Nové BMW 3 poprvé oficiálně! Silnější čtyřválec ještě sériové BMW nemělo

38 komentářů

Anti-automat
16. srpna • 19:00

z BMW sa stala dojna krava marketingu.

Sir_CHerokee
16. srpna • 10:56

A nebyl by lepší podladěný 6 válec než vyhoněný 4 válec. Tříválec je trapný no a absence zadokolkya 6válce je více než smutná zpráva u BMW. Takže na nějaké nadšence a enthusiasty se z vysoka se*e.

bzzz
16. srpna • 16:00

V M verzi snad bude (pak by IMO bylo vsechno v cajku) nebo?

Mariuss
16. srpna • 17:35

A neoznamili nahodou v BMW, ze pristi M3 uz bude taky s blbym xDrivem? Minimalne o tom jdou spekulace...Mame doma dve F30 ve stejne motorizaci, jedna zadokolka v sedanu, druhy kombik v xDrive. V zime se obe dostanou tam, kam potrebujem, ale xDrive je o litr ziznivejsi (ano, kombi je o neco tezsi), citelne zdechlejsi a navic uz byl jednou v zaruce v servisu na vymenu rozvodovky, ktera se posrala a posilala na predni a zadni napravu rozdilnou rychlost, takze auto skubalo... zadokolka nikdy zadny problem nemela...

Mariuss
16. srpna • 17:32

Na denni jezdeni je Mka skoda, je to prilis nekompromisni stroj dnes navic za silene penize. E36 328i, E46 330i, E90 335i, F30 335i/340i jsou krasne pohodlna a pritom silna auta na denni jezdeni. Jezdit do prace M3 ok, ale dat za to pres 2 mega? Dekuji ne...

nepadnouci padavka
16. srpna • 11:28

Myslim, ze v pripade BMW je mozne jiz nejaky ten patek sledovat, ze nadsenci a fandove znacky nejsou prioritou. Zrejme se BMW domniva, takova zakaznicka zakladna by neumoznila planovanou expanzi ziskovosti. Osobne mi to sice prijde lito, lec verim, ze se to da vcelku dobre chapat, protoze doba je takova.
Pokud clovek stoji o zazitek se zadokolkou s atmo sestivalcem, musi hledat jinde. Otazkou je kde, protoze neceho takoveho je dnes jako safranu.

mpolan
16. srpna • 12:50

Nadšenci a fandové značky nikdy nebyli prioritou. Takoví většinou jen kritizují vše nové a vyzdvihují dávno nevyráběné modely jako "to pravé BMW". Ti by nic nového nekoupili (a polovina z nich na to ani nemá). Z nadšenců a fandů se nedá žít.

Nornik
16. srpna • 13:54

Asi tak, kde jsou vsichni ti fandove Saabu a Saab samotni? Lidi co slintaji nad plakatem ci si ty auta kupuji jako ojetiny zadnou automobilku neuzivi.2l nafta je nahodou vyborny motor a dokazal bych si predstavit asi i slabsi, pro poskakovani v kolonach vice nez dostatecne.

letici sip
16. srpna • 15:42

A nemuze byt zanik Saabu pricten na vrub tomu, ze Saab zacal take kaslat na nadsence, ale nezacal delat auta pro masy? :-|

mpolan
16. srpna • 11:23

Podladěný šestiválec bude muset mít tak jako tak turbo, aby se dynamikou vyrovnal tomu čtyřválci. Jenže pak bude těžší, než ten čtyřválec a v době, kdy se bojuje o každé kilo kvůli emisím a spotřebě to není žádoucí.

Mariuss
16. srpna • 10:32

Zadny sestivalec v zadokolce? Tak to bohuzel u me BMW po 12 letech konci :(

Aladin
16. srpna • 9:48

Vtipné bude pozorovat motory pro us trh. Tam 330i čtyři válce snad mít nebude. Základ mají 320i. Evropané vědí více o svém telefonu než o motoru v autě.

Saman
16. srpna • 10:01

no zrovna u znacek jako je BMW o tom motoru nebudou moc vedet ani zakaznici v USA, 330i je v USA take 4 valec B-]

kari
16. srpna • 8:58

Přiznejte se, kdo stojí o nahoněný čtyřválec, místo stejně výkonného šestiválce.

Saman
16. srpna • 9:58

vetsinovemu zakaznikovi BMW zrejme vice vyhovuji 4 valce, vseobecne nejprodavanejsi motorizace v BMW jsou 18i, 18d, 20i a 20d, a to i u relativne velkych aut jako BMW 5 (nejprodavanejsi je 520d), BMW 6 (nejprodavanejsi je 620d xD GT), BMW X3 (nejprodavanejsi je X3 xD 20d), ale kuprikladu i v X5 je verze 25d druhou nejprodavanejsilidi proste cumej hlavne na cenu a nejaky cislo v letaku u spotreby B-] jestli je to 4-6-8 nebo X valec je vesmes nezajima, to bude zajimat mozna par % zakazniku

mpolan
16. srpna • 10:23

Fakt je, že pokud si vybírám auto, tak mě zajímá především to, jak se mi v něm sedí, jaký z něj mám výhled, jak ticho je na palubě, jak snadno se mi bude ovládat, jak to jede. Počet válců řeším až na nějakém... kolikátém místě? Ani nevím. Taky jsem dřív bojoval za atmosféry a smrt turba. Pak jsem dostal rozum.

Saman
16. srpna • 12:40

ja si s atmosferou vystacim porad, a rozum v tom roly hrat nebude, proste se me libi vic projev linearniho zatahu, ktery asi 4 turba a kompresor proste neresej, a to jestli mam pod nohou o 20-50 koni min me netrapi

Shimi
16. srpna • 10:48

mpolan: "Pak jsem dostal rozum" - Tak ten byl dobrej :-D:-D

nepadnouci padavka
16. srpna • 10:47

Podle meho nazoru spor neni v atmo X turbo. Ostatne, to jsou jen technologie, nic vic. Klidne mohou koexistovat.Problem je v tom, ze se nabidka atmo tak smrskla, ze de facto neni z ceho vybirat. Druhy - a podstatne vetsi - problem vidim v tom, ze zastanci turba vyvolavaji nenavist vuci zastancum atmo. Nejde mi na rozum proc si lidi neustale potrebuji vytvaret nepratele, za neco bojovat a nenavidet lidi s jinym videnim sveta. To nemaji ty neustali stvaci jine a zavaznejsi starosti?

mpolan
16. srpna • 11:22

Nabídka atmosfér se smrskla celkem logicky. Turbomotory jsou uživatelsky přívětivější, snadnější na používání. Nemusíš přemýšlet tolik nad řazením, otáčkami, prostě šlápneš a jedeš. To u atmosfér nešlo tak snadno.
Neřekl bych, že nějaké žabomyší války na diskusích, kde se objevuje zanedbatelný zlomek populace, mají na popularitu toho či onoho vliv.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
nepadnouci padavka
16. srpna • 15:00

Vas skutecne uspokojuje chapat, proc nemuzete koupit to, co chcete, zatimco misto toho Vam nekdo nuti neco jineho?

mpolan
16. srpna • 15:41

Zatím mi nikdo nedrží u hlavy pistoli a nenutí mě koupit si výhradně turbomotor. Pořád je na trhu dost značek, které nabízí i atmosférické motory slušných parametrů: Renault, Mazda, Toyota, Hyundai, Fiat, Opel... Kdo chce, vybere si. Kdo nechce, ať si škubne nohou.

Shimi
16. srpna • 16:21

mpolan: Tak třeba v nižší střední třídě poslední slušnou atmosféru nabízí už pouze Mazda a to 2.0 121 kW, zbytek nabízí všechno možné, jen ne atmosféru slušných parametrů. Střední třída je na tom podobně. Exclusive cars do toho nepočítám, to je jiná liga. Jak jsem psal, s tím rozumem to byl dobrej vtip.

mpolan
16. srpna • 17:48

Na tvé hloupé řeči mám jedinou odpověď: zdechni, hloupé zvíře.

Shimi
16. srpna • 20:03

mpolan: Jinou odpověď jsem od tebe ani nečekal. Prostě kde nic není, ani smrt nebere. Pro hloupého je každý hloupý, o tom žádná.

mpolan
16. srpna • 22:20

Hezky ses popsal, jen co je pravda.

letici sip
16. srpna • 16:07

A kdo z nich nabizi atmo R6? ;-)

mpolan
16. srpna • 17:48

Když ti bez šestiválce nestojí, není ti pomoci.

nepadnouci padavka
16. srpna • 10:19

Tomu se ovsem nelze divit. Alespon v Nemecku jsou vetsinovym zakaznikem BMW firmy, ne jednotlivci. Navic, s rostouci radou ten podil firemnich zakazniku roste. Jak nabidka tak i cenova politika BMW se tomu podridila.

mpolan
16. srpna • 9:40

Otázkou je, jestli ten čtyřválec nebude pružnější a rychlejší, než šestiválec. Pokud ano, pak ti spousta lidí řekne, že radši ten čtyřválec. Tak jako upřednostnili maloobjemové tříválce s turbem před atmosférickými čtyřválci.

Ginter
16. srpna • 9:09

Není nad šestihrnek

Joe Doe
16. srpna • 8:34

Vzhladom na technicku erudovanost vacsiny majitelov BMW (akoze nevedia, ktora naprava na ich aute je hnacia), tak im bude uplne jedno, ci je pod kapotou 6-valec, 4-valec alebo armada skreckov v kolese.Tot som vcera som videl 1er M, aj s majitelom, typ 'borec'. Auto malo zimne pneu...

Antonin Sahara
16. srpna • 8:22

Bavorska Octavia???

WP
16. srpna • 7:28

Hoši, hoši, přeskočit reklamu u videa nejde a samotné video o BMW 3 ani nenaběhne. Tohle vám nejvyšší pipinka určitě nenakázala!:-/

Jan Mička
16. srpna • 7:51 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Zdravím, Pájo,já nevím, mně to běží úplně v pohodě. Reklama se dá přeskočit a video hned naběhne :-O

WP
16. srpna • 9:34

Mám Mac, tedy safari a všude běží všechno. Jen tady mám problém a to i se sekajícími se stránkami.

bzzz
16. srpna • 9:20

Mam stejny problem jako kolega vyse (Win10, Chrome i MSEdge). Muze byt zpusobene lokalnim nastavenim u mne, ale odepsat na technicky problem 'mne to bezi uplne v pohode'...

Jan Mička
16. srpna • 9:22 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Chápu, byla to trochu jalová odpověď, ale sám to nemám jak jinak ověřit, než že si článek otevřu ve více prohlížečích a zkusím, jestli všechno šlape.

Doporučujeme

Články odjinud