Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW na videu porovnává novou generaci BMW řady 5 G30 s předchůdcem F10.
Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW patří ve svých tradičních modelových řadách mezi výrobce, kteří se drží zavedeného principu a základní designové prvky tak radikálně nemění. To platí i u nové generace řady 5 s kódovým označením G30.

BMW nyní  přichází s videem, ve kterém staví své dva poslední sedany vyšší střední třídy proti sobě. Typické proporce, zamračený výraz, či linie bočních oken zakončená Hofmeisterovou křivkou - to vše zůstalo u novinky zachováno, avšak díky širším světlometům a čelní masce vůz působí o poznání moderněji. Stejné platí také o interiéru, kde vládne nový infotainment a digitální přístrojový štít.

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Zvyklostí u tohoto bavorského výrobce je také to, že jednotlivé řady se ve svých soudobých generacích velmi podobají. Nejnovější generace "pětky" se tak od svého předchůdce liší mnohem víc, než třeba od aktuální řady sedm. 

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

Sedmá generace "pětky" již zná své ceny pro český trh. Základem je vznětové 520d s cenou od 1 292 200 korun, zatímco nabídku benzinových verzí zahajuje čtyřválec 530i za 1 398 800 Kč.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků