Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW na videu porovnává novou generaci BMW řady 5 G30 s předchůdcem F10.
Nové BMW řady 5 versus předchůdce. Změny jsou výraznější, než si myslíte

BMW patří ve svých tradičních modelových řadách mezi výrobce, kteří se drží zavedeného principu a základní designové prvky tak radikálně nemění. To platí i u nové generace řady 5 s kódovým označením G30.

BMW nyní  přichází s videem, ve kterém staví své dva poslední sedany vyšší střední třídy proti sobě. Typické proporce, zamračený výraz, či linie bočních oken zakončená Hofmeisterovou křivkou - to vše zůstalo u novinky zachováno, avšak díky širším světlometům a čelní masce vůz působí o poznání moderněji. Stejné platí také o interiéru, kde vládne nový infotainment a digitální přístrojový štít.

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Zvyklostí u tohoto bavorského výrobce je také to, že jednotlivé řady se ve svých soudobých generacích velmi podobají. Nejnovější generace "pětky" se tak od svého předchůdce liší mnohem víc, než třeba od aktuální řady sedm. 

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

Sedmá generace "pětky" již zná své ceny pro český trh. Základem je vznětové 520d s cenou od 1 292 200 korun, zatímco nabídku benzinových verzí zahajuje čtyřválec 530i za 1 398 800 Kč.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků