Z fotek se vsemi vyrobenymi modeli 5er je hezky videt jak jsou ty ledvinky dneska doslova monstrozni ... Ale libi :)
zacal by som asi tym ze toto BMW sa mi paci....no myslim si ze na ulici ma az tak nezaujme ako terajsia generacia...mozno M paket cierna farba 19 kola...to by sa dalo...na niektorich serveroch som cital komentare v tom zmysle ze tato generacia sa bude zamienat s radou 3...nedajboze s radou 7....ono neje to az take prekvapenie ku prikladu 3 e46 sa podla mojho nazoru taktiez dost podobala na 5 e39...osbony nazor...a predsa som-sme si zvykli...tesim sa vase odozvy:-))
Kazdej kdysi rikal,proc upustilo bmw od stedove konzole natpcene k ridici,ted kdyz uz to ma x5,nikdo nic nerikal,nova 7 taky a ted i 5 a nikde ani sloo,a tech bylo kdyz prisla kdysi 7...
noo to je presne tiez...ake boli nazory ze humus ostras interieri teraz ked o5 stredovu konzolu natacaju k vodicovi nik to nepochvali:-D
Trochu vetsi a mozna trochu hezci prezehlena trojka. Ale cekal nekdo neco vyrazne jineho? A proc taky neco jineho? Oni vedi, ze jejich zakaznik koupi i Hyundaie s ledvinama a vrtuli a z korejskeho gumoveho rizeni udelaji nemecke motoristicke casopisy prednost, tak o nic nejde. Na posledni trojku jsem si dlouho nemohl zvyknout, ted uz mi nevadi a tak mi nevadi ani tahle petka.
Jak se jim podarilo na zadokolku namontovat korejske gumove rizeni? Trosku blabolis, ale aspon celkem vtipne.
Kdyby jsi si ty polonegramote precetl muj prispevek cely, tak by jsi zjistil, ze nepisu nic o namontovani gumoveho rizeni na zadokolku, ale o tom, ze typicky zakaznik BMW by byl nadseny i z Hyundaie na kterem by byly ledviny a vrtule z BMW a i kdyby to melo gumove rizeni jako korejske auto, tak ze nemecke mot. casopisy by z toho dovedly udelat prednost. Apropo, gumove ( nepresne, nezazivne ) rizeni nemuze auto se zadnim nahonem mit? Takze blabolis Ty a naprosto nevtipne a trapne
Docela povedený facelift (narozdíl například od O II Facelift).
:-D, hundaj z mnichova
splacanina na druhou :-(
a medzitym patkaB-]
Pekny exterier i interier auta. Profil auta se mi taky libi, nemam co dodat. A motor uz je individualni zalezitost. :-/
Konečně zase pořádná pětka. Konečně nějaké tvary prosté mutantích genů. Nízká, široká a rozkročená, elegantní. Bravo. Pokud bych měl být hnidopich, tak je možná až příliš uhlazená a málo agresivní ale snad to vyřeší M-Paket.
Matrjoska jak Audi nebo predchozi generace MB. Trojka na steriodech, naprosto bez napadu. Cirkus soucasne verze se mi nelibil, ale aspon to auto melo nejakou osobnost. Jedinou invenci oproti trojce a boku ze sedmy jsou o dalsi stupen korejstejsi zadni svetla, nechapu. Standardni barvou by mela byt "Boring Grey".:-DPS: slapnuti na kuri oko mistnim traktoristum byla opet trefa do cerneho:-D
Auto určitě dobrý , ale čekal jsem tedy větší převrat a už vubec se mě nelíbí jak to chytá systém Audi - všechny řady na stejné brdo a proto musím říct , že v posledních letech top design a vývoj předvádi Mercedes Benz . Je to pouze muj názor a nechci nikoho naštvat , ale vidim co vidim .
suhlasim, MB je v tomto najlepsieale v interieroch ho sakra dohana audi, to co predvaza su ozaj pekne interiery
Moc pěkné, vyvážené a celkově povedené
souhlasim,, moc peknewww.autofolie-levne.cz
tak tahle hlaska v clanku ukazuje na opravdove motoredaktorskehovado...
Ono je to jedno, uz sa nevzrusujem, podla www.automotorevue.cz Mercedes, AUDI,VW, a hlavne BMW su najvacsie crepy, uplne IN su americke automobilky a OPEL. O nejakej nestrannosti tu nemoze byt ani reci.To je moj nazor, nie kritika redaktorov!!!!!!!! takze klud.
Asi tak, ale zasmál jsem se :) jinak dieselové motory bmw mají zvuk skvělý a to jsem diesely vždy dříve nenáviděl...
Jestliže ve spojení s dieselem používáš slovní spojení "zvuk skvělý", tak jsi zřejmě nikdy nejel s benzínovým šestiválcem nebo osmiválcem od BMW, protože pak by tě to ani nenapadlo. Je to pořád jenom dobře utlumený rumplštros. A to píšu jako majitel šestiválcového commonrail turbodieselu od BMW :o)
Hehe tak tak je to trošku hrubý motor, ale velmi pěkně se s ním narozdíl od TDI jezdí.
Prechadzajuca 5ka bola najkrajsie BMW ako som kedy videl. Toto je znova nadherny kusok, ale ku krase minulej 5ky tomu nieco chyba :-(Naopak, treba pochvalit interier vyzera ozaj skvelo, aj ked MB E-Class ma asi navrch
sice mi připadá nevyvážená hmota přední a zadní části, ale budiž, návrat ke klasice. Na zázračně rychlou převodovku jsem zvědavej - od moderního automatu bych čekal že spotřeba s ním bude menší než v manuálu (jako např. u DSG), ale to pro novou 5-ku podle údajů neplatí.. :-/
Co sa tyka DSG-z vlastnych dlhodobejsich skusenosti pri diesloch nehrozi mensia spotreba oproti manualu. Konkretne octavia 2.0 tdi dsg-dlhobdoby priemer podla pc 7.2-7.6 l/100km. S manualom 6.3-6.9. Pri Audi A4 cabrio 2.0 tdi so 7 stupnovym DSG okolo 8 litrov (jasne,je o dost tazsi). A co sa tyka benzin s DSG-tam som tolko toho nenajazdil,jedine s Golfom V GTI DSG-spotreba cca rovnaka ako manual. Este by som dodal,ze ano,radia velmi rychlo,ale pri rozjazdoch sa nechytaju na klasicke automaty. Hlavne v meste ma to otravuje-je to zase moje vlastne porovnanie z 535d.
Tohle je parada! Nadherny auto, predchozi petka se moc nepovedla, pusobila trochu korejsky, nemela ten styl BMW, ale tohle je zase navrat na spicku...
Od predneho naraznika po A stlpik je auto vyslovene nepodarene, od A stlpika az po kufor je naopak velmi pekne ;-)
Cim to je, ze 3.0/238k BMW zrychli na stovku o dost rychleji nez lehci 3.5/240k Renault Laguna. To maji tak kratke prvni 2 nebo 3 prevodove stupne? A neni to jediny priklad. Nabidne nekdo rozumne vysvetleni?
porovnej kroutící moment.
no dovodov moze byt viac... okrem spominaneho automatu a zadneho nahonu to moze byt hlavne: priebeh vykonu a krutiaceho momentu (nejde len o maximalne udaje ps a nm, ale vo velkej miere o to, aky je priebeh nm a ps v celom spektre otacok) takisto moze zavazit sprevodovanie (to aka je "dlha" 1,2, pripadne 3)
Lenivý automat.
To ani nahodou.
http://magazin.auto.cz/testy/renault-laguna-coupe-3-5-v6-vyladeno-alonsem.html
zadny nahon
Varianta 535d alias 540d bude vykonem stejna jako u 7er tudiz 306ps, naftaky budou schopne plnit Euro6. Jako fanda zemedelske techniky se mi 540d jevi jako mozny adept na porizeni nove rozkose, i casove to patrne vyjde akorat :-P
A kdy se asi objeví 540d u GT??
Neni zadek až moc podobný stávající BMW 3 ?
50k navrch u toho 3.0 benzínu udělá rozdíl 1,3s (7,9 vs. 6,6,)na 100km/h, to je trochu moc ne
Je to zvětšená řada 3. Žádné překvapení. Je to příklad konzervativního marketingu : "Když je úspěšná řada 3, tak ji zvětšíme a uděláme podobně i řadu 5 a to nám garantuje stejný úspěch i u řady 5 ". Možná je to tak.
Boďme za to rádi. Klasický sedan bude za chvíli na vyhynutí..
A k čemu je dobrý "klasický sedan"?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.