BMW v ČR pustilo do prodeje nejsilnější řadu 3. Má 374 koní, čtyřkolku a automat

Sysel  |  29. 07. 2019 17:45

Pane redaktore, proč by se měla objevovat ve variantě s pohonem zadních kol? Slušný výkon žádá čtyřkolku. Jediný problém je, že poslední verze x-drive je nastavená na rozdělení 50:50 což není ideální, minulá verze s 60:40 by byla vhodnější.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  29. 07. 2019 19:32

To víš to jsou ti bychaři, kteří ale nejsou zákazníky. To bylo řečí jak je M2 pro petrolheady a jediná správna volba je manuál ale realita je taková že 8 z 10 aut se prodá s automatem. Jedni rozumují a druzí kupují. Větší puristé jsou zřejmě Amíci, protože ti zadokolku dostali.
Na druhou stranu díly bohu aspoň za to, daily car s benzínovým šestiválcem už člověk pořídí jen u BMW a Mercedesu.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  29. 07. 2019 20:05

A co Maserati a Lexus? Na podzim prý příjde I6 do Jagu, v LR už je. Případně Cadillac.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  29. 07. 2019 20:50

Tak Maserati stojí nesmyslný peníze a jediný dobrý na něm je ten motor původem od Ferrari. Lexus a LR fakt nejsou alternativou k M 340i. XE prostě šestku aktuálně nemá. A Cadillac, ten bude hlavně pro nadšence. Ještě je tu Stingrey ale v rámci třídy a zaměření má k Báwu nejblíž C 43 AMG.

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 07. 2019 21:59

Lexus? A jaký sedan střední třídy s šestihrnkem nabízí? IS se prodává jenom ve verzi 200t a 300h což jsou obojí čtyřválce, které vůbec tomuto šestiválci v 3er nemohou konkurovat. Doby, kdy mělo IS šestiválec jsou dávno over.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 07. 2019 09:18

Kde je zdroj, že M2 se prodává z 80% s automatem? Pokud jsem to tedy pochopil správně, že je řeč v druhé větě o M2...

Odpovědět  |   | 

třeba drifteři na to čekají až se to objeví jako ojeté.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 07. 2019 21:06

A bude těch 370koní stačit.M3/4 bude mít 480-500nevím přesný číslo.Chtělo by to 4kolku jak z M5.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  29. 07. 2019 21:17

Motor a převodovka jsou mistrovská díla už nyní. Rada 3 je DNA bavorské značky a jako vždy bude skvělá. S tímhle motorem fantastická.

Odpovědět  |   | 
Matej  |  29. 07. 2019 23:34

Lépe už bylo.
Prémiové věci ano (6 válců a konfigurace), premiová kvalita? Zapomeňte.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 07. 2019 08:21

Blbost, kvalita prémiových aut z generaci na generaci roste, vyšší výkony, kvalitnější převodovky, lepé odhlučněné podvozky, lepší aerodynamika, nižší aerodynamický hluk, kvalitnější kinematika náprav, daleko kvalitnější pneumatiky, kvalitnější pružení navíc nastavitelné na různé podmínky, kvalitnější materiály v interiéru, lepší možnost nastavení A/C, kvalitnější infotaimenty, prostě dalo by se pokračovat do nekonečna.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  30. 07. 2019 15:15

To je samozřejmě pravda, ovšem oproti konkurenci jako je MB a Audi jsou interiéry BMW stále velmi chudé a neodpovídají cenovce, infotainment má dnes již lepší MB s Audi je to tak 1:1, původní idrive byl skvělý. Trojka nikdy nebyla o komfortu a skvělých jízdních vlastnostech (pokud nemluvíme o E46 ta byla geniální), to je spíše hůronský marketing, kterému ti hloupější podléhají, každopádně příchodem pana Hoydonka je BMW designové dno a jeho vozy stárnou rychleji než konkurenční modely. Disproporční design, neobjevný konfekční a vágní. Bohužel, přitom je BMW tak skvělá značka, která si zaslouží víc. Zlatý Bangle, jeho modely byly nejvíc cool!

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 07. 2019 15:43

To, že se ti BMW nelíbí na věcech nic nemění. V každém případě platí, že současná generace je nesrovnatelně kvalitnější produkt než třeba ta E46 a to tak, že úplně ve všem.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  31. 07. 2019 15:09

To samozřejmě souhlasím a souhlasím s tím, že současné modely BMW se mi vůbec nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Leexx666  |  02. 08. 2019 18:00

Joo,jen ty prémiové věci jak píšeš,už hovno vydrží,pořád se na těch pekacich něco sere😃😃

Odpovědět  |   | 
To chci  |  01. 08. 2019 13:10

Naposledy jsem viděl 320d bez M-packet a byla fakt fakt pěkná. Tohle je skvost.
Audi a Mercedes mají lepší infotainment, a lepší materiály..... samozřejmě, když se člověk nudí při řízení, tak potřebuje bavit telkou nebo ošahávat přístrojovku.
Nakonec třeba VW Passat umí sám zastavit, když řidič usne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 198 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro