Nové BMW řady 4 odhaluje rozporuplnou příď. Bude se držet původního konceptu

23 komentářů

JohnST
10. února • 23:08

No do prdele. To je iná zverina!!!!B-]

Jezdec
7. února • 8:36

Tak konečně naplno přiznali, že vyrábí okázalost za každou cenu pro burany bez vkusu.

bafunak
7. února • 12:28

Ač v zásadě souhlasím, nemůžu se zbavit dojmu, že je ovšemetné hodnotit vkus. A pasovat sebe do nositele dobrého vkusu a jiného s jiným vkusem považovat za burana.

Jezdec
9. února • 20:27

Myslím, že pokud se shodneme na tom, že jsou věci vkusné a věci nevkusné, tak může být jistě někdo, kdo správně ukáže na něco, co je vskutku nevkusné.

bzzz
9. února • 21:12

Prumerny vkus je casto nevkus ;-)

Emkejx
7. února • 6:17

Bmw 328 ale aj dalsie modely ... Nastudujte si to hatery ze je to historicky dane...

Optimista
6. února • 23:03

Hm a až se ten hnus nebude prodávat tak řeknou vidíte to auta se spal.mot. nikdo nechce tak všichni šmahem do elektriky :-D

Twan
6. února • 18:26

Nová škola designu....bohužel ti, co na to potřebují školy se to učí od těch, co nic jiného než učit nemohou. Podle toho to vypadá. Já na vysoké také potkal spoustu profesorů, kteří o věcech věděli kulové ale nabubřelí byli až za roh...

6. února • 17:32

Z kdysi milovane znacky se stal designovy odpad nemajici obdobu. Pitomcu zijici jen z image znacky se vsak najde stale dost. Ja BMW kondoluji.

Carlos
6. února • 16:22

Prostě lezou do zadku Číně.

Takurcite
6. února • 14:43

Nechapu tolik povyku. Vypada to na jeden z nejhezcich jaguaru za posledni dobu.

bafunak
7. února • 4:38

Audi, Hjundaj, Jaguár, Ford..podle masky to skoro nerozeznáš. BMW udržuje alespoň špetku odlišnosti.

JK
6. února • 11:17

Místo toho, aby D3 kultivovala kvalitním evropským designem, tak se stala vulgárním zrcadlem ruského a čínského kupce. Elegance byla nahrazena "teplákovým designem".

bafunak
7. února • 4:35

Nojono, největší trhy diktují. Pár nadšenců, preferující decentní ledvinky, manuální řazení a zadní náhon dnes automobilku neuživí. To se nedá svítit.
Velikostí tlamy BMW stále sotva dohání Audi. Nová Q7 a i Q8 se zhlídly v autobusu RTO.

manga
7. února • 10:55

Vždyť mohli pro trhy mimo evropu udělat jinou verzi a nám nechat něco normálního. Evropa je pro D3 pořád největším trhem, ale i kdyby nebyla, tak bude druhým největším a pořád se jim to musí vyplatit.

bafunak
7. února • 12:23

No zřejmě nevyplatí, ono je to logické. Tím neříkám, že by se mi to taky nelíbilo, ale co naděláme, že..

OTTO
6. února • 14:31

Přesně, to čemu jsme se dříve smáli jako infantilnímu tuzingu, je dneska běžné u prémiových automobilek.

mpolan
6. února • 11:08

To se jim zase něco parádně nepovedlo...

.
6. února • 10:13

Velikost těch ledvinek sama o sobě by až tak nevadila. Co vadí, je jejich umístění. Jsou moc vysoko a vybíhají hodně nad horní linii světel. Celé to pak vypadá jako prase se zdvihnutým rypákem. Ostatní automobilky používají také velké masky, ale vždy tak, že horní strana masky zařezává s horní linii světlometů a opticky tak tlačí čumák k zemi, takže ten prasečí efekt nevzniká.

Ludovít
6. února • 10:44

Řekněme si to na rovinu. Bmw upustilo od svého "německého" designu a nastoupilo cestu asijské arogance, nabubřelosti. Z nových modelů se mi líbí 3er, jinak to je přesně to co nemusím.

eMKejx
6. února • 9:48

Rolls aj Bentley to uz maju roky. Nic nove, pribudne aj modra vrtulka..

Jano
6. února • 10:06

Kritikom obrý čumák od audi nevadí ,na A1 je to doslova hnus.

mpolan
6. února • 18:18

Obří masky Audi mi vadí už hodně let a to současné pojetí je úplný hnus.

Doporučujeme

Články odjinud