BMW zveřejnilo ceny nové generace X6. S nimi i cenu prvku, který nejvíce šokuje

Sir CHerokee  |  14. 08. 2019 10:20

Tohle si nekupují lidé s vkusem, takže mě ani tento kýč nemůže překvapit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 08. 2019 10:31

Tady nejde o vkus, tady jde o sebeprezentaci...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 08. 2019 10:32

A co si mají kupovat lidé s vkusem, aby to bylo správně dle tebe?

Odpovědět  |   | 
/  |  14. 08. 2019 11:52

Škodu, ne asi..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 08. 2019 12:24

Fakt je, ze prvoplanovym vulgarnym dizajnom velka trojka cieli prave na ludi bez vkusu a s peniazmi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 08. 2019 12:51

Tak třeba mi ten správný vkus odhalíš a ozřejmíš ty, když to nechce udělat indián.

Odpovědět  |   | 
Masorad  |  20. 08. 2019 15:59

Treba Porsche Cayenne coupe, Macan, nebo Audi Q8, pripadne nejakou ameriku? Vsechno vypada mnohem lip. Nebo kdyz uz, tak si alespon na tu X6 nekupovat ty podsvicene ledviny jako kolotocar a davat vsem najevo, ze mam potrebuju machrovat a vystavovat svuj nevkus.

Odpovědět  |   | 
Sir  |  14. 08. 2019 10:44

No, takže zhruba o 120 tisíc dražší, než GLE Coupe v základu. Cílový zákazníky normálního SUV docela chápu, ale existenci SUV Coupe mi dodnes hlava moc nebere. Ale co, zákazníky si to evidentné najde, tak proč ne.

Odpovědět  |   | 
boruvkova borovicka  |  14. 08. 2019 10:52

Take jsem se divil, kdo jako ma byt cilovou skupinou pro SUV kupe. Zrejme kolotocari a bussinessmani z vietnamskych trznic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 08. 2019 11:26

Na kolotočáře málo okázalé, ti se vozí v G nebo Range Roverech.
Když ale vidím, kolik těch SUV kupé jezdí, asi máme u nás hodně kolotočářů a trhovníků. Jen jsem v žádném ještě neviděl toho Vietnamce.

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 08. 2019 13:24

Já jsem v tom už pár Vietnamců potkal, ale na stereotypní cílovku je to pořád hodně málo. Výraz kolotočář je taky poměrně mimo v tomto kontextu. V Géčku jezdí hlavně rusky mluvící podnikavci, ale taky to není absolutní dogma samozřejmě. Každý máme představu, kdo asi tak může sáhnout po něčem tak esteticky nezdařilém, jakou jsou tyhle řady X od BMW. Tak či tak je kupec X4/X6, GLE,... člověk, pro kterého estetika prostě v životě nehraje žádnou roli. A že jich jezdí poměrně hodně? Když se člověk podívá, jak vypadají česká města, jak vypadá vizuální komunikace prodejen, podniků, cukráren, jaké jsou trendy současné architektury v soukromém sektoru u nás, tak je vidět, že jako společnost nejsme žádní kulturní osvícenci, ba naopak.

Odpovědět  |   | 
boruvka borovice  |  14. 08. 2019 14:10

To jako mate pocit, ze jsme kulturni truhlici a truhlice? Pochybuji, to by zde jezdily same pohrebaky. V tech se trotiz truhly prevazeji nejlepe.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 08. 2019 09:37

Ne, nemyslím si, že jsme truhlíci a truhlice, jenom dáváme přednost lacinosti.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 08. 2019 15:02

Prima, pak mi to zkuste osvětlit v trošku globálnějším pohledu. Tahle auta se prodávají dobře i západně od našich hranic, kde by, podle názorů lidí, měla být ta společenská vyspělost vyšší. Ač se snažím sebevíce, tak mi to dohromady s takovým názorem nejde.
Takže asi zase zpátky na začátek...

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 08. 2019 18:29

Jezdím přes celý Německo a nepotkám jich tolik jako když přejedu Prahu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 08. 2019 09:21

Tohle už je na hlubší sociologický průzkum. Je dost pravděpodobné, že v rámci ekonomického stěhování národů, si ta auta na západě kupují převážně lidé z východu, kteří odešli na západ hledat lepší zítřky. A třeba taky ne. Tak či tak, jsou tahle SUV coupé ošklivé a nevkusné počiny. Jsou to takové tepláky, které i když jsou od renomované značky, tak jsou to pořád jen tepláky. Někdo v tom může vidět styl, někdo pohodlí, někdo se cítí "jinak", ale pořád to nic nemění na tom, že to prostě "vypadá blbě".

Odpovědět  |   | 
boruvkova borovicka  |  14. 08. 2019 10:54

Uz chybi jen SUV kupe kabrio.

Odpovědět  |   | 
duder  |  14. 08. 2019 12:02

Evoque se o něco takového pokoušel ne?

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  14. 08. 2019 12:12

Nissan to svého času zkoušel s Muranem Crosscabriolet, Range Rover s Evoquem kabrio a Mercedes s kabrio verzí Geländewagenu, ale z nějakého důvodu se ani jedno moc nechytlo. Skoro to vypadá, že recept na úspěšné kabrio SUV znají je om u Jeepu.

Odpovědět  |   | 
Wang Kuo Lin  |  14. 08. 2019 11:42

Já už budu psala moc líbit. Kamarád v Peking taky těšila až moci koupit. BMW moc krásný styl! Jedna věc já smutná. Nelze koupit svítící znak, svítící ledvinky. Já kontaktovala Peking bmw tunnig a oni umět udělat, pak dokonalost. Můj obchodní partner Dmitrij Bogomolov už taky objednat.

Odpovědět  |   | 
Wang Kuo Lin  |  14. 08. 2019 11:45

V clánek psát, svítící ledviny ano! To já nečekala, bravo!

Odpovědět  |   | 
baforsky fdolek  |  14. 08. 2019 14:18

Natürlich sind auch sfitisi Ledfina bei BMW erhältich. Und nächste mal bringen wir Ihnen auch sfitisi Fofrklazek.

Odpovědět  |   | 
Bambůča  |  14. 08. 2019 14:33

nauc se nejdriv nemecky prosimte dyz uz machrujes

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 08. 2019 18:31

A ty česky.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  14. 08. 2019 19:04

No nekup to, když je to tak levný.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  14. 08. 2019 22:51

Proč má Audi Q8 úchvatný a naprosto čistý design a tohle je tak hnusné až mě pálí oči? ((

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 08. 2019 05:46

Audi a úchvatný design? Dobrý vtip.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  15. 08. 2019 12:38

To není vtip, to je realita. Audi je v designu nejdále.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2019 05:35

Možná v unifikaci.
Nebo v nemohoucnosti. Nebo v nudě.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 08. 2019 09:43

Tak zrovna na Q8 toho "čistého designu" moc není. A úchvatnost v kontextu s Audi opravdu příliš nekoresponduje. Audi je z D3 po designové stránce ten nejsprostší spotřebák. Tyhle SUV coupé jsou paskvily, ale dávat jako designový vzor Audi, je vlastně trochu mimo.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  15. 08. 2019 12:43

To je tvůj názor, který je poněkud nezlob se, zcela nesmyslný a mimo mísu. Píšeš prostě nehorázné hlouposti, spotřebák hmmm, no dlouho jsem se tak nezasmál )).... na jednu stranu souhlasím, možná to jsou paskvily, jsou nepraktické, těžké a vlastně k ničemu, ale je tu řada lidí, která si je chce prodstě at chceš nebo koupit a Q8 ukazuje, že vedle hnusu typu X6 může být i tento jak píšeš SUV paskvil i krásné a skvěle vyvážené auto na každý den, to je Q8 do detailu, svez se a změníš názor, garantuji.

Odpovědět  |   | 
JK  |  15. 08. 2019 12:54

Jak jsem psal - v rámci designu - je z D3 Audi bez přidané hodnoty. Nemá charakter, nepůsobí,... vlastně nijak. Je to "jen" auto. Prostě spotřebák. Dělník, který neoslní ani neurazí. Neříkám, že je to špatně, jenom je úsměvné používat Audi jako vzor zajímavého, či dokonce snad úchvatného designu. Navíc Q8 je v kontextu článku úplně mimo mísu. Tady vůbec není řeč o SUV jako takových, ale o SUV coupé a tím Q8 není. Že se i přes svou očividnou "paskvilnost" SUV coupé prodávají? Každá věc má svého kupce, to té věci ovšem nepřidává na hodnotě. I Multipla se dobře prodávala.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  15. 08. 2019 16:22

Nesmysl, Q8 je přímý konkurent X6 a naopak, cilovka i stavba vozu jsou stejně, minimálně podobne. Názory o masovce ala Audi jsou čirá blbost, ty auta jsou nejen prémiové, ale především pěkné a hlavně výrazně stylovejsi než BMW, které je z velké trojky poslední co do image značky, v Německu je Audi číslo jedna a cirkusy varieté ve stylu BMW jsou tam proste směšné a krouti nad tím hlavou nejeden člověk co miluje design. Nás trh je ve vztahu k zrůdnosti typu X6, mimořádně přátelsky, což je dáno velkým počtem vietnamským tržníc a zamkndrakovanych vekslaku. Q8 každopádně zůstává tím hezcim a po všech stránkách hodnotnějším vozem. To je fakt.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  15. 08. 2019 20:32

Audi je hlavně velmi konzervativní. Fleetová flotila jako vyšitá. Navíc ve vyšších modelech velice pohodlná auta.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  14. 08. 2019 23:04

Auto za 2 mice a nema v cene vyhrivani sedacek, v bmw se snad uplne zblaznili.
Doufam, ze prodeje u BMW i audi budou poradne padat. Cenova politika je uz za hranici unosnosti a prodeje aut padaji a budou padat.
Pamatuji pred 2-3rokama stala A6 combi v holota zakladu za mego, ted za 1,437 000,-Kc pomatenci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 08. 2019 05:49

U prémie normální situace. Proč by ti dali něco zdarma, když mohou hezky podojit?
Zkus se taky podívat, co bylo v základu u té A6 a co je tam dnes.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  15. 08. 2019 10:56

to neres, ze ti daji vybavu, kterou napr. plno lid nechce. Startovaci cena auta je o 400 klacku vyse nez byla puvodni verze. Ano nova Audi A6 je samozrejme vybavenejsi o tom neni sporu, nez puvodni model.

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 08. 2019 09:32

Vypadá dobře. Škoda, že se jim tak nepovedla X4........

Odpovědět  |   | 
Hans  |  15. 08. 2019 16:25

Ono se jim za dobu pana Hovnoyjka nepovedlo tak nějak nic ... žijí z podstaty a image značky, což je smutné pro nás, kteří tuto značku milovali a díky tomuto patlalovi museli opustit. Smutné ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro