW už trápí novou X6 na Nordschleife. Rovnou ve verzi M s výkonem 600 koní!

BMW už trápí novou X6 na Nordschleife. Rovnou ve verzi M s výkonem 600 koní!

Z příplatků lze u X7 vypíchnout metalický lak karoserie (27.092 Kč), 22palcová kola (37.934 Kč), polstrování kůží Merino (35.230 Kč), obložení z vysoce lesklého jasanu (13.546 Kč), paket off-road s volitelnými jízdními režimy (51.480 Kč), laserové světlomety (40.378 Kč), masážní sedadla (29.796 Kč) nebo třeba prémiový audiosystém Bowers & Wilkins (135.486 Kč). Konečná cena verze M50d tak může velice lehce přesáhnout částku tří milionů korun. Český konfigurátor naleznete zde.

BMW X7 - technická data a základní ceny dostupných verzí
Motor xDrive40i xDrive30d M50d
Zdvihový objem [cm3] 2998 2993 2993
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 250/5500-6500 195/4000 294/4400
Točivý moment [N.m/min] 450/1500-5200 620/2000-2500 760/2000-3000
Převodovka 8A 8A 8A
Maximální rychlost [km/h] 245 227 250
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,1 7.0 5,4
Provozní hmotnost [kg] 2395 2445 2535
Komb. spotřeba[l/100 km] 9,0-8,7 6,8-6,5 7,4-7,0 
Základní cena [Kč] 2.230.800 2.172.300 2.837.900
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků