Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW na videu porovnává novou generaci BMW řady 5 G30 s předchůdcem F10.
Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW patří ve svých tradičních modelových řadách mezi výrobce, kteří se drží zavedeného principu a základní designové prvky tak radikálně nemění. To platí i u nové generace řady 5 s kódovým označením G30.

BMW nyní  přichází s videem, ve kterém staví své dva poslední sedany vyšší střední třídy proti sobě. Typické proporce, zamračený výraz, či linie bočních oken zakončená Hofmeisterovou křivkou - to vše zůstalo u novinky zachováno, avšak díky širším světlometům a čelní masce vůz působí o poznání moderněji. Stejné platí také o interiéru, kde vládne nový infotainment a digitální přístrojový štít.

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Zvyklostí u tohoto bavorského výrobce je také to, že jednotlivé řady se ve svých soudobých generacích velmi podobají. Nejnovější generace "pětky" se tak od svého předchůdce liší mnohem víc, než třeba od aktuální řady sedm. 

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

Sedmá generace "pětky" již zná své ceny pro český trh. Základem je vznětové 520d s cenou od 1 292 200 korun, zatímco nabídku benzinových verzí zahajuje čtyřválec 530i za 1 398 800 Kč.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků