Nové BMW řady 4 odhaluje rozporuplnou příď. Bude se držet původního konceptu

eMKejx  |  06. 02. 2020 09:48

Rolls aj Bentley to uz maju roky. Nic nove, pribudne aj modra vrtulka..

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 02. 2020 10:06

Kritikom obrý čumák od audi nevadí ,na A1 je to doslova hnus.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 02. 2020 18:18

Obří masky Audi mi vadí už hodně let a to současné pojetí je úplný hnus.

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 02. 2020 10:13

Velikost těch ledvinek sama o sobě by až tak nevadila. Co vadí, je jejich umístění. Jsou moc vysoko a vybíhají hodně nad horní linii světel. Celé to pak vypadá jako prase se zdvihnutým rypákem. Ostatní automobilky používají také velké masky, ale vždy tak, že horní strana masky zařezává s horní linii světlometů a opticky tak tlačí čumák k zemi, takže ten prasečí efekt nevzniká.

Odpovědět  |   | 
Ludovít  |  06. 02. 2020 10:44

Řekněme si to na rovinu. Bmw upustilo od svého "německého" designu a nastoupilo cestu asijské arogance, nabubřelosti. Z nových modelů se mi líbí 3er, jinak to je přesně to co nemusím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 02. 2020 11:08

To se jim zase něco parádně nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
JK  |  06. 02. 2020 11:17

Místo toho, aby D3 kultivovala kvalitním evropským designem, tak se stala vulgárním zrcadlem ruského a čínského kupce. Elegance byla nahrazena "teplákovým designem".

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  06. 02. 2020 14:31

Přesně, to čemu jsme se dříve smáli jako infantilnímu tuzingu, je dneska běžné u prémiových automobilek.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 02. 2020 04:35

Nojono, největší trhy diktují. Pár nadšenců, preferující decentní ledvinky, manuální řazení a zadní náhon dnes automobilku neuživí. To se nedá svítit.
Velikostí tlamy BMW stále sotva dohání Audi. Nová Q7 a i Q8 se zhlídly v autobusu RTO.

Odpovědět  |   | 
manga  |  07. 02. 2020 10:55

Vždyť mohli pro trhy mimo evropu udělat jinou verzi a nám nechat něco normálního. Evropa je pro D3 pořád největším trhem, ale i kdyby nebyla, tak bude druhým největším a pořád se jim to musí vyplatit.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 02. 2020 12:23

No zřejmě nevyplatí, ono je to logické. Tím neříkám, že by se mi to taky nelíbilo, ale co naděláme, že..

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  06. 02. 2020 14:43

Nechapu tolik povyku. Vypada to na jeden z nejhezcich jaguaru za posledni dobu.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 02. 2020 04:38

Audi, Hjundaj, Jaguár, Ford..podle masky to skoro nerozeznáš. BMW udržuje alespoň špetku odlišnosti.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  06. 02. 2020 16:22

Prostě lezou do zadku Číně.

Odpovědět  |   | 
 |  06. 02. 2020 17:32

Z kdysi milovane znacky se stal designovy odpad nemajici obdobu. Pitomcu zijici jen z image znacky se vsak najde stale dost. Ja BMW kondoluji.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 02. 2020 18:26

Nová škola designu....bohužel ti, co na to potřebují školy se to učí od těch, co nic jiného než učit nemohou. Podle toho to vypadá. Já na vysoké také potkal spoustu profesorů, kteří o věcech věděli kulové ale nabubřelí byli až za roh...

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  06. 02. 2020 23:03

Hm a až se ten hnus nebude prodávat tak řeknou vidíte to auta se spal.mot. nikdo nechce tak všichni šmahem do elektriky

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  07. 02. 2020 06:17

Bmw 328 ale aj dalsie modely ... Nastudujte si to hatery ze je to historicky dane...

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  07. 02. 2020 08:36

Tak konečně naplno přiznali, že vyrábí okázalost za každou cenu pro burany bez vkusu.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 02. 2020 12:28

Ač v zásadě souhlasím, nemůžu se zbavit dojmu, že je ovšemetné hodnotit vkus. A pasovat sebe do nositele dobrého vkusu a jiného s jiným vkusem považovat za burana.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  09. 02. 2020 20:27

Myslím, že pokud se shodneme na tom, že jsou věci vkusné a věci nevkusné, tak může být jistě někdo, kdo správně ukáže na něco, co je vskutku nevkusné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 02. 2020 21:12

Prumerny vkus je casto nevkus

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 02. 2020 23:08

No do prdele. To je iná zverina!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A