Nové BMW X6 oficiálně: Vrcholný motor V8 má 530 koní, ohromné ledvinky svítí!

33 komentářů

Masorad
9. července • 10:53

Tohle je proste poutova atrakce. Kdyz se clovek koukne na Volvo XC90, tak hnedka pozna kdo ma vkus a kdo jenom potrebuje upoutat pozornost.

milda
4. července • 9:44

Kolotočáři budou nadšení - cirkus na kolečkách:-D

viper
4. července • 7:28

kam se hrabe nějaké BMW, podívejte sa na DS 7 CROSSBACK, to je pravá prémie B-] Francouzi tomu rozumí ;-)

LOL
3. července • 12:38

to je ale hnusné auto!

JK
3. července • 12:06

Snad každý nový model ukazuje, že BMW design už pěkně dlouho neumí. Dneska už ani ošklivá X6 vlastně tolik nevyčnívá z portfolia, jako dříve. První generace byla dost kontroverzní, současná, i když stále extrémně nevzhledná, se ztratí v modelové nabídce značky jako nic. Což ale není dobrá vizitka nové X6, ale špatná vizitka celé značky. Vlastně už docela netrpělivě očekávám, co předvede Kabaň, protože aktuální BMW je na vizuálním dně, tak se snad nad tatrou blízkne bavorům na lepší časy. ;-)

Jumbo
3. července • 12:09

Kabaně šoupli po půl roce do Rolls Royce.

JK
3. července • 23:25

Vážně? Vůbec toho kluka nestíhám, ten se přesouvá častěji než fotbalový trenér.

Kuo Lin
3. července • 11:20

Jak budu řikala, nádhera. Zadek připomínat mi oblyčej má přítelkyňe Chyou, která zůstat doma. Tato krásné auto určitě vyhrát prestižní automobilovou cena za nádhera design, udělenou v Peking, přední odborníci. BMW konečná najít styl. Bravo!

Zelí
3. července • 11:18

Hlavně, že zohlednili zájmy českých chalupářů a mají tam největší kufr ve třídě !!!!
To je to nejdůležitější. V tom zaostávali.:-D

Karlos
3. července • 11:10

Tak toto už je ale fakt hnus.

Danny
3. července • 11:04

Další důkaz, že Adrian van Hoydonk je břídil a z BMW udělal značku jejíž design je jedníém slovem rok od roku horší.

Joe Doe
3. července • 10:51

Ledvinky sviti... Nuz, musim skonstatovat, ze je to v modernych dejinach BMW asi ich najvacsia inovacia :)

stealth01
3. července • 11:17

Co lasery, už to tvoje japonské modly mají?

Karel.
3. července • 10:47

Ledvinky svítí, jo tak to je technická bomba jako prase. Pevně doufám, že Mergl ani Audi tuhle ubohost neimplementují.

Anonym
4. července • 0:36

Mercedesy se minimalne posledni dva roky prodavaji s podsvicenou hvezdou mezi svetly

lofas
3. července • 10:34

Je to odporný! Těch horizontálních předělů na zádi by chtělo ještě pár přidat! A taky po vzoru ledvinek, by to chtělo nějakej ten neon/LED pod prahy, ať je ten cirkus kompletní. Pro psychopaty to bude ideální kočár!

Zdeny Horáček (3MPS)
3. července • 10:12

Tak to je teda bomba = hnus. Kdo tohle koupí, musí bejt slepej a napůl magor.

mpolan
3. července • 9:26

Panejo, to je hrůza... Designový úpadek prémiovek nabírá obrátky.

Mirror
3. července • 9:48

Polane, máš jediné štěští, že se tě tohle (ani v nejdivočejších snech) vůůůbec netýká. B-]

stealth01
3. července • 11:15

Týká nebo netýká, je to šílenost. Jen majitelé podobných vozů mají jednu dokola se opakující berličku - “oni na to nemají , oni mi to závidí”. Svět není jen černý nebo bílý.

Mirror
3. července • 11:53

Majitelům těchto aut jsou názory druhých někde u zádele.

stealth01
3. července • 12:34

A co je jako na X6 tak zvláštního? Majitel takového auta je proste jen majitel nějakého BMW, kterých se po městech a silnicích valeji mraky.
Naopak mnohdy mám pocit, ze majitele takových vozu v ceně do 3 mio jsou posedlí nějakou představou, ze mají výjimečné auto. A ještě naopak, znám majitele Ferrari, Lamborghini a dalších exotických aut, kteří jsou naprosto normální a na nic si nehrají.

Jumbo
3. července • 12:05

O tom debata není. Když v minulosti vyjížděl sang yong musso, korando a jiné bájné příšery, říkal jsem si, že se jedná o absolutní dno nevkusu a nemůže být hůře. Dnešek ukázal, že může. Z tohohle vozu je mi skutečně na zvracení, jako ostatním. A bohužel to není ironie. Ty tvary opravdu vyvolávají silně nepříjemné pocity a logicky i pocit nevolnosti. Designově obdivuji S coupé, 8er a mmohé jiné vozy, na které nemám. Tohle nehaním z důvodu cenové nedostupnosti. Tohle nabízet v Evropě je skutecně drzost. Bmw zádě umí, viz. krásná záď 3er. Nic, vypínám nebo si fakt ublinknu. Tohle nevymažu ani z paměti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirror
3. července • 12:08

Tohle jsem si říkal, když jsem na obrázku viděl novou X7. A na živo? Je to povedené auto, líbí se mi.
To samé u Osmičky, opět na živo krasavice. Nemám strach. Design první X6, která se mi vždy líbila, je již přežitý. Tahle nová je prostě o kus dále. Nemám obavy, že by se neprodávala. Čas na ni teprve dozraje. B-]

Masorad
9. července • 10:48

Ale ano, prodavat se bude. Budou ji kupovat lidi, kteri maji sice hodne penez, ale vkus maji na urovni podnikatelskeho baroka. Proste lidi, kteri se jenom potrebuji "ukazat". Clovek s vkusem si koupi uplne jine auto.

stealth01
3. července • 12:36

Ani naživo a ani po projetí na mě nezapusobila. Dokonce mi kamarád říkal, ať to testuju s větším zapálením. Jenže oni to neslo. 850i super vzhled a dobrý motor, ale opět je to takové syntetické s tou technikou.

Mirror
3. července • 12:51

Čteš tam něco, co tam vůbec není. Takoví lidé jezdí především v takových autech, v jakých jezdit chtějí. Nic víc, nic méně. ;-)

mpolan
3. července • 11:12

To máš pravdu, netýká. I přes tlak moderní doby mi zůstal dobrý vkus. Tyhle zrůdy rád přenechám podřadným.

Mirror
3. července • 11:50

Jasně, proto jezdíš v té odporné zrůdě Clio combi první generace. To jsi opravdu ukázal, jaký máš "vkus".

mpolan
3. července • 12:58

Přinejmenším vždy lepší, než ty. Ve všem.
A to Clio je prostorový zázrak, což byl jeho primární účel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirror
3. července • 20:19

:-DJeště se pochval ty “elito” se starým křápem.

mpolan
4. července • 7:16

Ale tak mi ho pořád nezáviď. Ještě pár let šetři a budeš si taky moci koupit aspoň to Clio.

jan
3. července • 9:02

Chce se mi zvracet.

Doporučujeme

Články odjinud