Nové BMW řady 7 bude celé z hliníku a karbonu. Ukáže se v září

35 komentářů

Zelí
18. února • 16:26

Zahleděnost novinářů do bavorské zadnice je až chorobná, co tam sakra vidí. Dedukovat z informace, že v budoucnu bude sedmičková řada postavena s vysokým podílem hliníku a kompozitů a v budoucnu bude dostupná jen s pohonem 4x4 to, že automaticky jsou ostatní výrobci jmenovitě MB s řadou S někde v prehistorickém propadlišti, je velmi zpozdilé.
Pán si nevšiml, že A8, což je konkurenční auto pro řadu 7 a se už více než dvacet let vyrábí z hliníku a je preferenčně už od zahájení výroby v provedení 4x4. Takže pokud je někdo v propadlišti a už dříve byl , pak je to právě bmw. Troufám si tvrdit, že pokud by pan Dubček necestoval v devadesátých letech v té nehorázně zastaralé plečce řady 7, ale v podstatě v čemkoli jiném tak, tady v klidu mohl být dodnes, protože jediné auto, které tam na mokré cestě v ten den havarovalo, bylo právě jeho bávo řady 7.

E34
1. března • 18:15

Dubček zemřel v listopadu 92 a Audi ještě nevyrábělo A8 (94).
Zemřel v 5ce E34 a teorií o jeho smrti bylo napsáno hodně.
Jestli měl zemřít je jedno v čem jel i kdyby to byl třeba Chevy Suburman.

E34
1. března • 19:16

1.9.1992 9:30 :-O

dave_007
18. února • 16:42

A8 je jednoznacne velice zdarile vozidlo. Ale myslim, ze BMW 7 + MB S v podstate nejsou konkurenti Audi A8.Verim, ze BMW 7 + MB S porizuji lide, kteri potrebuji ukazat, ze na to maji. A maji na to tak, ze vubec nemuseji resit, zda za ty penize dostanou to nejlepsi. Postaci, kdyz je to nejdrazsi. Naproti tomu je Audi A8 limizina pro lidi, kteri take maji penize, lec dobre znaji jejich hodnotu a tudiz je netouzi jen tak bezmyslenkovite rozhazovat, ale chteji za ne adekvatni protihodnotu.Myslim, ze jak BMW, MB tak i Audi zvolily velmi dobrou obchodni strategii odpovidajici jejich postaveni na trhu.

Art Vandelay
18. února • 17:19

Podla mna to je cele len o osobnych preferenciach, ak chce dat za auto 80k plus, vyberies si jedno z nich, to je vsetko...

dojo
18. února • 14:59

plasty zesílené uhlíkovými vlákny,kompozit
koukam, ze to soudruzi z NSR umej pekne okecat
to bude krasnej bakelitak
a to si z Trabanta, kterej byl o 50let napred, delali srandu B-]

dave_007
18. února • 16:28

Ackoliv uznavam, ze jiz Trabant mel kompozitove panely karoserie - cimz predstihl dobu, Vase srovnani neni na miste. Trabant totiz mel v karoserii misto uhlikovych vlaken technickou bavlnu ze SSSR. A uhlikova vlakna jsou kvalitativne ponekud jina liga, nez bavlna.Podle druhu tkaniny a jeji orientace vzhledem k zatizeni muze kompozit uhlikovych vlaken s polymerni matrici dosahovat modulu pruznosti v tahu cca. 17 az 70 GPa. Hlinik ma tuto hodnotu cca. 72 GPa a ocel cca. 210 GPa. A takovy kompozit je navic o cca. 50% lehci nez hlinik.

BMW
18. února • 11:49

Teď by nám mohl Runner42 popovídat jak BMW používá těžkou ocel a jak používají prehistorické materiály.

runner42
18. února • 14:24

BMW> Já se ti divím... místo abys to jako BMW fanda tiše přešel a měl radost, že se BMW konečně s jedním modelem vrací do 21. století, tak to tady ještě rozmatláváš a tím jen poukazuješ na to, jak příšerně zaostalá konstrukce bavoráků je dnes. :-D

BMW
18. února • 14:57

Já a fanda BMW :-D jak jsi nato přišel ? mě přijde, že jediný zaostalý, jsi tady ty Nissane. A už máš nového mustanga ? s dobou ledovou, místo techniky ?

runner42
18. února • 16:31

Bež si radši zkontrolovat, jestli máš na bávu dovřenou kapotu :-P

BMW
18. února • 16:48

Myslíš na mé e30 m3 ? jdu se podívat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
18. února • 17:36

Jestli máš E30 M3, tak to nemusíš. Je to sice veterán, ale rozumně kvalitní.

BMW
18. února • 17:58

No vidíš a zrovna je otevřená aby se nemačkalo těsnění a pak jdi si zkontrolovat bavoráka ;-)

Petr
18. února • 13:57

další hovádko co tu stále píše, že přístrojovka je okopírovaný Passat

Michal
18. února • 12:25

BMW ovšem používá ocel a podřadné materiály, proto jsou jejich vozy v porovnání s konkurencí těžší.
Co bude v budoucnu v sedmičce nemění nic na tom, z čeho staví teď např. pětku.
Ale musí kolem toho dělat, jak objevili Ameriku :D

runner42
18. února • 14:21

Michal> přesně tak

arna
18. února • 12:30

Mám 7 rok 2006 je celá z hliníku, tak nevím z čeho staví teď.

runner42
18. února • 14:19

Ale prd. Teda pokud tvoje sedmička není hliníkový model na poličce.
E65 měla podíl hliníkových součástí 18%, to ještě šlo, zatímco F01 už patří do období úpadku BMW a podíl hliníku je jen 4%, protože BMW místo zlepšování začalo šetřit i v této kategorii a auto díky tomu přibralo nemalých 150 kilo.

arna
18. února • 15:14

Jaký prd trumpeto, ty jsi na poličce, blatníky hliník, kapota hliník, dveře hliník, kufr hliník, pro me který se o auta nezajímá, je to auto z venku, celé hliníkové, tak neotravuj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
18. února • 15:47

Jestli si myslíš, že E65 má dveře z hliníku, tak si to klidně mysli, mě to žíly netrhá. Že o svém vlastním autě víš prd je jen a jen tvůj problém.

dave_007
18. února • 16:05

Tak to pozor! On mozna skutecne vi prd, ale ma nazor. A na nazor ma prece nezadatelne pravo.Fakt, zda je nazor v rozporu s realitu je irelevantni. B-]

runner42
18. února • 16:30

vskutku :-D

Zheiko
18. února • 16:23

Tak toto je nejlepsi moudro co jsem za 15 let na internetu cetl... A to myslim smrtelne vazne

dave_007
18. února • 16:43

A co je to, co jsi cetl pred temi 15 lety? :-D

mex
18. února • 13:14

10 let novy Bawo :D

Axel Toronto (xax41)
18. února • 12:24

Runner kam vleze, tam blije.

DavidO
18. února • 13:38

Runner je evidentně lépe informovaný o BMW než nick BMW :D

Art Vandelay
18. února • 13:07

Som myslel ze Runner nenavidi len Teslu, vidim ze aj BMW, zaujimave. Inak tato nova 7. vyzera, ze bude zaujimave auto. Ak by sa tam rozhodli dat nejaku 40kwh baterku, 320 konovy elektromottor a maly benzinovy generator, to by sa Tesla mohla seriozne zacat obavat o svoje predaje...

runner42
18. února • 15:22

Protože sedmička je takové typické městské auto, to dá rozum :-D

Art Vandelay
18. února • 16:07

Vacsina luxusnych aut sa nachadza vo velkomestach, kde s nimi ludia len dochadzaju do roboty, na golf, na letisko, za zabavou atd. 40kwh bateria ti urcite staci na 200km denne, a ked treba sem-tam viac prida sa ten generator. Ale kedze viem, ze toto forum je plne ludi, ktori davaju casto 1400 km za jeden den a minimalne 3x tyzdenne, tak pre tychto ludi su tam stale aj obycajne motorizacie. Inak schvalne som si pozrel priemerny nabeh kilometrov BMW 7 pomocou filtrov na mobile.de a pozeral som auta do 4 rokov, kedy by mali mat najvacsi najazd. Vyslo mi ze priemerny najazd je 22 tisic kilometrov rocne, cize takmer 2000 mesacne alebo menej ako 100 km na jeden pracovny den, tych 40kwh by bolo viac nez dost...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
18. února • 16:29

:-D :-D :-D jó průměrování....
Takže když 6 dní nejezdíš a v neděli potřebuješ přestěhovat slona, stačí ti na to vlastně oktávka. B-]

Art Vandelay
18. února • 17:15

Cize tie auta pocas mesiaca stoja a 3 krat na ne niekto da po 600 km, tak tychto borcov som spominal hore, staci im klasika, len mi nieco hovori ze sa nachadzaju len a len na tychto forach.

Petr
18. února • 11:09

kdyby zachovali design studio byla by to bomb a návrat BMW k zajímavému design

dave_007
18. února • 11:06

Na to jsem tedy opravdu zvedavy!

Doporučujeme

Články odjinud