z BMW sa stala dojna krava marketingu.
A nebyl by lepší podladěný 6 válec než vyhoněný 4 válec. Tříválec je trapný no a absence zadokolkya 6válce je více než smutná zpráva u BMW. Takže na nějaké nadšence a enthusiasty se z vysoka se*e.
V M verzi snad bude (pak by IMO bylo vsechno v cajku) nebo?
A neoznamili nahodou v BMW, ze pristi M3 uz bude taky s blbym xDrivem? Minimalne o tom jdou spekulace...Mame doma dve F30 ve stejne motorizaci, jedna zadokolka v sedanu, druhy kombik v xDrive. V zime se obe dostanou tam, kam potrebujem, ale xDrive je o litr ziznivejsi (ano, kombi je o neco tezsi), citelne zdechlejsi a navic uz byl jednou v zaruce v servisu na vymenu rozvodovky, ktera se posrala a posilala na predni a zadni napravu rozdilnou rychlost, takze auto skubalo... zadokolka nikdy zadny problem nemela...
Na denni jezdeni je Mka skoda, je to prilis nekompromisni stroj dnes navic za silene penize. E36 328i, E46 330i, E90 335i, F30 335i/340i jsou krasne pohodlna a pritom silna auta na denni jezdeni. Jezdit do prace M3 ok, ale dat za to pres 2 mega? Dekuji ne...
Myslim, ze v pripade BMW je mozne jiz nejaky ten patek sledovat, ze nadsenci a fandove znacky nejsou prioritou. Zrejme se BMW domniva, takova zakaznicka zakladna by neumoznila planovanou expanzi ziskovosti. Osobne mi to sice prijde lito, lec verim, ze se to da vcelku dobre chapat, protoze doba je takova.Pokud clovek stoji o zazitek se zadokolkou s atmo sestivalcem, musi hledat jinde. Otazkou je kde, protoze neceho takoveho je dnes jako safranu.
Nadšenci a fandové značky nikdy nebyli prioritou. Takoví většinou jen kritizují vše nové a vyzdvihují dávno nevyráběné modely jako "to pravé BMW". Ti by nic nového nekoupili (a polovina z nich na to ani nemá). Z nadšenců a fandů se nedá žít.
Asi tak, kde jsou vsichni ti fandove Saabu a Saab samotni? Lidi co slintaji nad plakatem ci si ty auta kupuji jako ojetiny zadnou automobilku neuzivi.2l nafta je nahodou vyborny motor a dokazal bych si predstavit asi i slabsi, pro poskakovani v kolonach vice nez dostatecne.
A nemuze byt zanik Saabu pricten na vrub tomu, ze Saab zacal take kaslat na nadsence, ale nezacal delat auta pro masy? :-|
Podladěný šestiválec bude muset mít tak jako tak turbo, aby se dynamikou vyrovnal tomu čtyřválci. Jenže pak bude těžší, než ten čtyřválec a v době, kdy se bojuje o každé kilo kvůli emisím a spotřebě to není žádoucí.
Zadny sestivalec v zadokolce? Tak to bohuzel u me BMW po 12 letech konci :(
Vtipné bude pozorovat motory pro us trh. Tam 330i čtyři válce snad mít nebude. Základ mají 320i. Evropané vědí více o svém telefonu než o motoru v autě.
no zrovna u znacek jako je BMW o tom motoru nebudou moc vedet ani zakaznici v USA, 330i je v USA take 4 valec B-]
Přiznejte se, kdo stojí o nahoněný čtyřválec, místo stejně výkonného šestiválce.
vetsinovemu zakaznikovi BMW zrejme vice vyhovuji 4 valce, vseobecne nejprodavanejsi motorizace v BMW jsou 18i, 18d, 20i a 20d, a to i u relativne velkych aut jako BMW 5 (nejprodavanejsi je 520d), BMW 6 (nejprodavanejsi je 620d xD GT), BMW X3 (nejprodavanejsi je X3 xD 20d), ale kuprikladu i v X5 je verze 25d druhou nejprodavanejsilidi proste cumej hlavne na cenu a nejaky cislo v letaku u spotreby B-] jestli je to 4-6-8 nebo X valec je vesmes nezajima, to bude zajimat mozna par % zakazniku
Fakt je, že pokud si vybírám auto, tak mě zajímá především to, jak se mi v něm sedí, jaký z něj mám výhled, jak ticho je na palubě, jak snadno se mi bude ovládat, jak to jede. Počet válců řeším až na nějakém... kolikátém místě? Ani nevím. Taky jsem dřív bojoval za atmosféry a smrt turba. Pak jsem dostal rozum.
ja si s atmosferou vystacim porad, a rozum v tom roly hrat nebude, proste se me libi vic projev linearniho zatahu, ktery asi 4 turba a kompresor proste neresej, a to jestli mam pod nohou o 20-50 koni min me netrapi
mpolan: "Pak jsem dostal rozum" - Tak ten byl dobrej :-D:-D
Podle meho nazoru spor neni v atmo X turbo. Ostatne, to jsou jen technologie, nic vic. Klidne mohou koexistovat.Problem je v tom, ze se nabidka atmo tak smrskla, ze de facto neni z ceho vybirat. Druhy - a podstatne vetsi - problem vidim v tom, ze zastanci turba vyvolavaji nenavist vuci zastancum atmo. Nejde mi na rozum proc si lidi neustale potrebuji vytvaret nepratele, za neco bojovat a nenavidet lidi s jinym videnim sveta. To nemaji ty neustali stvaci jine a zavaznejsi starosti?
Nabídka atmosfér se smrskla celkem logicky. Turbomotory jsou uživatelsky přívětivější, snadnější na používání. Nemusíš přemýšlet tolik nad řazením, otáčkami, prostě šlápneš a jedeš. To u atmosfér nešlo tak snadno.Neřekl bych, že nějaké žabomyší války na diskusích, kde se objevuje zanedbatelný zlomek populace, mají na popularitu toho či onoho vliv.
Vas skutecne uspokojuje chapat, proc nemuzete koupit to, co chcete, zatimco misto toho Vam nekdo nuti neco jineho?
Zatím mi nikdo nedrží u hlavy pistoli a nenutí mě koupit si výhradně turbomotor. Pořád je na trhu dost značek, které nabízí i atmosférické motory slušných parametrů: Renault, Mazda, Toyota, Hyundai, Fiat, Opel... Kdo chce, vybere si. Kdo nechce, ať si škubne nohou.
mpolan: Tak třeba v nižší střední třídě poslední slušnou atmosféru nabízí už pouze Mazda a to 2.0 121 kW, zbytek nabízí všechno možné, jen ne atmosféru slušných parametrů. Střední třída je na tom podobně. Exclusive cars do toho nepočítám, to je jiná liga. Jak jsem psal, s tím rozumem to byl dobrej vtip.
Na tvé hloupé řeči mám jedinou odpověď: zdechni, hloupé zvíře.
mpolan: Jinou odpověď jsem od tebe ani nečekal. Prostě kde nic není, ani smrt nebere. Pro hloupého je každý hloupý, o tom žádná.
Hezky ses popsal, jen co je pravda.
A kdo z nich nabizi atmo R6? ;-)
Když ti bez šestiválce nestojí, není ti pomoci.
Tomu se ovsem nelze divit. Alespon v Nemecku jsou vetsinovym zakaznikem BMW firmy, ne jednotlivci. Navic, s rostouci radou ten podil firemnich zakazniku roste. Jak nabidka tak i cenova politika BMW se tomu podridila.
Otázkou je, jestli ten čtyřválec nebude pružnější a rychlejší, než šestiválec. Pokud ano, pak ti spousta lidí řekne, že radši ten čtyřválec. Tak jako upřednostnili maloobjemové tříválce s turbem před atmosférickými čtyřválci.
Není nad šestihrnek
Vzhladom na technicku erudovanost vacsiny majitelov BMW (akoze nevedia, ktora naprava na ich aute je hnacia), tak im bude uplne jedno, ci je pod kapotou 6-valec, 4-valec alebo armada skreckov v kolese.Tot som vcera som videl 1er M, aj s majitelom, typ 'borec'. Auto malo zimne pneu...
Bavorska Octavia???
Hoši, hoši, přeskočit reklamu u videa nejde a samotné video o BMW 3 ani nenaběhne. Tohle vám nejvyšší pipinka určitě nenakázala!:-/
Zdravím, Pájo,já nevím, mně to běží úplně v pohodě. Reklama se dá přeskočit a video hned naběhne :-O
Mám Mac, tedy safari a všude běží všechno. Jen tady mám problém a to i se sekajícími se stránkami.
Mam stejny problem jako kolega vyse (Win10, Chrome i MSEdge). Muze byt zpusobene lokalnim nastavenim u mne, ale odepsat na technicky problem 'mne to bezi uplne v pohode'...
Chápu, byla to trochu jalová odpověď, ale sám to nemám jak jinak ověřit, než že si článek otevřu ve více prohlížečích a zkusím, jestli všechno šlape.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.