Nové BMW řady 5 do posledního detailu: O fous menší sedmička! Už známe i české ceny

57 komentářů

77_alien
14. srpna • 10:02

Asi jsem fakt odjinud z nějaký jiný dimenze, protože název článku je z mého pohledu velmi zavádějící a zcela mimo skutečnost, nová 5 prostě není o fous menší 7, prostě není, to je úplně jiný auto a díky Bohu za to, že má někdo koule dělat věci jinak - neříkám že ideálně, ale alespoň už nedělá 10 stejných modelů v různých velikostech (jako třeba tzv. ne-prémiová značka Audi); taky by mě zajímal, kolik zdejších kritiků je schopno si vzít do ruky tužku a nakreslit nový model jeho oblíbené značky a aby to bylo vyrobitelný podle zákonných požadavků.

Mike
1. června • 13:34

Hlavně zapomněli napsat, že všechny verze od roku 2023 mají z Bruselu nařízenou vibraci volantu při překročení rychlosti a nejde to vypnout. A s tím se fakt nedá jet. Šťastní ti, co koupili ještě pořádné a výkonné BMW do minulého roku.

Ef
27. května • 6:12

BMW me vzdycky oslovovaly interierem. Ale taty ta nova koncepce s tou trcici TV vpredu se mne vubec nelibi

Carlsson
27. května • 4:59

No tady to vypada fuj tajbl :)

Jarda
26. května • 21:04

Vznetovy preplnovany 6valec o objemu 3,0 l dorazi v pristim roce. Svet je jeste v poradku😊

m
26. května • 9:10

Nějak mi tam chybí 3l diesel. Bude vůbec, nebo to škrtli?

Toper
26. května • 16:31

Docela "zajímavé", za mě to byl vždy ten nejvhodnější (snad i u nás nejprodávanější) motor v této třídě aut.

JK
25. května • 23:15

Tak je to BMW, design zase nic moc. Třeba se to jednou zlomí.

josephko
25. května • 14:43

Není kapota motoru nějaká krátká a kufr naopak moc dlouhý? :-)

kErb
26. května • 14:33

Ano je, dlouhá linie přední kapoty je v čudu. Za chvilku to bude vypadat jak MPV :)

elkalyptus
25. května • 20:13

mne sa do isteho casu viac pacilo bmw ako mercedes… ale poslednych par rokov sa mi zacina viac pacit (design) mercedes… mozno starnem… aj tu sa mi zda, ze zadna cast viac “zmercedesiava” (rozumej - viac mi to pripomina mercedes)… no uvidime ako to bude vyzerat nazivo… pekny kus auta, ale ten interier… ja vam neviem… mne to ta vseobecna digitalizacio-displejizacia nejak vsetko dizajnovo kazí… asi som uz fakt stary…

ACE
25. května • 16:04

Ne není.

Adyk
25. května • 12:30

Celkem pěkné. Hlavně že tomu nedali prasečí ledviny až na zem. Interier taky slušný. Kromě toho mega tabletu. Budíky jsou lepší i když jsou digi.

Etron
25. května • 16:08

Třeba ty f Oktáfce f tédéíčku na hlínách. Viď. A ta maska přední u Oktáfky f ropě ta se nedá s BMW řady 5 srovnat.
Myslím, že řešíš něco o čem ty doma v Senokřupově můžeš leda tak vyhnout.

hugo z hor
25. května • 12:05

No nevim ... kdo jako chce dřepět v BMW na parkovišti a hrát hry? A ještě se přitom fotit? Ta kamera je dobrá tak akorát zajet do lesa a natáčet s přítelkyní nějakou karačuňu.

Pikus
25. května • 17:14

A jak se zabavis, az budes cekat na odtah?

Klement Gottwald
25. května • 16:10

Promluvila česká socka co v EV ani nejela. Víš co se vsadím. Že ty máš tak přítelkyni svou ruku.

Max
25. května • 6:41

Tohle mi teda prijde jako facelift. Ne nova generace. Pokud to chapu spravne tak je to stejna platforma. Ceny nevypadaj uplne strasne. Uvidime co dieselove sestivalce.

Radek
25. května • 3:58

Krásné auto

emkejx
24. května • 21:53

Je to 5 ci i5 (nie intel)

.
24. května • 22:07

Fico 6

emkejx
25. května • 0:55

Matovic stastna 7

😆👍
25. května • 16:13

Slovensko
Země snů kde bych chtěl jednou žít. Je to destinace mých snů.

Vivat Slovakia
26. května • 12:34
.
24. května • 21:26

Že se design nepovedl je v poslední době tak nějak u BMW zvykem, ale že přijdou s takovou chudobou v pohonech, to jsem nečekal. EV na zastaralé 400V architektuře se sotva průměrnou kapacitou baterky a jediný šestiválec navíc zabitý povinným spojením s PHEV, těžká bída.

Ev Lo
24. května • 18:36

proc tomu nedali ten hnusnej predek?

jogurt
24. května • 21:23

protože tohle jim bude vydělávat prachy

petr r. (petrumr)
24. května • 18:22

brusel musí zasáhnot, je tady někdo kdo bude v budoucnu kupovat elektrokáru a nemá ještě ten walbox? Otázka je na jakou stranu ho namontovat, každý auto má zásuvku jinde, to auto co to má na obou stranách nepřichází v uvahu.

Elektrikář
25. května • 6:41

Wallbox na nic nepobuješ ty vepřová hlavo. Je to jen taková PR taktika automobilek nechat u nich dalších 30 tis za krabičku.
To je jen taková "komfortní " věcička k nabíjení. Určitě ne nezbytná. Stačí ti kabel určený k nabíjení el. vozidel(doporučuji 5m dosáhne vždy na obě strany vozu) V autě máš konektor AC type2 a do zdi doma buď 230v nebo 380 malá nebo velká záleží co máš doma. Jako elektrikář doporučiji malou 16A 380v třífázovou. Ta je ideální a bezpečná. Nebo ti stačí úplně nabíjecí kabel co je k vozu do 230v. Přes noc krásně nabiješ
Wallbox není nabíječka. Neplést si tuto vžitou hloupost!!! Pouze chytrá krabička (WiFi, odálení nabíjení, chránič, volba ampér atd)
Stačí vám na zeď pojistná skříňka cca(3500 Kč) , která má vlastní jističe. Další máte v domě a hlavní před domem.Pokud už Wallbox, tak doporučuji přenosný. Např český Sectron. Nemusí vám ho nikdo montovat. Můžete si ho vzít na chalupu atd)

Toper
26. května • 16:26

Ty jako "elektrikář" tu píšeš něco o 380V?Tedy nevím jak u tebe, ale já mám doma 400V a onu "malou" resp. 16A pětipólovou zásuvku.

Honimir
25. května • 13:53

Tesat do kamene... Doma fakt není potřeba wallbox. Stačí i nějaký mobilní nabíječky z Lidlu. A proč nabíječka? Mají třeba omezení příkonu, rozpoznání nočního tarifu, notifikace... A je to za pár korun. A stačí i do 230V, protože to přes noc dobije krásně 200km dojezd.Mit doma 10-22kw stanici je zbytečne, těch případů, kdy je třeba dobit do par hodinu je fakt málo a to už je lepší jít na rychlonabijecku.

Elektrikář
25. května • 16:33

Doplnil bych...Nabíječku má každý vůz svoji přímo zabudovanou v autě z výroby. Tzv. palubní nabíječku na střídavý proud. Nejčastěji 11 kW nebo 22 kW.
Wallbox je chytré zařízení mnoha funkcí, ale určitě ne nabíječka, jak to spousty volů nazývá. Není nutný ani podmínkou k provozu. Stačí odpovídající nabíjecí kabel a doma dobré jističe.

Honimir
24. května • 18:05

Posledni spalovaci generace a 2 spojeny obrazovky jako minula generace Ecka ... parada. Autonomni rizeni taky jen 2 urovne. i5 je podle sprav taky jen 400V.Na to, ze petka byla jejich hlavni trida se teda uplne nevytahli. Hlavne, ze je tam kamera na tictok ... snad pujde pripojit i na videohovory pres MS Teams/Zoom.

a
24. května • 16:56

Přeplácaná, nevkusná, prostě škaredá kola. Jako u každého nového auta.

25. května • 6:26

Tak kola jsou bechderoucí krása. Všechny alu disky na posledních BMW 👌👍

Tak je to
24. května • 16:49

Zklamání. Vzhled neměnný, interiér zlaciněl a délka přes 5m je pro mě stop. První A8 měla 5008mm. Orientace na asijského zákazníka je tudíž jasná.

ACE
25. května • 3:04

Já si myslím, že tvá orientace není jistá vůbec 😄😄😄

ACE
25. května • 3:03

No já si myslím, že jsi musel být ty největším sklamáním pro svou matku. Neschopnej závistivej ksindl co sám nic neumí jen blbě žvanit Schovanek na netu

Stifler's brother
24. května • 16:30

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaká našlapaná 5er nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to byl třeba i5 co si dovoluje jezdit na elektřinu.

Stiflerova máma
26. května • 7:12

Vy parchanti nechte mého hodného krásného syna být! Nebo už vám nikdy nedám.

Mirek
24. května • 20:18

Opět trouba Davidek.

No jo no
25. května • 2:59

Mirku co máš pořád s nějakým Davídkem. Tvůj děda byl David a v mládí ti natrhl čokoládovou výpusť nebo co? Že máš asi trauma..

Mirek
25. května • 18:03

A že by to bylo jeho jméno? Když máš problém si zapamatovat, kdo tady píše tyhle voloviny, tak se hloupě neptej. Změnit si nick a myslet si, že všichni mají hosip jako ty, že si nezapamatuji jeho jméno. Pokud to svedeš, pohledej nazpět.
A pokud také nevíš, co znamená hosip, tak pro jistotu "HOvno SI Pamatuješ".

26. května • 3:10

Mirku, tak ať si s toho nekákneš do tang. A běž to žalovat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. května • 20:22

A nekáknul sis náhodou ty, když máš potřebu ventilovat tuhle blbost?

webpaja
25. května • 8:02

No co se divíš, já se taky nechám píchat od chlapů na nádraží pravidelně stejně jako ty.

No jo no
25. května • 16:23

Tak každý má nějaký koníček. To je hezké, že se podělíš o soukromé aktivity.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Drtikol
12. srpna • 20:54

Je fajn mít nějaký koníček. Někdo lepí letadla. Někdo šoustá chlupaté prdele. Třeba tu Mirkovu

ACE
25. května • 14:10

Nebuď vulgární.

Stifler's brother
24. května • 21:28

Nastav si klimátórium a jeď s tím TDi do krematórium 🖕

Mirek
24. května • 21:42

Názor žádný, v hlavě vymláceno. Ty si snad myslíš, že všichni mají škodovky. No zkrátka hloupý Davídek.

webpaja
25. května • 6:25

Tobě nějakej Davídek strčil na základce péro do huby, že máš stále něco s nějakým Davídkem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
25. května • 18:09

Také slabší paměť? vždyť to tu kopíruje dokola delší dobu. Kolik chceš odkazů, sklerotiku? Jeden ti musí stačit.
https://www.autorevue.cz/ds-3-facelift-2023-cena-v... ...

Stifler je zpět
24. května • 16:23

Do diskusw k takovým autům by měl být vstup zakázán všem sockám a volíčům proruské sekty SPD, KSČ, ANO a podobných Vrábeloveckých nacistických spolků.

Stifler je zpět
24. května • 20:45

A ještě by měl být zakázán vstup dementům co volí vlastizrádnou 5koalici, agenta Pávka, Thaijvance a další podobný zmrdy. A především homokládám jako jsem já.

hahaha
24. května • 16:10

Pěkné je to, jak ta komunistka, pirátka Janka :-D

Doporučujeme

Články odjinud