Nové BMW řady 3 předčasně odhaleno. Podívejte se na první fotky

Petr  |  01. 10. 2018 12:07

pěkné to není vůbec..ale jak tu někdo psal, má to jiné přednosti, je to bmw, 2L v naftě je jistota včetně 4kolky..a na lidi co jsou na značky, a nemaj na ně, to událá dojem..zajimala by mě ta tesla 3, jak jezdí na evropský silnicích..ptž tohle je pořád dokola..

Odpovědět  |   | 
deltoro  |  01. 10. 2018 12:16

Mne to pripomína zaobleným dizajnom Mercedes

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  01. 10. 2018 12:21

Absolutně k nepoznání! Toto,že je BMW?!Pokud ano,pak jde o největší revoluci a naprostý milník tohoto tisíciletí!

Odpovědět  |   | 
Josef.  |  01. 10. 2018 12:31

Boční silueta zůstala moc pěkná. Zbytek je divný, ty zuby na předku jsou vyloženě na sílu a zaslepené nasávací otvory jakbysmet, zadek je nějak zakulacený ve stylu Cčka a zadní lampy nějak zaudiovatěly. Interier se zdá hodnotnější, ale to velkoplošné stříbrné orámování výdechů mi také nějak neladí.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  01. 10. 2018 12:34

Koukám že BMW 3 nadále zůstává jedinou prémiovskou třídy která neumí odvětrávaná sedadla?! Chudák ten kdo sáhne po kůži. To bude sportovců se zapařenou prde.í. Vždyť to nabízí i blbý " Pašík".

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 10. 2018 12:44

či Supeb..

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 10. 2018 17:04

Génius???.Ty vieš z fotografie zistit ,že to nemá odvetrávané sedačky.3-

Odpovědět  |   | 
Moik  |  01. 10. 2018 12:44

BMW je mistr odlišností a tahle trojka půjde asi ještě dál..takže 316i bude jiný auto než 320d a to bude absolutně jiný auto než 330d. Nebudou mít společnýho vůbec nic. Jen kolik mají verzí těch předků..to je jak trojčata z Kolína jen u jednoho modelu té samé automobilky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 10. 2018 12:44

Nelíbí, design exteriéru se posouvá k čím dál větší infantilitě a masy stříbrných plastů v interiéru tomu na prémiovosti opravdu nepřidávají.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 10. 2018 13:11

Exteriér půjde posoudit až s odstupem času. Často se stává, že se mi auto začne líbit třeba až 2 roky po uvedení. Co je prapodivné už teď, to je interiér. Dříve, byly interiéry bmw jasně rozpoznatelné. Tohle vypadá jako univerzální interiér do globálního vozu. Pomalu nelze poznat, zda to je interiér nové Hondy, Toyoty nebo Bmw. A to je v této cenové kategorii špatně. Autentičnost byla potlačena.

Odpovědět  |   | 
jovanyy  |  01. 10. 2018 13:43

Front light design - Approved by Peugeot

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  01. 10. 2018 14:17

Ježíšku prosím, už nééé! Jako fanda a kupec BMW nahlas říkám, tohle je zvenku hrozně škaredé. Bohužel model za modelem je vidět příklon k vkusu činy a jde to od 10:5. Čím více kudrlinek, tím více v Číně oblíbené auto .. takže, zvykejme si, že jako Evropané výrobce nezajímáme.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 10. 2018 15:43

ten příklon ke vkusu Číny (chrom a tuzing) jde bohužel napříč značkami. Nevtipnější je, že nejvkusnější a nejméně čínsky vypadající bude nakonec čínské Volvo .

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  01. 10. 2018 18:52

Je to tak, prosím neznáte někoho, kdo je schopný namontovat techniku BMW do karoserie od Volva?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 10. 2018 19:08

holt musíš do ruska..

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 10. 2018 15:07

Tak zase nic.
Čekání na hezké BMW se opět odsouvá na "možná někdy".

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  01. 10. 2018 16:33

Příšenost. Kdo vymyslel ty M nasávací díry vepředu? Hrůza. Uvnitř je to jednozračně Hyundai, zezadu Lexus. A já doufal v mírnou designovou evoluci, tohle je strašný.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  01. 10. 2018 17:12

Zase to tu všichni pomlouváte a zase po nich budete "závistivě čumět"...

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  01. 10. 2018 18:58

Nepomlouvám. V BMW naježděno přes 600tis km. Pravidelný kupec, ale změna designu se mi nelíbí. Co třeba ty zadní světla? Změna identity je určitě čas od času dobrá, styl Porsche, kdy nepoznáte generaci auta je špatně, ale pokud se přikloníte k již "obsazenému" jazyku designu, je to bída. No schválně, pokud se podíváte na novou X5 zezadu, co vidíte za auto (no BMW to nebude) a tady je to totéž. Pokud mne napadne okamžitě, že tu křivku znám z auta poněkud jiné kategorie, je to špatné … u luxusní značky určitě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 10. 2018 19:54

Xka jsou kategorie sama o sobe... nafouknute/nakopnute a zvednute klasicke modely

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 10. 2018 20:01

Já teda umím závistivě čumět docela solidně, někdy až nechutně zírám, ale u BMW už dlouho není na co zírat, nebo něco závidět.

Odpovědět  |   | 
YellowH  |  01. 10. 2018 17:43

Na to jak jsem BMW designově miloval, tak je to hrůza, děs. Zadní kouřová světla? To měl Favorit ve verzi Sportline.. Výkus na předních světlech jak Peugeot, i když nápad to není špatný, vrátit se ke zvýraznění (dnes již skoro vymizelých) "angel eyes". A spojené ledvinky s opuchlým nárazníkem už moc nevylepší.. ale ano, jak tu někdo zmínil, 100 lidí, 100 chutí

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 10. 2018 18:19

Nojo, jenomže tohle bude stoprvní člověk, říkejme mu třeba Kabaň.

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  01. 10. 2018 19:00

Tento design je už dva roky hotový. S tím Kabáň moce nenadělá. Že by důvod, proč odešel jeho předchůdce?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 10. 2018 19:31

No to jsem čekal, že s tímhle někdo hned přijde na obranu, koho čeho nevím proč. Co tam jako takový člověk dělá celé dva roky, když třeba vidí, že se mu to nelíbí, nechá to být ? Nevěřím tomu, že se nedá nic změnit-pozměnit, co takové facelifty pomalu za stejnou dobu ?

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 10. 2018 19:55

Kabaň s tím ještě dlouho nebude mít nic společného. Škoda taky nadále produkuje aniž by na to měl vliv v reálném čase. Pokud na něčem pracuje, tak na vývoji nového designového jazyka, který bude vidět třeba za 2 roky na prototypech a faceliftech. Auto se nevyvíjí půl roku, takže i kdyby se mu to nelíbilo, tak to je tak všechno, co s tím může - říct (si) to. To je stejný jako všude. Jedna vláda udělá nepopulární opatření, která se pozitivně/negativně projeví až v horizontu několika let, to už je ale u vesla jiná vláda a ta si buďto přisvojuje zásluhy které ji nepatří, v opačném případě křičí, že za to nemůže. Šetřete slinami na Kabaně až se opravdu představí něco kompletně v jeho režii. ;)

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  01. 10. 2018 20:17

No jasně, tohle víte odkud co jak dlouho trvá ? Takže třeba ten Vision, či jak se to teď jmenuje u Škodovky, to má na svědomí kdo ? Nebo se o to třeba spolupodílí, když někdo převzal nedokončenou práci (čti může něco pozměnit, néžené). Jinak já proti tomu pánovi ze Slovenska nemám nic osobního, ani si nemyslím, že ve svém oboru nic neumí, jenom ten nepochopitelný nekritický obdiv některých lidí mne nepřestává udivovat a mně osobně se jeho styl moc nelíbí, hlavně na Škodovkách, něco už dělal předtím u VW i jinde .

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 10. 2018 20:48

V kreativních oborech se pohybuji, takže vím, že tvorba vizuální stránky čehokoli je běh na dloooouhou trať pokud tedy chcete kvalitní výsledek. A u automobilů, kde je design v dnešní době více matematika, než kreativní tvorba to zabere pořádný kus času. Já netvrdím, že tam nechal něco, co se teď dokončuje, ale nastavil designový jazyk/styl/rukopis, se kterým škoda stále ještě pracuje i když on už tam dávno není. Mě se taky "jeho škodovky" nelíbí, udělal z nich "jen fádní věci k užívání", obyčejný dvojkový superb je vedle toho trojkového najednou " hezké auto s názorem", ale tím zase dokonale splnil, co se po něm u této značky chtělo.

Odpovědět  |   | 
JM  |  01. 10. 2018 19:13

to je takový miloučky buclaťoučký ... se říká čtyři kroužky pro teploušky, ale ti budou novou trojku milovat víc tétéčko - kdyby jen design, ale ani technika neláká

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 10. 2018 19:44

Nemůžu jinak než souhlasit s názorem, že se to nepovedlo. Exteriér by se s přimhouřením čínských očí snad ještě dal překousnout (i když čím víc na to koukám, tak tím víc o tom pochybuju), ale interiér je přímo hrůzostrašný. Jestli to má být pomsta někoho někomu, tak OK, ale nářky dlouholetých kupců, a vůbec fandů BMW jako takových, plně chápu. Tohle se fakt nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 10. 2018 19:56

Na cinske/asijske oci/tvary si zvykejte, protoze brzy si nas vsechny koupi a budou diktovat trendy

Odpovědět  |   | 
Greg  |  01. 10. 2018 22:41

BMW to dělalo v minulosti lépe... mnohem lépe. Teď jen vyrábí auta... dříve to byla podívaná. BMW chybí někdo jako je Marc Lichte, který z Audi udělal v současné době designleadera, ani Wagener už s MB není tak nápaditý, nové GLE je toho důkazem... v Kabaňovi ho mohou u BMW najít. Tahle trojka není bohužel jeho výtvorem... a je to vidět, přesto už dnes je jasné, že to bude velmi úspěšný model, který, žije z legendy předchůdců E30, E92, E46 ... dále už to bylo spíše špatné. BMW si zaslouží více, mnohem více a je smutné, že největší tah na branku dnes mají bohužel Korejci, smutné.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 88 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A