Nové BMW řady 4 Coupé oficiálně: Nejen tváří se chce odlišit od sedanu řady 3

Medvěd  |  02. 06. 2020 20:10

Ty obří ledviny dělají ten předek opticky hodně těžký. Ztratilo to sportovní look. Je to divné, ne odporné, ne ošklivé ale prostě divné, ony ty ledvinky prochází neustálým vývojem. Kdysi někdy v 30 letech byly podobně velké a neni to ono. Čert vem ledvinky, větší skoda je těch motoru.

Odpovědět  |   | 

šak čtyřválce budou, za volantem předek nevidíš, ale připomnělo mě to jednu ameriku.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  02. 06. 2020 22:03

Odpovědět  |   | 
Atreus  |  03. 06. 2020 12:47

Mě to příjde, jako kdyby to na předku mělo prdel... Za mně to nemá eleganci.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 06. 2020 20:27

Já s tím designem naopak nemám vůbec žádný problém. Neslane nemastne současné modely. Tedy nova 3 FL 5 super.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 06. 2020 20:37

Chro, chro, chro.

Odpovědět  |   | 
JK  |  02. 06. 2020 20:38

Je to strašně nekonzistentní. Zepředu úplně jiné auto než z boku, či zezadu. Takový slepenec. Tak moc se soustředili na předek, až je to celý naprd. A interiér? Teda kucí, tohle vám nejde. Proč je volant tak strašlivě opuchlej?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 06. 2020 20:45

Kontroverzni design.

Mimochodem nevite nekdo proc jsou ty coupe tak tezky na zadek / prom museji mit tak vysoky zadek?

Ma to bmw 8, ted 4, ma to mercedes C coupe, E coupe ... to je kvuli nejakym crash testum jako naraz zezadu nebo proc vlastne?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 06. 2020 21:43

Souhlas, to je (kromě toho bobřího rypáku) další věc, která se nepovedla, ta vysokánská prdel. Ale proč to je, to netuším, každopádně je to hnusné.

Odpovědět  |   | 

ten zadek je abys ho viděl v zrcátkách.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 06. 2020 20:47

Ako sa mi tie veľké ľadviny zo začiatku nepacili tak teraz pomaly mením názor.

Odpovědět  |   | 
lol  |  03. 06. 2020 05:20

A já to mám přesně naopak. Ta SPZ přes to úplně bije do očí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 06. 2020 20:56

BMW - Dialysis Edition.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 06. 2020 21:22

I základní verze je dost divná, ale ta "M" je fakt špatný vtip. To by nevymyslel ani ruský tuzingový expert.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 06. 2020 21:44

mně přijdou jedna hnusnější než druhá, nedokážu vybrat, která je horší (možná spíš ta základní)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  03. 06. 2020 07:21

U té "M" mi vadí jednak podbradek pod maskou (ta druhá nasávací díra), jednak ty nasávací otvory vedle masky s těma "ušima" na konci. Ta bílá základní má sice divně tvarované otvory vedle masky, ale působí celkově o trochu líp. Tím neříkám, že je hezká.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  02. 06. 2020 21:46

Jinak zamrzí, že když bylo čtyřkové kupé (asi tak 15 let zpátky) krásné auto, tak jsem na něj neměl. Teď když už na to člověk má, tak jsou to takové zrůdy...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  02. 06. 2020 22:45

Jen 7 let, ctyrka se vyrabi od 2013 a tohle je teprve druha generace.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  02. 06. 2020 22:17

Ladvinky by sa mohli premenovať na PYSKY. A to logo v tej vytvarovanej priehlbine mi pripomína klitoris.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 06. 2020 22:25

Zaujímavá fantázia. Hlavne tie proporcie vzhľadom k telu.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  03. 06. 2020 07:52

Pagani tvrdí, že pri navrhovaní spätného na Huayra. sa nechal inšpirovať ženským okom.

Pagani Huayra - Jay Leno's Garage (dĺžka celého videa 19:21)
4:30 - 4:56
Čo je v podstate tiež vzhľadom k proporciám hlavy, tiež blbosť. Ale niekto fantáziu má a niekto nie.
A jestvuje viac príkladov, kedy sa nechal dizajnér inšpirovať ženou.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  03. 06. 2020 06:59

To není zrovinka moc povedené, hlavně ta maska a plochá světla. Už se nedivím, že Kabáně vyrazili...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  03. 06. 2020 09:44

Legenda praví, že design koupili na internetu jako template.

Odpovědět  |   | 
Kakadu  |  03. 06. 2020 11:10

Kdyby ledviny byly podobne, jako ma nova trojka, tak to auto nema chybu.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  03. 06. 2020 13:24

Humpolacke, predek jako prase ... boze muj, co se to s BMW stalo? Jdu to zapit.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  03. 06. 2020 15:35

Divím se, že na propagačních fotech není SPZ z Wu-Chanu. Zbytek auta by tomu odpovídal.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  03. 06. 2020 16:40

Na fota raději neklikám. Dnes už jsem zvracel.

Odpovědět  |   | 

ze svojeho auta? Co máš za káru? Možná máš smradlavou klimu, jestli ji tam vůbec máš.

Odpovědět  |   | 

Mám pocit, jakoby si BMW s těmi jejich ledvinkami něvěděli rady... Zatímco Audi i Mercedes mají vyloženě líbivý design, na ten u BMW musí mít člověk žaludek (pun intended).

Odpovědět  |   | 

jak jsem to psal, v audinách a mercedesech jezdí seladoni a ti fakt nemají ani žaludek aby pracovali rukama. Nejlépe je kontrast v ghetech, kde nepříspůsobiví, pobírači dávek dávají přednost audinám a mercedesům.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  04. 06. 2020 23:02

Ale hov..o, BMW máme rádi, ale to co se z něj ted stalo je k zblití. Na to nepotřebuješ moc uvažování, stačí se na to prase na fotkách podívat. Audi a MB naštěstí dělají pořád krásná auta, nicméně stát se může cokoliv. Nová řada 4 je designový odpad.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A