Nové BMW řady 7 je tady. Jezdí na dálkové ovládání a má laserová světla

41 komentářů

Bouce
15. června • 8:30

Hmmmm. A co se zmenilo? Pokud nepocitam technologii, ktera uz je vsude jinde davno osazena. Asi by se to dalo vyjadrit slovy o Porsche z Top-gearu. A co se uvnitr zmenilo za dvacet let

85)9723*%2354)9892
12. června • 17:14

"... použilo karbonové výztuhy, takže je celá stavba nejen pevnější, ale i lehčí".To musi byt nejaky redakcni vtip. :-)

OK
12. června • 8:50

To nikomu nevadi ta hnusna hokejka ala minula oktavka misto svetel? Dyt to je hrozny.

jean
12. června • 7:24

E38, E39, E46 toto bola 9. symfónia BMW, odvtedy to ide len dolu kopcom. Tie autá boli tak nad všetkým ostatným, že im bol rovnocenný len mercedes (a možno lexus?).
Bohužiaľ, pre mercedes platí to isté, len tam to začalo upadať o generáciu skôr, mamut, E190, E124... :-/

JirkaB
12. června • 12:04

V 90. letech se BMW Mercedes zdaleka nerovnal, možná tak spolehlivostí a komfortem, jinak ale ne...

Ef
12. června • 15:30

No co se týká komfortu, tak se spíš nikdy BMW nerovnalo Mercedesu..

Vinky
11. června • 20:04

No jako majitel BMW. Špatné :-( Kde je odvaha designu z konceptu BMW Vision Future Luxury, o kterém si každý myslel, že to je nová 7. Pár nových technologií to nezachrání. Nová vlajková loď má ukázat nový směr pro ostatní modely. Tohle auto je z venku jen designové okopírování spousty svých předchůdců. Prostě jen "nové" auto, aby bylo za co utrácet. BMW v designu ztrácí silně drive. Od uvedení aktuální řady 5 je to jen horší a horší. Je to stejný designový zmetek, jako nová, tedy dobře face-liftovaná X6.

JirkaB
12. června • 12:03

S tím se nedá než souhlasit, BMW by potřebovalo zase Bangla... Nová třída S se mi líbí mnohem víc...

Noclaf
11. června • 12:32

Libi se. Bohuzel v ceniku bude mit o nulu vic nez bych mohl za toho krasavce dat. :) Takze zavist vsem kteri si ho muzou dovolit mit v garazi. ;)

Armani
11. června • 12:02

Asi dobry auto ale S-klasse No.1

Spei
11. června • 11:27

Ke spotřebě.... všichni se divíme, že ta nebo ona automobilka uvádí špatně spotřeby.
Dle zákona EU se tyto spotřeby matematicky počítají dle složitého vzorce...zadávají se parametry motoru, odpor vzduchu, odpor pneu apod.... a vyskočí tento nesmysl... i když mnohdy je schopno toho auto opravdu dosáhnout, ale je to utrpení.
Takže žádné testování na okruhu nebo něco takového :-D:-D

Expert
11. června • 7:50

A bude i 3-válec?

dano9500
11. června • 10:11

718i ? :-D

stealth01
11. června • 13:23

Ne, 716iL ;-)

bafunak
14. června • 13:10

Ironie je sice na místě, ale dlužno připomenout, že první, kdo dal do luxusní třídy směšný motůrek, byl Mercedes, když osadil 4válec do S-klasse.

Ef
11. června • 7:42

Je to super, BMW uznávám, ale k dokonalosti mu chybí ta hvězda na kapotě..:-)

bafunak
14. června • 2:40

No když stojí 13 let starý Mercedes 270 E mého kamaráda, který má korozí prožrané oba přední blatníky, částečně zadní a všechny hrany dveří, vedle mého 26 let starého BMW 750iL, které není korozí ani dotčené, tak si říkám, že vrtule na kapotě bude asi lepší než hvězda,

phdr
12. června • 20:35

...kterou ti driv nebo pozdeji nekdo ulomi :-)

Zelí
11. června • 7:02

Po dvacetipěti letech kulhavého vývoje se technicky přiblížilo bavorské 7 k A8 z roku 1990.
Myslím, že tady není co slavit. Pořád je tady ten rozdíl 25 let.

bafunak
14. června • 2:34

Tady zas někdo neví, co píše. Audi A8 z roku 1990 byl první pokus Audi vstoupit do luxusní třídy. Dlužno podotknout, že nepříliš povedený. (Jeho nástupce v r. 1994 se však už, až na komfort pérování, konkurenci vyrovnal). Tou dobou vyrábělo BMW model E32 s dvanáctiválcovým motorem (který vlastním), což byl tou dobou etalon kvality a luxusu.

Brumla
14. června • 13:48

Mam pocit, ze si to pletes s Audi V8?

bafunak
23. července • 2:31

Předřečník mluvil o A8 z roku 1990. Ano, nazývali ji tenkrát V8, Ale, domnívám se, že je řeč o vstupu Audi do nejvyšší kategorie.

JirkaB
12. června • 12:01

Jo dotaz - jaká A8 byla v roce 1990?

nokia9500
13. června • 19:53

žádná, první vyjela v roce 1994 B-]

bafunak
14. června • 2:35

V roce 1994 byla již druhá verze.

JirkaB
12. června • 12:00

K A8, která nikdy nepřinesla nic nového i přes slogan "Náskok díky technice"? Možná se dá mluvit o té první, ta přinesla hliník, ale museli přece něco udělat, když se snažili dostat mezi prémii. A já Audi i docela můžu a už i dokonce do té prémie i řadím :D

phdr
12. června • 20:37

*naskok diky technice od VW

stealth01
12. června • 15:43

K luxusní třídě patří luxusní materiály. Interiéry současné A8 a současné 7er nejde srovnávat. Rozdíl není sice až tak dramatický, ale sedmička je prostě na tom mnohem hůře. Kolem přístrojů je sprostý plast, A8 používá minimálně jemně broušený hliník.
Sedmička taky dost dlouho neměla pořádný HiFi systém. Bang & Olufsen v A8 hraje nádherně, sedmička měla jen něco od HK, co si říkalo HiFi Professional, hrálo to divně, slité výšky a basy. To vše je v této třídě neodpustitelné. A8 měla jako první full LED světla, pamatuji si, že první současné sedmičky měly i "kroužky" kolem xenonů osvětlené klasickými žárovkami. Vypadalo to levně a příšerně. Sedmička neměla dlouho češtinu, dotykové plochy na zadávání písmen apod.
Ač majitel současné 5er a budoucí majitel M3, nesnáším, když někdo plive na AUDI. Mají výjimečný smysl pro detaily, hrají si opravdu se vším (dokonce s akustikou klikání tlačítek).
Věty typu "A8, která nepřinesla nic nového" jsou opravdu jen k pousmání.

bafunak
14. června • 2:58

Je zajímavé, jak, jako majitel a možná i fanda BMW, hájíš Audi. Já to mám taky tak. Audi uznávám, líbí se mi, ale koupím si radši BMW, už pro pocit (fanda značky už skoro půl století). Audi se mi jeví jaksi bezpohlavní.

bafunak
14. června • 2:53

Tady v Česku má Audi, po právu, lepší zvuk a jméno než v Německu. Zde začal kloudný motoristický život po roce 1990 a to už Audi vyrábělo auta na úrovni. V Německu stále trochu trpí v podvědomí lidí svoji krátkou historií, oproti MB a BMW, a tudíž nižší image.

dpcstb
12. června • 20:54

to je zvlastne ze sa v autach nepouzivaju prave materialy bezne... co je tak brutalne exkluzivne na nejakom hliniku, realnom dreve, ci uhlikovych doskach? ved su to par eurove zalezitosti... jasne vystreknut plast stoji par centov, ale tak u auta za 50tis eur by to nemal byt velky problem. nehovoriac o tom ze rozdiel ceny vyroby makceneho plastu vs tvrdeho plastu musi byt minimalny

clanek
11. června • 8:16

Jako uz mnohokrat, pobavils.

Zelí - blbeček z pohádky
11. června • 8:10

ZELÍ - DAS IDIOTE !

lamal_SK
11. června • 6:34

tie prihriate spotreby z EU ma strasne irituju, sami vedia ze to je uplne mimo, nechapem ako to este stale aj z pravneho hladiska toto jeble zavadzanie je mozne... hlavne ze ked platime tie ekodane skryte v kazdej polozke, tak to sa neda ojebat takymito klamstvami ... hnus hnus hnus

JirkaB
12. června • 11:58

Ty spotřeby jsou dle platné metodiky měření spotřeby - co na tom nechápeš? A co tě na tom může iritovat?

Perkins
11. června • 5:40

S klasse jednoduše vypadá o level hodnotněji. Toto je jen další BMW.

bafunak
14. června • 2:26

Takhle bych to nehodnotil. S klase vypadá skvěle a vznešeně, je to baroko, ale to do téhle třídy docela patří. BMW ovšem jde, a vždy šlo, jinou cestou. Prostě i v téhle luxusní třídě se soustředí spíš na klienta, který si chce auto taky sám řídit, nejen se nechat vozit. Takže obvykle má víc sportovního šmrncu a sportovnější jízdní vlastnosti. Mohlo by se zdát, že to do téhle třídy nepatří, ale, alespoň v Německu, je dost těch, kterým to vyhovuje.

M!
11. června • 15:14

Souhlasím, sice mercedes moc nemusím, ale S klasse je dál než tahle 7 nebo stávající A8. Samozřejmě subjektivně. Ani jedno z těch aut nemám a asi mít nebudu ;-)

Brumla
11. června • 12:03

No nevím, mně se toto BMW líbí a S klasse vůbec. S-klasse je baroko a 7-er je moderna. Tisíc lidí, tisíc chutí.

stanley
11. června • 6:44

mame tu dalsieho odbornika? :)

Perkins
11. června • 21:04

Jestli umis číst odborníku, napsal jsem vypadá.Toto slovo označuje vzhled, myšleno design a vzhled myšleno design je, jak známo, věc silne subjektivní.Tedy dle mého názoru S klasse daleko překonává toto další BMW. Odborníku....

Doporučujeme

Články odjinud