Nové BMW X5 postupně odhazuje kamufláž. Podívejte se na nové fotky

BMW nám letos oficiálně předvede novou generaci modelu X5. Nové špionážní fotky napovídají, co od ní můžeme očekávat.

BMW odhalí novou generaci modelu X5 zřejmě už během zářiového autosalonu v Paříži. Novinku tak postupně odhazuje svou kamufláž. O žádné velké překvapení se ale zřejmě jednat nebude. Využitý bude evoluční designový jazyk s nejnovějšími šestihranným světlomety, výrazně ale narostou charakteristické ledvinky.

Nové BMW X4 má české ceny. Čtyřválcový základ stojí 1.335.100 Kč

Nové BMW X4 má české ceny. Čtyřválcový základ stojí 1.335.100 Kč

Německá automobilka doufá, že nová generace oblíbeného modelu potvrdí trend rostoucí obliby SUV. Čtvrtá generace modelu X5 přijde jako součást intenzivního útoku značky tento na segment. Vždyť jenom v posledních několika měsících jsme byli svědky příchodu nových generací modelů X3, X4, a zapomínat nesmíme ani na menší X2. Dočkáme se pak i velkého modelu X7.

Škoda těsně před BMW: Souboj automobilových značek na Facebooku

Škoda těsně před BMW: Souboj automobilových značek na Facebooku

Aktuální model X5, představený v roce 2013, používá vlastně stejnou architekturu jako generace předchozí. Právě to má být jedna z největších změn pro novinku. Očekávat můžeme modifikovanou verzi platformy, která je základem řady 5. Kromě ní by si novinka měla od tohoto modelu vypůjčit také motory či interiér. Elektrifikace nebude překvapením, už nyní se X5 nabízí jako plug-in hybrid xDríve40e iPerformance.

X5 je pro BMW klíčovým modelem. Za loňský rok německá automobilka prodala po celém světě více než 180.000 kusů. To představuje navýšení o 8,8 procent oproti roku 2016. 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků