BMW v ČR pustilo do prodeje nejsilnější řadu 3. Má 374 koní, čtyřkolku a automat

16 komentářů

To chci
1. srpna • 13:10

Naposledy jsem viděl 320d bez M-packet a byla fakt fakt pěkná. Tohle je skvost.
Audi a Mercedes mají lepší infotainment, a lepší materiály..... samozřejmě, když se člověk nudí při řízení, tak potřebuje bavit telkou nebo ošahávat přístrojovku.
Nakonec třeba VW Passat umí sám zastavit, když řidič usne :-D B-]

Hans
29. července • 21:17

Motor a převodovka jsou mistrovská díla už nyní. Rada 3 je DNA bavorské značky a jako vždy bude skvělá. S tímhle motorem fantastická.

Matej
29. července • 23:34

Lépe už bylo.
Prémiové věci ano (6 válců a konfigurace), premiová kvalita? Zapomeňte.

.
30. července • 8:21

Blbost, kvalita prémiových aut z generaci na generaci roste, vyšší výkony, kvalitnější převodovky, lepé odhlučněné podvozky, lepší aerodynamika, nižší aerodynamický hluk, kvalitnější kinematika náprav, daleko kvalitnější pneumatiky, kvalitnější pružení navíc nastavitelné na různé podmínky, kvalitnější materiály v interiéru, lepší možnost nastavení A/C, kvalitnější infotaimenty, prostě dalo by se pokračovat do nekonečna.

Leexx666
2. srpna • 18:00

Joo,jen ty prémiové věci jak píšeš,už hovno vydrží,pořád se na těch pekacich něco sere😃😃

Danny
30. července • 15:15

To je samozřejmě pravda, ovšem oproti konkurenci jako je MB a Audi jsou interiéry BMW stále velmi chudé a neodpovídají cenovce, infotainment má dnes již lepší MB s Audi je to tak 1:1, původní idrive byl skvělý. Trojka nikdy nebyla o komfortu a skvělých jízdních vlastnostech (pokud nemluvíme o E46 ta byla geniální), to je spíše hůronský marketing, kterému ti hloupější podléhají, každopádně příchodem pana Hoydonka je BMW designové dno a jeho vozy stárnou rychleji než konkurenční modely. Disproporční design, neobjevný konfekční a vágní. Bohužel, přitom je BMW tak skvělá značka, která si zaslouží víc. Zlatý Bangle, jeho modely byly nejvíc cool!

.
30. července • 15:43

To, že se ti BMW nelíbí na věcech nic nemění. V každém případě platí, že současná generace je nesrovnatelně kvalitnější produkt než třeba ta E46 a to tak, že úplně ve všem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Danny
31. července • 15:09

To samozřejmě souhlasím a souhlasím s tím, že současné modely BMW se mi vůbec nelíbí.

Michal
29. července • 21:06

A bude těch 370koní stačit.M3/4 bude mít 480-500nevím přesný číslo.Chtělo by to 4kolku jak z M5.

Sysel
29. července • 17:45

Pane redaktore, proč by se měla objevovat ve variantě s pohonem zadních kol? Slušný výkon žádá čtyřkolku. Jediný problém je, že poslední verze x-drive je nastavená na rozdělení 50:50 což není ideální, minulá verze s 60:40 by byla vhodnější.

petr r. (petrumr)
29. července • 20:15

třeba drifteři na to čekají až se to objeví jako ojeté.

chacha
29. července • 19:32

To víš to jsou ti bychaři, kteří ale nejsou zákazníky. To bylo řečí jak je M2 pro petrolheady a jediná správna volba je manuál ale realita je taková že 8 z 10 aut se prodá s automatem. Jedni rozumují a druzí kupují. Větší puristé jsou zřejmě Amíci, protože ti zadokolku dostali.
Na druhou stranu díly bohu aspoň za to, daily car s benzínovým šestiválcem už člověk pořídí jen u BMW a Mercedesu.

stealth01
30. července • 9:18

Kde je zdroj, že M2 se prodává z 80% s automatem? Pokud jsem to tedy pochopil správně, že je řeč v druhé větě o M2...

ZF
29. července • 20:05

A co Maserati a Lexus? Na podzim prý příjde I6 do Jagu, v LR už je. Případně Cadillac.

.
29. července • 21:59

Lexus? A jaký sedan střední třídy s šestihrnkem nabízí? IS se prodává jenom ve verzi 200t a 300h což jsou obojí čtyřválce, které vůbec tomuto šestiválci v 3er nemohou konkurovat. Doby, kdy mělo IS šestiválec jsou dávno over.

Frankie
29. července • 20:50

Tak Maserati stojí nesmyslný peníze a jediný dobrý na něm je ten motor původem od Ferrari. Lexus a LR fakt nejsou alternativou k M 340i. XE prostě šestku aktuálně nemá. A Cadillac, ten bude hlavně pro nadšence. Ještě je tu Stingrey ale v rámci třídy a zaměření má k Báwu nejblíž C 43 AMG.

Doporučujeme

Články odjinud